Przegląd plemienia - komentarze odnośnie planu zmian

Wynik reakcji
33
Jest pomysł, jest kreatywność,, ale jak dla mnie nie wszystkie zmiany są właściwe...

Założyciele jak i radni dostaną kolejne narzędzie, którym będą mogli kontrolować swoich graczy (o ile będzie można wymagać włączenia tej funkcji od członków hehe ;) ), ale myślę, że nie wszystkie wprowadzane funkcje są potrzebne.

Zostanie dodane kolejne ułatwienie dla broniących się... opcje z widocznością kto ile ma wojsk w danej wiosce czy ile X leci to gruba przesada. Wystarczy doświadczenie, trochę czasu i "jakiś" skill kilku radnych i plemię w miarę szybko ogarniete i na akcji i przede wszystkim w nocy...
Plemię jest tak silne jak jego najsłabsze ogniwo, a te zmiany wyręczają graczy, prowadząc ich za rączkę...

Również komunikacja na tle szary gracz - radny znacząco się zmniejszy, co również uważam za minus.

Już nie mówiąc o bardzo ułtawionych siłówkach czy kosach...
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.875
Pisalem to juz w macierzystym temacie ale nie jestem przekonany do biernej mozliwosci podgladania licznika atakow
 

Szari.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.972
To jest glupie juz teraz jest najczesciej tak ze swiat wygrywa 10-15 osob i do tego doklada sie parenascie deffowek ktore prawie wcale nie graly a jednak maja te wioski zeby wbic dominacje. Ta zmiana sprawi ze jeszcze bardziej idziemy w strone tego ze grupa najaktywniejszych musi wygrywac swiat innym , nie dosc ze pchaja front , sa 24/7 , bronia/atakuja to teraz jeszcze beda pilnowac nocami kont innym xD
 

Kiełas

Topornik
Wynik reakcji
63
Teraz rozpocznie się wyścig zbrojeń. Kto szybciej zrobi najlepszego bota, ogarniającego wszystkie komendy plemienia i ustalającego ścieżki defa przy obronie :)
 

83ania83

Pikinier
Wynik reakcji
14
Jeszcze Twierdze mogli byście ulepszyć aby wojsko w Twierdzy i Ataki wychodzące z twierdzy widziała tylko rada a nie całe Plemię . Pozdrawiam
 

Zendos

Topornik
Wynik reakcji
622
Osobiscie uważam że te zmiany są na plus ale tylko pod jednym warunkiem - wieże strażnicze przechodzą do lamusa.

Bo wprowadzenie takich zmian + wieże strażnicze sprawia że obrona nie tylko jednego konta ale całego plemienia dla 3-4 ogarniętych osób staje się bajką. Dosłownie z zamkniętymi oczami będzie można bronić plemienia.

Tak czy inaczej uważam te zmiany za plus ale nie wprowadzajcie juz kolejnych swiatów z wieżami strażniczymi bo wtedy to wszystko sie mija z celem.
 
Wynik reakcji
785
Aktualizacja w gruncie rewelacyjna dla ogarniętych plemion, mocny plus.
Jedyna wada to widok czy idą ataki na współplemieńców, nocne akcje i podboje to ważna część tej gry, a tak to jakiś gracz zobaczy w nocy ataki na współplemieńca - telefon/wisielec i załatwione.
Jedynym ratunkiem jest brak limitu fejków, wtedy można się fajnie bawić i to niweluje ten problem :)
 

DeletedUser197112

Guest
Przyznam się szczerze i bez bicia, że zostałem zaskoczony i to o dziwo pozytywnie. Tylko prosiłbym jeszcze żeby nie było zakazu wymagania udostępnienia tego przeglądu i będzie super. Choć bardzo mnie niepokoi to, że każdy będzie mógł zobaczyć, że na kogoś idą ataki. (No chyba, ze coś źle zrozumiałem)
 

Mad World

Łucznik
Wynik reakcji
408
Fajna funkcja z tymi atakami, jak plemię jest zmuszone do deffensywy :). Jeden radny, który siedzi 24/7 i przeciwnik nie wbije żadnej diody w nocy :D
 

Ovince Saint Preux

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
414
Czy tylko ja uważam że ta aktualizacja to zbyt duża ingerencja osób trzecich w nasze konto? Wystarczy dodać możliwość wysyłania ataków czy pomocy i będzie to na takim samym poziomie jak przekazanie komuś passow do konta...
To jak dla mnie, szarego gracza nie chcącego już rządzić ani być w radzie, totalne przegięcie pały i pełna inwigilacja w nasze konto,
Jedynie cieszę się że dali opcje co do akceptacji tego podglądu, chociaż znając życie to i tak będą wiadomości typu 'podgląd albo out' nie zważając nawet na bany po regulacji regulaminu (bo kto dzisiaj zgłasza za prośby o zastępstwa swoich radnych? ),
Najbardziej z tej aktualizacji muszą cieszyć się radni i założyciele z oczywistych względów, a także z dużego ułatwienia w wyszukiwaniu sobie kolejnych darm.

Koniec końców, jak dla mnie, przegięcie, dobrze że już nie gram na poważnie( i nigdy już nie będę)by się tym naprawdę przejmować.
 
Ostatnia edycja:

tumcio13

Topornik
Wynik reakcji
286
Dodam swoje spostrzeżenie, dotyczące zmiany wyglądu strony powitalnej. Dotychczas, w zakładce "przejęcia" każdy zysk i każda strata wioski była uzupełniona o kolor (zieleń/czerwień) oraz o informacje na temat gracza i plemienia gracza, któremu członek plemienia zabrał wieś lub który zabrał wieś członkowi plemienia - pozwalało to w bardzo łatwy sposób monitorować bieżące przejęcia plemienia i reagować na wypadek utraty wsi. Teraz:

Screenshot_2.png

wygląda to fatalnie i traci swoją funkcjonalność w stosunku do wersji pierwotnej <beczy>Nie wiem, po co ta część była w ogóle ruszana, skoro dobrze się sprawdzała...

EDIT: poprawka dodatkowo spowodowała, iż osoby z uprawnieniami admina/założyciela plemienia, wchodząc w członków, nie mogą sortować ich wedle posiadanych praw - kliknięcie na którykolwiek przycisk w celu sortowania powoduje powrót do przeglądu plemienia.
 
Ostatnia edycja:

Qorny v2

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.772
Dla formalności: widoczna będzie tylko ILOŚĆ nadchodzących ataków. Bez żadnej informacji o czasie ich przyjścia, czy będzie to 30 minut czy 10 dni... więc agresor będzie mógł się wykazać :)

Władze plemienia będą widziały to co znajduje się w wiosce i (w ostatniej kolumnie) liczbę nadchodzących ataków.
No i właśnie o tą ilość chodzi. Zabija to praktycznie i nocne diodowanie kogoś (no chyba że chce się komuś fejkować 24/7 żeby oszukać liczby) i tak samo pierwsze podboje gdzie często lata się w 4 osoby (off + szlachcic) na 1 delikwenta. Co z tego że 4 frontowców wstanie w nocy i będzie idealnie dogrywać ataki nawet z fejkami, jak wystarczy że 1 radny nadzoruje całe plemię w nocy -> widzi rosnące krzyże -> wchodzi na wisielca (których i tak nie ograniczacie bo nie da się tego ograniczyć) albo wykonuje serię szybkich telefonów w nocy do okolicy. Dla mnie to kompletnie zabija grę. Wojska, budynki, rozwój gracza -> super sprawa dla zarządzających ale liczba krzyży na każdym z graczy to dużo za dużo. Będzie tak jak próbowaliście to ograniczyć zmniejszając liczbę aktywnych zastępstw do 3, jak te zmiany zostaną wprowadzone to jedna osoba będzie mogła monitorować całe plemię i to jeszcze prościej bo bez zastów :p

I jeszcze jedna rzecz, mimowolnie wprowadzając taką aktualizacje dajecie znak graczom że tzw. kretowanie, wynoszenie jakichkolwiek informacji z innego plemienia jest okej. Ba, jest rzeczą którą chce każdy. Bo teraz mając kreta w radzie nie tylko wyniesiesz plany przeciwnika, jego plany działania i ew. część komend. Komendy nawet nie będą potrzebne bo widzisz cały front rentgenem i możesz wskazać które wioski są nieobstawione,które to off/deff. Możesz wskazać który teren należy burzyć, a który fejkować. 1 kret w radzie i sprawa załatwiona, plemię upada ;p

+ inne mniej ważne pierdoły:
- chcesz kosować, zobaczymy to 2 dni wcześniej, jak cofasz całego deffa z frontu do siebie, nie potrzeba nawet takich informacji nam od frontowców
- chcesz rozbiórkę siłową? Zobaczymy gdzie masz jakie wojska, poscreenujemy Ci wioski,a potem wywalimy,screeny wstawimy na jakiś hosting dla plemienia żeby szybciej przejmowali. Po co komu zastępstwo,nie trzeba wywalać już wojsk w kosmos
- dyplomacja i sojusznicy? Nasz KD wejdzie do Was po południu,dajcie mu wizje na Wasz front, w 20 min sprawdzi gdzie ile macie deffa i gdzie ile możemy dosłać żeby napewno agresor nigdzie się nie przedarł i żeby wszędzie było po równo ;d

____________________________________

Tak jak ktoś wyżej dobrze pisał, bez widoku krzyży, a pozostały pakiet "jestem słaby,pomóż" dajcie graczom, pewnie... ale dodajcie specjalne uprawnienia dla założyciela plemienia żeby mógł sam wybierać kto dostanie prawa do widoku takich danych tak żeby nie było sytuacji że każdy radny każdego plemienia widzi cały front X-rayem bo nikomu to niepotrzebne żeby tyle osób miało ingerencje w konta graczy. O ile na starcie jak czytałem to się mega ucieszyłem o tyle po 10 minutach zastanowienia aktualizacja przyniesie o wiele więcej minusów niż plusów.
 
Ostatnia edycja:

runi225

Pikinier
Wynik reakcji
18
Dla formalności: widoczna będzie tylko ILOŚĆ nadchodzących ataków. Bez żadnej informacji o czasie ich przyjścia, czy będzie to 30 minut czy 10 dni... więc agresor będzie mógł się wykazać :)

Władze plemienia będą widziały to co znajduje się w wiosce i (w ostatniej kolumnie) liczbę nadchodzących ataków.

View attachment 7819

Zwykli członkowie zobaczą tylko gołe liczby:

View attachment 7821

To nie zmienia faktu, że obrona plemienia staje się o wiele łatwiejsza, bo albo się powiadamia gracza o ataku, albo wbija na wisielca.
Jak już kilka osób napisało nocne ataki nie mają wtedy prawie sensu, to samo jak znajdzie się nie aktywnego gracza.
Bez różnicy czy widać czas ataków czy nie. Jak nagle w wiosce pojawią się 4 ataki, a widać, że wioska pusta to od razu łatwo się domyślić, że kareta leci z diody i można wstawić czujkę i obserwować wioskę lub na wszelki wypadek obstawić zagrodą deff'a.
To jest zabicie nocnej gry, więc niestety spory minus za to.
Gdyby liczba ataków dotyczyła całego konta łącznie, a nie poszczególnych wiosek to wtedy jeszcze szkodliwość jest umiarkowana dla ofensywy.

Tak jak ktoś napisał powyżej. Miło byłoby gdyby wróciły kolory przy przejęciach/stratach na stronie powitalnej i gdyby w takiej formie też wrzucić to do przeglądu plemienia. :)

Reszta jak najbardziej na plus, bo to spore ułatwienie dla Rady, chociaż też teraz kretowanie będzie o wiele łatwiejsze. :/
 

Marseusz

Operator Gry
Operator Gry
Wynik reakcji
558
O ile dla mnie pokazywanie ataków to też przegięcie to akurat cieszę się z argumentu, że nocne przejmowanie będzie mocno utrudnione. Wreszcie społeczność plemion będzie mogła spać spokojnie:D a jak człowiek wyspany to od razu milszy dla współplemieńców i nie będzie tylu banów za obrażanie itp:p
 

adekkolt1

Chłop
Wynik reakcji
0
Dla formalności: widoczna będzie tylko ILOŚĆ nadchodzących ataków. Bez żadnej informacji o czasie ich przyjścia, czy będzie to 30 minut czy 10 dni... więc agresor będzie mógł się wykazać :)

Władze plemienia będą widziały to co znajduje się w wiosce i (w ostatniej kolumnie) liczbę nadchodzących ataków.

View attachment 7819

Zwykli członkowie zobaczą tylko gołe liczby:

View attachment 7821
Pewnych rzeczy nie rozumiem, proszenie o zastępstwo (wisielec) zostało zastrzeżone i grozi za to ban, a teraz ma wejść coś takiego i to ze władze będą miały wgląd do wszystkiego. Nie mowie, że to źle, bo władze plemienia powinni mieć wszystkie informacje o graczach, ale jedno z drugim nie jest do końca spójne

A, co do ataków to nie rozumiem, jak ktoś ma się bronić nie wiedząc kiedy dany atak wejdzie na wioskę, a w takim razie, co będzie z wieżami???? Tutaj taka zmiana wpłynie negatywnie na grę