Przegląd plemienia - komentarze odnośnie planu zmian

Miksa

Lekki Kawalerzysta
Imo nocne ataki będą bez sensu bo będzie mogła jedna osoba monitorować czy komuś ktoś diody nie wbija.
 

Pa-Triota

Łucznik na koniu
Dziś w nocy wleciała jedna z największych aktualizacji CS GO a teraz jedna z lepszy aktualizacji plemion.
Jestem ciekawy jak to wyjdzie w praktyce ale zapowiada się fajnie.
 
Najlepsza aktualizacja Plemion od kilku lat.
Nie będzie trzeba łazić ludziom po kontach by zbierać informacje, widać dokładnie kto jest celem na akcjach, kto kisi wojsko dla siebie, jak gracze stoją z rozwojem i czy wypełniają polecenia. Nie będzie wyrzucania klawiatury przez okno, bo nieogarniętemu sąsiadowi wbili dwudziestą diodę w tym tygodniu.
Zdecydowanie zmiana na plus.
 

Miksa

Lekki Kawalerzysta
Dla mnie jest to wielki w cios w agresora, wystarczy żeby kilka osób w radzie było online 24/7 i nikt nikogo nie zaskoczy na froncie

- brak możliwości wbicia diody bo ktoś pilnuje członków plemienia
- brak możliwości zaskoczenia gracza na 8:00 bo ktos bedzie pilnował tego.
- gracze którzy nie ogarniają lub mało sie logują będą pilnowani i kontrolowani przez graczy

Jak agresor który szuka słabyszch stron może coś zdziałać na froncie gdy wystarczy jedna osoba i kontroluje całe plemie.
 
Wszystko super, ale te dwie opcje to przesada. Agresorzy nie będą mogli się popisać :(
  • Ilość nadchodzących ataków
  • Zwykli gracze będą widzieli tylko liczbę nadchodzących ataków (dla łatwiejszego organizowania wsparcia)
 

kredus321

Zwiadowca
Kilka bugów:
1574168608612.png

Polski mieszany z angielskim:

1574168644637.png

Gdy naciska się Ranking/P./Ranking to przerzuca do strony powyżej.

1574168754189.png

Podczas długiego opisu plemiennego. Ranking spada na sam dół ustawcie do niego odpowiedni position i by był od razu pod Zarządzaj zaznaczeniami mapy .

Ogólnie aktualizacja mega na plus, ale za bardzo ułatwia obronę przed wrogiem, coś zmieniłbym w tym widoku ataków.
 

yoGRANDE.

Topornik
Również myślę, że pokazywanie nadchodzących ataków jest przesadą.

Reszta na wielki plus można dużo ogarnać z przeglądu, ale cały ruch wojskami jest zbędnym uproszczeniem.
Co by taki Apiś robił?
A tak bardziej na serio to nadchodzące ataki będą widoczne ogólnie czy np. tylko wybranym osobom.
Jeśli tak to daje też większe pole popisu kretom.
Rozumiem, że ogólnie takie zmiany to są w obliczu ograniczenia zastępstw.
 
Dla mnie jest to wielki w cios w agresora, wystarczy żeby kilka osób w radzie było online 24/7 i nikt nikogo nie zaskoczy na froncie

- brak możliwości wbicia diody bo ktoś pilnuje członków plemienia
- brak możliwości zaskoczenia gracza na 8:00 bo ktos bedzie pilnował tego.
- gracze którzy nie ogarniają lub mało sie logują będą pilnowani i kontrolowani przez graczy

Jak agresor który szuka słabyszch stron może coś zdziałać na froncie gdy wystarczy jedna osoba i kontroluje całe plemie.
Oj nie, właśnie na plus. Granie diodą będzie wreszcie wymagało skilla. Nie będzie się to ograniczało do posłania karety na największe warzywo, przejęcia łatwej wioski i podrzucenia legionów deffa na rano. Tak samo ataki poranne będą wymagały skilla i nie będą się ograniczały do wjazdu w jedną osobę na koniec bonusu nocnego.
Będzie trzeba fejkować, planować który cel wybrać, organizować ofensywę w kilka osób, stosować trudne do przewidzenia strategie i ogólnie mocniej się przyłożyć. Ja tam już się nie mogę doczekać by zagrać diodą, wysłać cztery taranki na kogoś, poczekać aż rada napcha tam deffa bo widzi 4X, a potem polecieć szlachtą na inny, bliższy cel :D

Poza tym mówisz jakby to było tak, że rada zobaczy że idą ataki i wioska się sama broni, a przecież nic bardziej mylnego. Bardzo możliwe, że przysłowiowe "warzywo" nawet nie zostawi żadnego kontaktu radnemu i nikt nie będzie miał nawet jak takiego gracza poinformować.
 

BYDL4K

Pikinier
Najlepsza aktualizacja Plemion od kilku lat.
Nie będzie trzeba łazić ludziom po kontach by zbierać informacje, widać dokładnie kto jest celem na akcjach, kto kisi wojsko dla siebie, jak gracze stoją z rozwojem i czy wypełniają polecenia. Nie będzie wyrzucania klawiatury przez okno, bo nieogarniętemu sąsiadowi wbili dwudziestą diodę w tym tygodniu.
Zdecydowanie zmiana na plus.
Z drugiej strony takie masówki, które wbijają w 5 członów na świat łatwiej będą mogły wygrywać łatwiej rekrutacją. Właśnie to są umiejętności zarządzania, żeby każdego z plemienia znać i odpowiednio albo wywalać albo boostować. Sam fakt posiadania nieogarniętych graczy w plemieniu, którzy nie potrafią się samodzielnie bronić, nie świadczy dobrze o zarządcach/radzie, która ich narekrutowała :)
 
Z drugiej strony takie masówki, które wbijają w 5 członów na świat łatwiej będą mogły wygrywać łatwiej rekrutacją. Właśnie to są umiejętności zarządzania, żeby każdego z plemienia znać i odpowiednio albo wywalać albo boostować. Sam fakt posiadania nieogarniętych graczy w plemieniu, którzy nie potrafią się samodzielnie bronić, nie świadczy dobrze o zarządcach/radzie, która ich narekrutowała :)
Nie rozumiem co ma piernik do wiatraka, rozumiem że to nieudolna próba przemycenia jakiejś aluzji, ale zostawmy to

Brak pełnej kontroli nad swoimi graczami jest w mniejszym lub większym stopniu cechą każdego plemienia, niezależnie kogo rekrutujesz i kogo masz w ekipie, bo po prostu takie jest życie.
Gość którego znasz 10 lat i jest kocurem na froncie może akurat mieć trudniejszy okres, nie mieć czasu, mieć wypadek wykluczający go z gry, albo po prostu skończyć i już nie wchodzić na konto. Żadne umiejętności zarządzania nie mają tu nic do powiedzenia, kiedy nie masz nawet możliwości dogadać się z graczem, który jeszcze niedawno był przewspaniały.
Lepsze opcje makrozarządzania w plemieniu przydadzą się każdemu. I początkującym dowódcom, i tym bardziej doświadczonym. Zbieraninom kilkuset graczy, jak i drużynom kilku osób z podwórka. Zadowolenie z wprowadzenia nowych opcji nie świadczy o niczyjej słabości.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wszystko super, ale te dwie opcje to przesada. Agresorzy nie będą mogli się popisać :(
  • Ilość nadchodzących ataków
  • Zwykli gracze będą widzieli tylko liczbę nadchodzących ataków (dla łatwiejszego organizowania wsparcia)
Dla formalności: widoczna będzie tylko ILOŚĆ nadchodzących ataków. Bez żadnej informacji o czasie ich przyjścia, czy będzie to 30 minut czy 10 dni... więc agresor będzie mógł się wykazać :)

Władze plemienia będą widziały to co znajduje się w wiosce i (w ostatniej kolumnie) liczbę nadchodzących ataków.

1574170487261.png

Zwykli członkowie zobaczą tylko gołe liczby:

1574170575848.png
 

xazez456

Chłop
Poczekam i zobaczymy w praktyce jak to będzie na serverach :)
Ogólnie to teraz bd trzeb uważać komu udostępniać takie informację.

Łatwo kosę wbić jeżeli jest w radzie kret.
 

Miksa

Lekki Kawalerzysta
Oj nie, właśnie na plus. Granie diodą będzie wreszcie wymagało skilla. Nie będzie się to ograniczało do posłania karety na największe warzywo, przejęcia łatwej wioski i podrzucenia legionów deffa na rano. Tak samo ataki poranne będą wymagały skilla i nie będą się ograniczały do wjazdu w jedną osobę na koniec bonusu nocnego.
Będzie trzeba fejkować, planować który cel wybrać, organizować ofensywę w kilka osób, stosować trudne do przewidzenia strategie i ogólnie mocniej się przyłożyć. Ja tam już się nie mogę doczekać by zagrać diodą, wysłać cztery taranki na kogoś, poczekać aż rada napcha tam deffa bo widzi 4X, a potem polecieć szlachtą na inny, bliższy cel :D

Poza tym mówisz jakby to było tak, że rada zobaczy że idą ataki i wioska się sama broni, a przecież nic bardziej mylnego. Bardzo możliwe, że przysłowiowe "warzywo" nawet nie zostawi żadnego kontaktu radnemu i nikt nie będzie miał nawet jak takiego gracza poinformować.

Jakiej strategii, granie w nocy to nic innego jak wjazd w wioski puste lub z małą ilością wojska (bądz sam off), w osoby które spią lub są mało aktywne.

Wystarczy że puścisz nawet z 20 fejk karet i jedną prawdziwą łatwo ogarnąć które wioski wytrzymają a które nie.
Poprzez podgląd ile dany gracz ma deffa w wiosce.
w bonusie wystarczy pół zagrody i masz po karecie z offem.

Idąc twoim tokiem myślenia agresor musi się nagimnastykować, męczyć starać, a po drugiej stronie wystarczy mieć 10 zagród w pobliżu i masz zabezpieczone 20 wiosek.

Plemiona coraz bardziej faworyzują grę deffem a coraz mniej opłaca się grac offem