Polaczenie kont

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser14218
  • Data rozpoczęcia

Zaglosuj w sprawie ponizszej propozycji przekazywania wsi.


  • W sumie głosujących
    413
Status
Zamknięty.

DeletedUser14218

Guest
Propozycja przeznaczona dla starych (po 15-18 miesiacach gry) i zamknietych swiatów.

Proponuje dodac procedure przekazania wiosek do innego konta. Po zaaprobowaniu przez administracje wioski zmienilyby wlasciciela zas konto byloby kasowane na danym swiecie bez mozliwosci rozpoczecia gry od nowa.

Opis procedury:
1. Wlasciciel konta poprzez "pytanie do administracji" zglasza chec przekazania wiosek innemu graczowi (podaje jego nick). To samo wysyla ze swojego uprawnionego maila na adres przekazanie@plemiona.pl piszac jakie konto ulegnie kasacji i jakie bedzie nowym wlascicielem wiosek.
2. Administracja kieruje zapytanie do wlasciciela konta, które otrzyma wioski, o potwierdzenie zgloszenia. Potwierdzenie nastepuje poprzez klikniecie linka w wyslanym liscie na adres e-mail wlasciciela konta, które otrzyma wioski.
3. Oba konta nie moga wspóldzielic lacza.
4. Administracja po spelnieniu punktów 1. i 2 oraz 3. zmienia wlasciciela wiosek. Konto oddajace zostaje skasowane zas mail zbanowany na danym swiecie.

Skutki:
- zmiana wlasciciela wiosek.
- zachowanie wojsk.
- utrzymanie liczby monet konta otrzymujacego (tu tkwi haczyk operacji)*
- zwiekszenie grywalnosci na starych swiatach.


Objasnienie (*): konto otrzymujace po operacji posiada stara i wybita przez siebie liczbe monet. By utworzyc nowego szlachcica konto musi wybic monety ponat aktualna liczbe wiosek (czesem to beda setki tysiecy monet).
Konto traci posiadany zapas szlachciców mozliwych do produkcji na pokrycie debetu. Strata szlachcica juz wyprodukowanego pózniej równiez zostanie zaliczona jako splata debetu monet.

Przykladowo:
Konto A oddaje wioski Koncie B. Konto A ma 450 wiosek i 50 wyprodukowanych szlachciców. Konto B ma wiosek 600 i 30 wyprodukowanych szlachciców i mozliwosc produkcji jeszcze 20. Po operacji Konto B ma 1050 wiosek i 80 szlchciców, zas monet wybitych tylko na 620 wiosek. 4 dni pozniej podczas akcji na wroga traci 30 szlachiców ubitych w walce ale zdobywa 10 wiosek. Konto B ma wówczas 1060 wiosek a monet wybitych na 650 wiosek (debet 410 wiosek). Po wybiciu monet okazuje sie ze przyroslo 20 mozliwych szlachciców i debet stopnial do 390 wsi.

Uzasadnienie:
Na kazdym swiecie kazdego dnia ktos ubywa ze stawki grajacych. W pierwszych miesiacach gry jest to niezauwazalne i nie niesie zbytnich konsekwencji dla grywalnosci gry. Jednakze na starych zamknietych juz swiatach nastepuje dramatyczny spadek grywalnosci poniewaz strata kazdego gracza moze stanowic wazny moment w zyciu plemienia, gdy plemiona coraz bardziej zmuszone sa gromadzic szlachte na przejecie wiosek wlasnych graczy konczacych gre niz na akcje z wrogiem. Mój pomysl ma dac szanse na nowe podejscie do tematu. "Jednym ruchem" wioski zmieniaja wlasciciela, wojska sa gotowe do uzycia, problemem jest tylko liczba dostepnych pozniej szlachciców. Mimo tego uwazam, ze rozgrywka bedzie dynamiczniejsza niz dotychczas gdy tysiace wiosek czeka na przejecie przez wspólplemienców i ponowna rekrutacje wojsk. Cena (czasowa utrata produkcji szlachty) jest do zaakceptowania wobec trudu jaki trzeba poswiecic na zdobycie i zrekrutowanie wojsk od nowa. Swiat traci gracza ale nie grywalnosc cechujaca pierwsze miesiace gry. Sam gracz tez jest bardziej doceniony przez twórców i administracje nowa mozliwoscia zakonczenia gry, gdy ma mozliwosc kontroli przyszlego posiadacza wiosek, zas sam proces jest mniej czasochlonny dla graczy niz w obecnych obecnie opcjach: "koniec gry", "zacznij od nowa" lub dopilnowanie rozdania wiosek osobiscie. Dynamizm bedzie zachowany poniewaz moc plemienia bedzie bardziej skierowana na zewnatrz w strone wroga. Zabawa bedzie przedniejsza a o to w tym wszystkim biega przede wszystkim.

Mam nadzieje ze propozycja zostanie doceniona przez brac graczy i administracje oraz zostanie wdrozona. W innym wypadku stare swiaty dalej beda rzeznia gracza miedzy swoja ambicja a cierpliwoscia. Wiadomo przeciez, ze gracze starszych swiatów masowo wykupuja konto premium, wiec podniesienie atrakcyjnosci tychze swiatów poprzez zdynamizowanie rozgrywki na nich lezy w interesie zarówno graczy jak i wlascicieli.



Z podrowieniem
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Takie pomysły już były i jestem na nie tak jak zawsze byłem. Nie umiesz zapracowac na własne konto że musisz się do takich metod posówac?

Piszesz o światach zamkniętych a popatrz se na nowe światy zasuwasz nonstop farmisz a jakiś pierwszy lepszy se za free dostaje 10 wiosek i gdzie tu sprawiedliwośc?

Zaraz będzie tak że kończy 10 graczy grę a ty se idziesz na łatwiznę i przejmujesz ich konta... a potem tacy gracze się chwalą na forach jacy to są z nich wyjadacze a na drugi dzień pytają co jest lepsze do ataku pik czy miecz :|
 

DeletedUser54712

Guest
Założyciel tematu ma w pełni rację i go popieram.
Gram zarówno na młodych jak i starych światach.
Moim głównym światem jest 14-sty i niestety codziennie widzimy jak odchodzą od nas gracze czy to z plemienia własnego czy wrogiego.
Kolega ma naprawdę racje że jest to problem, zarówno dla nas jak i myślę dla Administracji.
Argument przedmówcy jest trochę nietrafiony gdyż gracz niedoświadczony jak będzie chciał zyskać wioski gracza kończącego to i tak je zyska i tak je zyska.
Natomiast pomysł ten faktycznie spowoduje większą dynamikę w grze na ( jak to podkreślił założyciel tematu) na światach już zamkniętych , na których nie ma napływu nowych graczy.
 

DeletedUser14218

Guest
Ad Wilczeq

Gram na swiecie który ma dwa lata, wiec wiem o czym pisze, na innym troche mlodszym jest ten sam problem.
Dlatego jednym z Warunków jest dlugi staz swiata. Na moim swiecie liczba kont stopniala z 78 tys do 1500. I wiem jaki to jest problem. W ciagu ostatnich miesiecy 8/10 wiosek przeze mnie przejetych to wsie mego plemienia, brane by zachowac integralnosc granic przede wszystkim. Poza tym jak napisalem jest to "opcja" - nie wylacza pozostalych sposobów zakonczenia gry. Nikogo nie zmusisz do jej uzycia.
 

DeletedUser

Guest
No i specjalnie założyłeś konto na forum aby to powiedzieć xD

Ja rozumiem że niektórzy lubią iść na łatwiznę :) Codziennie słyszę zapytania czy może ktoś nie kończy gry bo wolę przejść na czyjeś konto niż samemu coś osiągnąć...

Ty mi tu mówisz o kończeniu gry przez graczy? U mnie w plemieniu w ciągu 2 miesięcy grę zakończyło 30 graczy. To z waszym podejściem do gry ci co po nich dostali by konta stali by się potęgą lokalną. No wybacz ale w takim wypadku gdy masz do dyspozycji gracza aktywnego to znając życie mu przypadnie większość z tych kont i co się wtedy dzieje? Jeden taki gracz może ci rozjechać całą okolicę.

Wtedy wartościowsi dla niektórych będą gracze którzy kończą niż ci którzy grają...

Na moim świecie istniało se takie fajne plemię w którym 5 osobowa rada rządziła wszystkim i zawsze jak ktoś kończył to dzielili jego wioski między siebie. To pomyśl co by było jak by była taka możliwość...
 

DeletedUser90903

Guest
Wilczeq ale jest haczyk, dostajesz takie wiochy ale później musisz odrobić to w monetach, więc swój potencjalny of poswiecasz dla innych graczy z Twojego teamu. Mi osobiście ten pomysł sie podoba, sam mam dość wiecznego przejmowania swoich bo nie ma komu tych wioch dawać. Proponowałbym jeszcze możliwość rozłożenia takiego konta na kilku graczy, chociaż mam świadomość że to nie przejdzie ;)
 

DeletedUser

Guest
No bez kitu ale haczyk xD Buahahaha
Mam 100 wiosek w których mogę bić monety i mam 1 szlachcica. Dostaję od kogoś konto z 50 wioskami. No to teraz mam 150 wiosek i jednego szlachcica ale monet tak jak na 101 wiosek ojej :( Tylko że teraz mogę wybijać także monety w tych dodatkowych wioskach więc znacznie szybciej nadrobię braki niż bym miał sam to osiągnąć bez takich ulepszeń haczyku...
 

DeletedUser54712

Guest
Jestem na forum znacznie dłużej...........

ojoj a może byś napisał coś konstruktywnego zamiast tylko negować i krytykować
 

DeletedUser90903

Guest
Ale jednak debet jest i braki są :p Dla pewnych plemion to byłaby szansa na odbicie sie od dna i skupienie siły w rękach tych którzy będą potrafili ją wykorzystać :p Bo sam pewnie znasz takich którzy ciułają wioseczki ale nic z wojem nie robią :p tylko klepu klepu :p
 

DeletedUser

Guest
Jestem na forum znacznie dłużej...........

ojoj a może byś napisał coś konstruktywnego zamiast tylko negować i krytykować

xD Ale fajna odpowiedź... Nie pisz że to zły pomysł bo nie umiem podważyć twoich argumentów :p

Oj nie mów że nie można krytykować złych (w mym mniemaniu) pomysłów. Chyba jeszcze tego nikt nie zabronił.

Ale jednak debet jest i braki są :p Dla pewnych plemion to byłaby szansa na odbicie sie od dna i skupienie siły w rękach tych którzy będą potrafili ją wykorzystać :p Bo sam pewnie znasz takich którzy ciułają wioseczki ale nic z wojem nie robią :p tylko klepu klepu :p

Znam takich sam taki byłem przez 3 miesiące jak miałem "kryzys" z powodu braku czasu :p
No wiem ja znam takie plemiona nawet jedno było na moim świecie i już o tym pisałem że liczyło się dla nich tylko to co dobre dla rady a resztę graczy mieli w d... Więc wybacz ale nigdy nie pójdę na takie ułatwienie rozgrywki dla niektórych graczy. Znałem plemiona w których 20 graczy było znajomymi z Live jednego typka i dostali konta od graczy którzy kończyli grę w jego plemieniu. A teraz takich jeden czy drugi może se dostać 4000 wiosek za free... i powiedz mi czy coś takiego zachęca do gry że ty musisz zasuwać non stop na farmach a inny se od tak dostaje 500 wiosek :|

Ja nie chcę grać w grę w której włażenie komuś w d... z prośbami czy połączysz konto będzie ważniejsze od umiejętności i zaangażowania gracza w grę. Bo tu se może mieć samych znajomych co ci oddadzą swoje konta od tak i możesz mieć innych w głębokim poważaniu ale to samo może się odwrócić przeciw tobie na innym świecie gdzie inny taki cwaniak se pójdzie na łatwiznę.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser14218

Guest
Ad Wilczeq

Wilczeq nie wszystko mierz swoja miara, mam tu konto zalozone 1.07.2007 roku (w grze i tu na forum), tez bylem dzielacym wioski, równiez zmienilem konto na wieksze, co bylo chyba najtrudniejsza decyzja w grze, na starych swiatach liczy sie nie tylko liczba wiosek ale tez doswiadczenie i znajomosc terenu. Kilkakrotnie mialem przeciw sobie wielokrotnie silniejszego przeciwnika i nigdy z tego powodu sie nie zalamalem, ba robilem wszystko by tak udoskonalic moja gre abym to ja byl góra w tej walce.
Ta opcja daje Ci mozliwosc oddania wsi jednej osobie, gdy nie mozesz na przyklad znalezc nowej osoby na swe konto, gdy musisz zakonczyc gre prawie natychmiast (bo biora Ciebie do wojska, bo plyniesz w rejs, bo sie zakochales, bo masz dzidziusia - bo nie bedziesz miec czasu ogólnie rzecz biorac). Ta opcje wybiora ludzie majacy szacunek i zaufanie do innych na podstawie wielu miesiecy wspólnej gry.
Moim zdaniem jeszcze na zadnym swiecie nie pograles dluzej niz pol roku i dlatego masz takie nastawienie. Poza tym jak sie dawaleiscie tak omamic tej radzie to wine macie tylko wobec siebie. Zreszta ja tu nie mówie o kontach po 10-20 wiosek tylko takich po 300-1000 - wiesz jak trudno rozbiera sie takie cos? Jak ciezko walczyc z wrogiem gdy takie rzeczy przytrafiaja sie jedna po drugiej, gdy jeden gracz zakonczy i dwóch kolejnych co go rozebralo teraz samych konczy gre ze znuzenia ze nie maja szlachty na wroga? Gdy front sie nie porusza od miesiecy bo nikt nie ma tyle szlachty po dwóch stronach by wykonac skladna akcje? Bo masz 250 ofów i 3 szlachciców! To jest wlasnie mój swiat. Tak potrafi wygladac gra po 2 latach. W miedzyczasie nabilem jakies 70 mln w ranku agresorów i 125 w ranku obronców. Nie mów wiec mi, ze nie wiem o czym pisze. Zakladalem plemiona, wspóprowadzilem inne, udzielalem sie. To jaki rachunek "wladze" wystawiaja plemieniu za swoje rzady zalezy wylacznie od tego naiwnosci graczy. Ten temat jest jednak o spojrzeniu na koniec gry. Gdy mozna wybrac tylko jednego spadkobierce, a moze zasluzylo na takie zaszczyty wiecej graczy. To jest opcja, ale uwierz mi ze bardzo przydatna na niektórych swiatach, dla niejednego plemienia. Lepiej dac wioski z wojskiem znanemu sasiadowi - czasem przyjacielowi, niz próbowac szukac nowego wlasciciela konta. Moze on sie nie sprawdzi? Moze zdradzi? Popatrz na problem z innych perspektyw.
 

DeletedUser14218

Guest
No bez kitu ale haczyk xD Buahahaha
Mam 100 wiosek w których mogę bić monety i mam 1 szlachcica. Dostaję od kogoś konto z 50 wioskami. No to teraz mam 150 wiosek i jednego szlachcica ale monet tak jak na 101 wiosek ojej :( Tylko że teraz mogę wybijać także monety w tych dodatkowych wioskach więc znacznie szybciej nadrobię braki niż bym miał sam to osiągnąć bez takich ulepszeń haczyku...


to zes sie popisal, zauwazyles ze monety na nowa wioske rosna nie liniowo ale lawinowo? Na jedna 151. wioske potrzeba wiecej monet niz na pierwsze 100. A te 150 wsi nie nadrobi tak szybko tego dystansu...
 

DeletedUser

Guest
A czy ja oceniam twoją grę :)? Nie bo widzę że od tego chyba ty tu jesteś :p Na 18 gram już rok. Na 11 grałem prawie 8 miesięcy. Podobnie na 12. Myślisz że nie wiem o czym piszesz?
Przez 3 miesiące musiałem porządkować front bo wszyscy gracze zakończyli grę. Więc jak możesz nie oceniaj mnie skoro mnie nie znasz. Sam jak już pisałem przez 3 miesiące wegetowałem i zastanawiałem się nad zakończeniem gry bo takie zjadanie barb mnie irytowało.

Mimo tego wszystkiego i tak dla mnie to jest pójście na łatwiznę i tyle. Mogę ci przedstawić wiele możliwości które coś takiego może stworzyć ale pisanie o tym spowodowało by moją zawiechę na tydzień. Czasami trzeba pomyśleć nie tylko o tym jak ty byś to wykorzystał ale też o tym do czego inni mogli by się posunąć mając taką opcję.

to zes sie popisal, zauwazyles ze monety na nowa wioske rosna nie liniowo ale lawinowo? Na jedna 151. wioske potrzeba wiecej monet niz na pierwsze 100. A te 150 wsi nie nadrobi tak szybko tego dystansu...

Ale nadrobi szybciej niż byś musiał sam to osiągnąć ;) Czytaj ze zrozumieniem to co piszę :)
 

DeletedUser14218

Guest
xD Ale fajna odpowiedź... Nie pisz że to zły pomysł bo nie umiem podważyć twoich argumentów :p

Oj nie mów że nie można krytykować złych (w mym mniemaniu) pomysłów. Chyba jeszcze tego nikt nie zabronił.



Znam takich sam taki byłem przez 3 miesiące jak miałem "kryzys" z powodu braku czasu :p
No wiem ja znam takie plemiona nawet jedno było na moim świecie i już o tym pisałem że liczyło się dla nich tylko to co dobre dla rady a resztę graczy mieli w d... Więc wybacz ale nigdy nie pójdę na takie ułatwienie rozgrywki dla niektórych graczy. Znałem plemiona w których 20 graczy było znajomymi z Live jednego typka i dostali konta od graczy którzy kończyli grę w jego plemieniu. A teraz takich jeden czy drugi może se dostać 4000 wiosek za free... i powiedz mi czy coś takiego zachęca do gry że ty musisz zasuwać non stop na farmach a inny se od tak dostaje 500 wiosek :|

Ja nie chcę grać w grę w której włażenie komuś w d... z prośbami czy połączysz konto będzie ważniejsze od umiejętności i zaangażowania gracza w grę. Bo tu se może mieć samych znajomych co ci oddadzą swoje konta od tak i możesz mieć innych w głębokim poważaniu ale to samo może się odwrócić przeciw tobie na innym świecie gdzie inny taki cwaniak se pójdzie na łatwiznę.

Tu tez sie wykazal intelektem, on moze sobie i dostaje wioski za free, ale wojsk w nich nie ma prawda, wiec mozesz mu je zabrac - on tylko musi bic monety i robic szlachte by nowe free wioski brac. Takich tez lalem az milo. On 7 mln a ja 2, i co ja mu 10 wiosek on mi nawet ataku w odpowiedzi nie wyslal :p zaden argument. Taki gracz to taka coraz wieksza farma dla Ciebie i twoich ziomali z plemienia. No ale zapomialem ze ty jestes tylko Wilczeq co niczego niedotyka bo moze za trudne i moze jeszcze ktos na mnie cos pusci z przeciwka... Farmi sie tylko przez pierwsze 1-3 miesiace, kto robi dluzej takie rzeczy wystawia sobie sam laurke. Lepsza wlasna wies niz najlepsza farma!
 

DeletedUser

Guest
Tu tez sie wykazal intelektem, on moze sobie i dostaje wioski za free, ale wojsk w nich nie ma prawda, wiec mozesz mu je zabrac - on tylko musi bic monety i robic szlachte by nowe free wioski brac. Takich tez lalem az milo. On 7 mln a ja 2, i co ja mu 10 wiosek on mi nawet ataku w odpowiedzi nie wyslal :p zaden argument. Taki gracz to taka coraz wieksza farma dla Ciebie i twoich ziomali z plemienia. No ale zapomialem ze ty jestes tylko Wilczeq co niczego niedotyka bo moze za trudne i moze jeszcze ktos na mnie cos pusci z przeciwka... Farmi sie tylko przez pierwsze 1-3 miesiace, kto robi dluzej takie rzeczy wystawia sobie sam laurke. Lepsza wlasna wies niz najlepsza farma!

Człowieku... i tu się popisałeś... a czy musisz dostać konto z frontu? Na takim etapie gry wiele kont jest w środku plemienia i co mi powiesz że takich nowych wiosek nawet bez wojska nie obronisz... Brawo to widać że zdolny jesteś...
Ja miałem taki miły front że każdy się bał mnie zaatakować mimo że mój cały deff stał u innych graczy to myślisz że jak bym zaczął łykać inne konta ktoś by mnie ruszył xD Nie sądzę :)
Znam ludzi którzy osiągając Top 1 świata mając po 400 wiosek nawet z KP nie korzystali przez całą grę no nie licząc świąt :p Mieli nawet darmówki niewykorzystane z początku gry. Znam też typa co ma 7 mln i nadal farmi. No ale jak ktoś ma czas i ma co farmić to czemu mu bronić :p
 

DeletedUser14218

Guest
No wlasnie ja doskonale wiem do czego zdolni sa gracze, mam na mysli nawet takich co bany wykorzystywali by grac skuteczniej :eek:
Rozumiem ze kazdy kij ma 2 konce. Ale tam gdzie mozna zrobic wielu dobrze warto zainwestowac. Moze nie musialbys kiedys trwac i zbierac 3 miesiace, mialbys wsie szybciej i szybciej bys sie bil z wrogim plemieniem, sobie i im zapewniajac emocje.
Spotkales klike spryciarzy w bandzie naiwniaków i oszolomów jednego razu, i ciagle Cie to meczy a mój pomysl moze pomóc w grze setkom graczy i dziesiatkom plemion,zapewniajac lepsze profity firmie bo nie trzeba bedzie konczyc starych swiatów tak szybko. Widzialem zszarzale w jednej chwili cale plemiona i kontynenty bo juz nie dali rady walczyc z nudzacym przymusem najpierw brania wsi po wspólziomkach.
 

DeletedUser90903

Guest
Wilczeq ale weź pod uwagę też charakterystykę światów. Na starych nie ma barbarzynów rozwijających się szybciej niż wochy lam.

Dla mnie i pewnie dla wielu graczy światów 1-8 taki pomysł to jest coś co w dużym stopniu pomogłoby skoncentrować sie na walce z przeciwnikiem a nie na zabieganiu żeby jak najmniej z konta gracza kończącego wpadło w łapy przeciwnikom. Ot i to wszystko, zresztą nie wierze żeby pierwszemu lepszemu oddawało sie dwuletni dorobek na plemionach na który ciężko sie harowało.
 

DeletedUser59473

Guest
Zdecydowane NIE. Po co te głupie ułatwienia? Wystarczy że ktoś przeznaczy na grę 50 zł i będzie dawał każdemu graczowi co ma np. 50k pkt 1 zł jeśli da mu wioski. Wtedy cały świat by się zawalił bo byłby jeden gracz silniejszy od plemion TOP 1. Przejmowanie towarzyszy i walka o ich wioski to element gry.
 

DeletedUser

Guest
Co ty mi tu piszesz że spotkałem jedno takie plemię to był przykład grałem na większości światów od 11 i nie tylko takie plemiona widziałem mimo ze w nich nie byłem.
Mówisz że to zapobiegnie rezygnowaniu graczy bo szybciej będziesz mógł walczyć xD
No ale skoro piszesz że trzeba nadrobić monetki no to hmmm ciekawe czy szybciej bym zrezygnował z gry logując się tylko po to żeby przez 3 miesiące bić monetki aby nadrobić to co dostałem :p Czy przez ten czas przejmując razem z kolegami te wsie... hmmmm według mnie szybciej skończył bym w tej pierwszej opcji bo takie nic nierobienie przez 3 miesiące a jeszcze jak bym dostał kilka kąt xD Rok z głowy xD No to wybacz ale w końcu sam bym komuś przekazał konto :p i na tym by ta gra wtedy polegała :) Zamiast się atakować i walczyć o każdą wieś to by każdy tylko dostawał po kimś konta xD A potem rok przestoju bo wszyscy muszą monetki nadrobić a nie daj bóg ktoś skończy grę w tym czasie xD To teraz bym se narobił zapas na 2 lata gry i co przez ten czas bym robił jak nikt mnie nie atakuje xD? Aj no wiem bym se monetki bił :p
 
Status
Zamknięty.
Do góry