Szczątki

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser15509
  • Data rozpoczęcia

Co o tym myslicie?

  • Dobry pomysł! Warto go wypróbowac!

    Głosy: 152 46,3%
  • Do bani! NIe potrzebujemy czegoś takiego!

    Głosy: 92 28,0%
  • Dobry pomysł, lecz trzeba go troche poprawić!

    Głosy: 84 25,6%

  • W sumie głosujących
    328
Status
Zamknięty.

DeletedUser15509

Guest
Witam!
Dzisiaj gdy grałem w piłke zacząłem gadać z kumplem o plemionach, wszystko ładnie, pieknie ale stwierdziliśmy że w plemionach czegos brakuje :mad:

Nie ma czegoś takiego co ciagnie cie aby zniszczyc wroga armie (no moze oprocz checi przejecia i dominacji :D )
Wymysłem więc cos takiego jak szczątki.
Chodzi o to ze gdy nasi zolnierze wygraja bitwe to oprocz zebrania lupu, zberaliby rowniez szczatki.
Szczatkami byloby zelazo.
Funkcjonowaloby to tak:
Za kazdego zabitego przez nas zolnierza wrogiej armii dostawalismy 10% zelaza potrzebnego na jego produkcje:
Na 1 pikiniera potrzebujesz 10 żelaza 10% * 10 = 1 żelaza
Tak wiec za jednego zabitego przez nas pikiniera wrogiej armii nasi zolnierze po bitwie zebraliby 1 zelaza.
JAk latwo obliczyc z kazdego miecznika dostawalibysmy 7 zelaza, z topornika 4 itd.

Mysle ze ten pomysl zachecilby do czestszych atakow itd.
Oczywiscie zostaje dyskusja na temat przetransportowania szczatkow, ale to juz uzgodnie z wami :D

OK to by bylo na tyle ;) dziekuje za przeczytanie i prosze o komentarze :D
 

DeletedUser14905

Guest
Odp: Szczątki

Nawet, nawet, to by zachęcało do ataku na wioski wypełnione surówką.

A jeśli Agresorowi się nie mieści, to te surowce zostają w wiosce?

ZA!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Szczątki

Hmm czyli za jednego ciężkiego kawalerzyste aż 60?? to gdyby to wprowadzono to by nie była produkowana wogóle pomysł nawet dobry tylko czegoś brakuje dopracuj go;)
 

DeletedUser15509

Guest
Odp: Szczątki

no 60 zelaza wydaje sie troche duzo :D
ale z ta ciezka jazda to i tak jest roznie :D

drugi problem to udzwig szczatek ale tu mozna nagiac prawa gry i byloby ze zbiera sie wszystko bo sa jakies wozki do zlomu czy cos :D

dzieki za komentarze i prosze o kolejne :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Szczątki

Ja tam mam tyle surki, że nie potrzebuję dodatkowych środków na wytwarzanie armii czy rozbudowę wioski. Czy ta opcja działałaby też przy obronie wioski? Chodzi mi o to czy jeżeli ktoś sie rozbije o twoją obronę to ty dostawałbyś surkę?
 

DeletedUser15516

Guest
Odp: Szczątki

Ja bym poprawil ta propozycje w ten sposob ze stworzyc jakas jednostke ktora by zbierala dany % z surki ( a % zalezal by od tego jak bardzo technicznie bysmy rozbudowali ta jednostke ). byla by to jednostka ktora by nie miala zadnych walorow bojowych byl aby ona potzrebna tylko do zbierania resztek po ataku !! :cool:

mysle ze taki pomysl by sie bardziej przyjal :)
 

DeletedUser15509

Guest
Odp: Szczątki

osama, tak to dziala rowniez w druga strone :D

sadoch, tez myslalem nad czyms taki ale najpierw chcialem przedstawic wszystkim co to szczatki a pozniej mialem rozmyslac nad problemem udzwigu

dzieki za komentarze i prosze o kolejne
 

DeletedUser10055

Guest
Odp: Szczątki

Pomysł ciekawy, ale nie do końca mi się podoba, ponieważ jak atakujemy przeciwnika to i tak mamy łupy, więc dla agresora byłoby to jakieś polepszenie, ale nie tak duże jak dla obrońcy, który nie ma teraz żadnych korzyści z rozbicia wojsk przeciwnika(jedynie spokój do czasu kiedy agresor nie odbuduje wojsk:D).
Więc po przemyśleniu pomysłu jestem na nie, ponieważ obrońca, któremu stosunkowo ten pomysł by bardziej pomógł, ma już i tak dosyć łatwo.
 

DeletedUser4056

Guest
Odp: Szczątki

Szczerze, to obrońca ma lepiej ;D
Agresor używa jednostek wymagających dużo żelaza(np. LK), a jak obrońca wygrywa to naprawdę jest tego sporo, nie?

BTW, jak z szlachcicem? Dostawać jakieś tam tysiące żelaza to tak nie tego no...
 

DeletedUser15509

Guest
Odp: Szczątki

Myśle że szlachcica nie bedziemy brać pod uwage

MatiMatiM, jest to rowne polepszenie dla agresora i obroncy :D

pozdro
 

DeletedUser14236

Guest
Odp: Szczątki

ja jestem na tak, nawet fajny pomysł:) agresor wkońcu mógłby mieć jakieś bonusy dzięki temu:D:D
a i surki zawsze sie przydadzą, zwłaszcza żelazo:rolleyes:
 

DeletedUser14680

Guest
Odp: Szczątki

Slaby pomysl. Pozatym bylo juz cos takiego.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Szczątki

Ja i tak atakuję kiedy jest wojna lub chcę kogoś przejąć Po co mam tracić wojsko na pojedyncze najazdy ;)

Mi i tak to nie pomoże...
Gra plemiona jest prostą grą jakby wszystkie pomysły weszły w życie to trudno było by się połapać

Jest mi to obojętne
 

DeletedUser2590

Guest
Odp: Szczątki

Dla mnie jest to dobry pomysł, ale wymaga dopracowania, ponieważ gdy się obronię przed atakiem CK, to trochę uzbieram tego żelaza. A to by było spore ułatwienie.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Szczątki

Dobry pomysł ale jak jesteśmy obrońcą i obronimy się to też zbieramy surki
 

DeletedUser

Guest
Odp: Szczątki

A jakby zrobić to w podobny sposób jak na ogame? Czyli te surowce byłyby porozrzucane dookoła zaatakowanej wioski i zbierało by się je jakimiś innymi jednostkami?
Nie byłoby wtedy problemu kto zbierze surkę po bitwie, a kto pierwszy ten lepszy ;]

P.S. nie jestem maniakiem ogame, nie gram w to już od ponad roku :p ale myślę, że ten pomysł byłby dobry.
 

DeletedUser4056

Guest
Odp: Szczątki

Jest ten problem, że to musiałoby zajmować jakieś pole, a czasem jest taki ścisk, ze po prostu nie byłoby gdzie tego wepchnąć...
 

DeletedUser

Guest
Odp: Szczątki

Nie koniecznie. Poprostu klikałoby się na wioskę i wybierałoby się Zbieraj szczątki. A info o ilości tych surowców pojawiałoby się w tym samym okienku co info o właścicielu wioski (po najechaniu na nią).
 

DeletedUser

Guest
Odp: Szczątki

A może po zabiciu w jednym miejscu 100k toporów pojawiłby się księżyc... znaczy fort czy coś??
I by się go niszczyło ninjami uzbrojonymi w gwiazdki śmierci:p
Nie utrudniajmy gry która właśnie dzięki swojej prostocie jest piękna,szczególnie pomysłami z ogame,traviana,AoE czy tibii...

A pozatym wiesz ile by się surki zmarnowało jak powiedzmy masz 30 zniszczonych armii off na jednej wiosce w ciągu 5 minut??
 
Status
Zamknięty.
Do góry