DeletedUser14218
Guest
Propozycja przeznaczona dla starych (po 15-18 miesiacach gry) i zamknietych swiatów.
Proponuje dodac procedure przekazania wiosek do innego konta. Po zaaprobowaniu przez administracje wioski zmienilyby wlasciciela zas konto byloby kasowane na danym swiecie bez mozliwosci rozpoczecia gry od nowa.
Opis procedury:
1. Wlasciciel konta poprzez "pytanie do administracji" zglasza chec przekazania wiosek innemu graczowi (podaje jego nick). To samo wysyla ze swojego uprawnionego maila na adres przekazanie@plemiona.pl piszac jakie konto ulegnie kasacji i jakie bedzie nowym wlascicielem wiosek.
2. Administracja kieruje zapytanie do wlasciciela konta, które otrzyma wioski, o potwierdzenie zgloszenia. Potwierdzenie nastepuje poprzez klikniecie linka w wyslanym liscie na adres e-mail wlasciciela konta, które otrzyma wioski.
3. Oba konta nie moga wspóldzielic lacza.
4. Administracja po spelnieniu punktów 1. i 2 oraz 3. zmienia wlasciciela wiosek. Konto oddajace zostaje skasowane zas mail zbanowany na danym swiecie.
Skutki:
- zmiana wlasciciela wiosek.
- zachowanie wojsk.
- utrzymanie liczby monet konta otrzymujacego (tu tkwi haczyk operacji)*
- zwiekszenie grywalnosci na starych swiatach.
Objasnienie (*): konto otrzymujace po operacji posiada stara i wybita przez siebie liczbe monet. By utworzyc nowego szlachcica konto musi wybic monety ponat aktualna liczbe wiosek (czesem to beda setki tysiecy monet).
Konto traci posiadany zapas szlachciców mozliwych do produkcji na pokrycie debetu. Strata szlachcica juz wyprodukowanego pózniej równiez zostanie zaliczona jako splata debetu monet.
Przykladowo:
Konto A oddaje wioski Koncie B. Konto A ma 450 wiosek i 50 wyprodukowanych szlachciców. Konto B ma wiosek 600 i 30 wyprodukowanych szlachciców i mozliwosc produkcji jeszcze 20. Po operacji Konto B ma 1050 wiosek i 80 szlchciców, zas monet wybitych tylko na 620 wiosek. 4 dni pozniej podczas akcji na wroga traci 30 szlachiców ubitych w walce ale zdobywa 10 wiosek. Konto B ma wówczas 1060 wiosek a monet wybitych na 650 wiosek (debet 410 wiosek). Po wybiciu monet okazuje sie ze przyroslo 20 mozliwych szlachciców i debet stopnial do 390 wsi.
Uzasadnienie:
Na kazdym swiecie kazdego dnia ktos ubywa ze stawki grajacych. W pierwszych miesiacach gry jest to niezauwazalne i nie niesie zbytnich konsekwencji dla grywalnosci gry. Jednakze na starych zamknietych juz swiatach nastepuje dramatyczny spadek grywalnosci poniewaz strata kazdego gracza moze stanowic wazny moment w zyciu plemienia, gdy plemiona coraz bardziej zmuszone sa gromadzic szlachte na przejecie wiosek wlasnych graczy konczacych gre niz na akcje z wrogiem. Mój pomysl ma dac szanse na nowe podejscie do tematu. "Jednym ruchem" wioski zmieniaja wlasciciela, wojska sa gotowe do uzycia, problemem jest tylko liczba dostepnych pozniej szlachciców. Mimo tego uwazam, ze rozgrywka bedzie dynamiczniejsza niz dotychczas gdy tysiace wiosek czeka na przejecie przez wspólplemienców i ponowna rekrutacje wojsk. Cena (czasowa utrata produkcji szlachty) jest do zaakceptowania wobec trudu jaki trzeba poswiecic na zdobycie i zrekrutowanie wojsk od nowa. Swiat traci gracza ale nie grywalnosc cechujaca pierwsze miesiace gry. Sam gracz tez jest bardziej doceniony przez twórców i administracje nowa mozliwoscia zakonczenia gry, gdy ma mozliwosc kontroli przyszlego posiadacza wiosek, zas sam proces jest mniej czasochlonny dla graczy niz w obecnych obecnie opcjach: "koniec gry", "zacznij od nowa" lub dopilnowanie rozdania wiosek osobiscie. Dynamizm bedzie zachowany poniewaz moc plemienia bedzie bardziej skierowana na zewnatrz w strone wroga. Zabawa bedzie przedniejsza a o to w tym wszystkim biega przede wszystkim.
Mam nadzieje ze propozycja zostanie doceniona przez brac graczy i administracje oraz zostanie wdrozona. W innym wypadku stare swiaty dalej beda rzeznia gracza miedzy swoja ambicja a cierpliwoscia. Wiadomo przeciez, ze gracze starszych swiatów masowo wykupuja konto premium, wiec podniesienie atrakcyjnosci tychze swiatów poprzez zdynamizowanie rozgrywki na nich lezy w interesie zarówno graczy jak i wlascicieli.
Z podrowieniem
Proponuje dodac procedure przekazania wiosek do innego konta. Po zaaprobowaniu przez administracje wioski zmienilyby wlasciciela zas konto byloby kasowane na danym swiecie bez mozliwosci rozpoczecia gry od nowa.
Opis procedury:
1. Wlasciciel konta poprzez "pytanie do administracji" zglasza chec przekazania wiosek innemu graczowi (podaje jego nick). To samo wysyla ze swojego uprawnionego maila na adres przekazanie@plemiona.pl piszac jakie konto ulegnie kasacji i jakie bedzie nowym wlascicielem wiosek.
2. Administracja kieruje zapytanie do wlasciciela konta, które otrzyma wioski, o potwierdzenie zgloszenia. Potwierdzenie nastepuje poprzez klikniecie linka w wyslanym liscie na adres e-mail wlasciciela konta, które otrzyma wioski.
3. Oba konta nie moga wspóldzielic lacza.
4. Administracja po spelnieniu punktów 1. i 2 oraz 3. zmienia wlasciciela wiosek. Konto oddajace zostaje skasowane zas mail zbanowany na danym swiecie.
Skutki:
- zmiana wlasciciela wiosek.
- zachowanie wojsk.
- utrzymanie liczby monet konta otrzymujacego (tu tkwi haczyk operacji)*
- zwiekszenie grywalnosci na starych swiatach.
Objasnienie (*): konto otrzymujace po operacji posiada stara i wybita przez siebie liczbe monet. By utworzyc nowego szlachcica konto musi wybic monety ponat aktualna liczbe wiosek (czesem to beda setki tysiecy monet).
Konto traci posiadany zapas szlachciców mozliwych do produkcji na pokrycie debetu. Strata szlachcica juz wyprodukowanego pózniej równiez zostanie zaliczona jako splata debetu monet.
Przykladowo:
Konto A oddaje wioski Koncie B. Konto A ma 450 wiosek i 50 wyprodukowanych szlachciców. Konto B ma wiosek 600 i 30 wyprodukowanych szlachciców i mozliwosc produkcji jeszcze 20. Po operacji Konto B ma 1050 wiosek i 80 szlchciców, zas monet wybitych tylko na 620 wiosek. 4 dni pozniej podczas akcji na wroga traci 30 szlachiców ubitych w walce ale zdobywa 10 wiosek. Konto B ma wówczas 1060 wiosek a monet wybitych na 650 wiosek (debet 410 wiosek). Po wybiciu monet okazuje sie ze przyroslo 20 mozliwych szlachciców i debet stopnial do 390 wsi.
Uzasadnienie:
Na kazdym swiecie kazdego dnia ktos ubywa ze stawki grajacych. W pierwszych miesiacach gry jest to niezauwazalne i nie niesie zbytnich konsekwencji dla grywalnosci gry. Jednakze na starych zamknietych juz swiatach nastepuje dramatyczny spadek grywalnosci poniewaz strata kazdego gracza moze stanowic wazny moment w zyciu plemienia, gdy plemiona coraz bardziej zmuszone sa gromadzic szlachte na przejecie wiosek wlasnych graczy konczacych gre niz na akcje z wrogiem. Mój pomysl ma dac szanse na nowe podejscie do tematu. "Jednym ruchem" wioski zmieniaja wlasciciela, wojska sa gotowe do uzycia, problemem jest tylko liczba dostepnych pozniej szlachciców. Mimo tego uwazam, ze rozgrywka bedzie dynamiczniejsza niz dotychczas gdy tysiace wiosek czeka na przejecie przez wspólplemienców i ponowna rekrutacje wojsk. Cena (czasowa utrata produkcji szlachty) jest do zaakceptowania wobec trudu jaki trzeba poswiecic na zdobycie i zrekrutowanie wojsk od nowa. Swiat traci gracza ale nie grywalnosc cechujaca pierwsze miesiace gry. Sam gracz tez jest bardziej doceniony przez twórców i administracje nowa mozliwoscia zakonczenia gry, gdy ma mozliwosc kontroli przyszlego posiadacza wiosek, zas sam proces jest mniej czasochlonny dla graczy niz w obecnych obecnie opcjach: "koniec gry", "zacznij od nowa" lub dopilnowanie rozdania wiosek osobiscie. Dynamizm bedzie zachowany poniewaz moc plemienia bedzie bardziej skierowana na zewnatrz w strone wroga. Zabawa bedzie przedniejsza a o to w tym wszystkim biega przede wszystkim.
Mam nadzieje ze propozycja zostanie doceniona przez brac graczy i administracje oraz zostanie wdrozona. W innym wypadku stare swiaty dalej beda rzeznia gracza miedzy swoja ambicja a cierpliwoscia. Wiadomo przeciez, ze gracze starszych swiatów masowo wykupuja konto premium, wiec podniesienie atrakcyjnosci tychze swiatów poprzez zdynamizowanie rozgrywki na nich lezy w interesie zarówno graczy jak i wlascicieli.
Z podrowieniem
Ostatnio edytowane przez moderatora: