[Pasek] Hermitowskie Notatki

DeletedUser

Guest
Wydaje się, że przyczyną jest 'wioska barbarzyńska' w obronie :)
 

DeletedUser

Guest
Ręcznie jak wrzucisz za znakami >>> to nie powinien usunąć.
 

FailTry x M.C.

Zwiadowca
Wynik reakcji
855
za każdym razem kiedy wyświetla mi się komunikat gdzie muszę ręcznie wpisać "dodaj" to chcę umrzeć.

jak to wyłączyć?


Powiedzmy, że dostaję 500 fejków i chcę opisać co leciało z tych wiosek tym skryptem. Gdyby nie to, że co chwila wyświetla mi się ten komunikat to zajęło by mi to 5 minut wciskając ciągle skrót klawiszowy. Z racji tego, że skrypt uważa co 3 raport za zbędny po 5 raportach mam dość. Ta funkcja jest całkowicie zbędna tak samo jak usuwanie rapków po zmianie właściciela wioski. Nie wiem czy to miało na celu pokazanie jaki ten skrypt nie jest świetny i zaawansowany ale utrudnia to jedynie korzystanie z niego.

Żeby nie skończyć na samym marudzeniu dodam, że liczenie czasu powrotu offów jest bardzo fajne przydatne ;)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
"jak to wyłączyć?"

po prostu skryptu nie używać, ręcznie wklejać i opisać wszystko tak jak się chce


"racji tego, że skrypt uważa co 3 raport za zbędny po 5 raportach mam dość.",
za zbędne są uważane raporty z ataków, jeżeli masz czerwoną kropkę, przykładowo wysłałeś 5 zwiadowców, nic nie wróciło

" usuwanie rapków po zmianie właściciela wioski."
notatki dotyczącą wioski, to że gracz A miał wioskę off, nie znaczy, że gracz też B będzie mieć wioskę deff, tak samo informacja o stacjonującym wojsku jest nieaktualna, bo w momencie przejęcia wioska musiała być pusta

dociągając
"Czasem jest sytuacja, że po akcji wioska zmienia właściciela w ramach jednego plemienia. I chciałbym wrzucić raport, żeby wiedzieć jakie budynki tam są, a tu bum... skasowany :("
w pewnym momencie budynki przestają mieć znaczenie, a same budynki można sprawdzić w twstatsach
 

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.785
Przy używaniu tego skryptu. Trzeba myśleć..

Skrypt zawsze zrobi tą samą czynność w zależności czy atakujesz czy bronisz się.

Offy z obrony od kogoś opisze ci jakbyś ty atakował tą osobę co się broniła.

Tyle, jak potrzeba innych informacji to ręcznie.
 

DeletedUser

Guest
"Skrypt zawsze zrobi tą samą czynność w zależności czy atakujesz czy bronisz się." - co więcej szereg czynności, które skrypt wykona zależy od kontekstu
"Offy z obrony od kogoś opisze ci jakbyś ty atakował tą osobę co się broniła."

To prawda. Jednak to czy się atakujesz czy bronisz jest ustalone w momencie wykonywania skryptu i na podstawie raportu, w zależności po której stronie znajduje się twój nick lub nick osoby od której dostałeś raport.

Chyba, że grasz A przekaże raport graczowi B, gracz B graczowi C. Wtedy skrypt jest trochę bezradny, aby ustalić czy chcesz ten raport wrzucić do wioski broniącego czy atakującego, ale powinien się spytać o to, gdzie chcesz go wrzucić

Ogólnie nie chce mi się robić ustawień do tego skryptu. Nauczony doświadczeniem po skrypcie do fejków, tracę czas na pisanie dokumentacji, kodu, który bierze pod uwagę ustawienia użytkownika, a potem tego nie czytacie i do mnie na priv z pytaniami jak coś ustawić
 

DeletedUser

Guest
Skrypt powinien notatkować teraz wioski barbarzyńskie. Yupi yey.
 

DeletedUser

Guest
Pewnie niedługo wezmę się za pisanie poprawek, które poprawią/usprawnią następujące sytuacje:

* otrzymywanie tego samego raportu kilka razy powoduje, że uruchamiając skrypt na każdym z raportów, jest on wielokrotnie wstawiany
* gracz A otrzymał raporty od gracza B, który otrzymał raporty od gracza C (C walczyło z D)
skrypt odczyta gracza przekazującego, wyszuka po której stronie walki był przekazujący, jeżeli przekazujący był jedną z walczących stron, to skrypt doda notatkę po przeciwnej stronie
z perspektywy gracza B skrypt bez pytania doda notatkę do wioski gracza D
z perspektywy gracza A, który w raporcie będzie miał gracza B jako przekazującego, który nie brał udziału w walce, to skrypt się spyta po której stronie dodać notatkę
sytuacja z perspektywy gracza A jest bardzo uciążliwa, jeżeli tych raportów dostał wiele, wzór przekazania raportów się powtarza, dlatego jest pomysł, żeby dodać jakąś opcję zapamiętywania wzorców przekazywania, że w sytuacji
walka C vs D, przekazujący B, gracz A stwierdza, żeby skrypt dodał notatkę do wioski gracza D,
tutaj się dzieje magia, że teraz zapamiętuje gracza C, jako sojusznika, wtedy kolejne raporty z udziałem gracza C, np.
walka C vs E, przekazujący X, skrypt doda notatkę do wioski gracza E
* jeżeli wioska ma już ten raport, to przejście do nowszego
* pomijanie raportów z obrony, które broniły się przed fejkami (tylko raportów, metadane wioski zostaną zaktualizowane)
* dodanie linku do symulatora z drugiej strony, czyli byłyby teraz linki, jeden by wstawiał wojska wioski po stronie obrońcy (istniejący obecnie) oraz drugi co by wstawiał offensywne wojska wioski po stronie atakującego (nowy)

coś jeszcze jest warte uwagi?
 

FailTry x M.C.

Zwiadowca
Wynik reakcji
855
* pomijanie raportów z obrony, które broniły się przed fejkami (tylko raportów, metadane wioski zostaną zaktualizowane)

jeśli ktoś nie chce notatkować fejków to zmienia sobie filtr w raportach

informacja o tym, z czym leciał fejk czasami mówi o tym czy atak idzie z wioski OFF/DEFF co jest znaczące. Uciążliwym jest to, że skrypt prosi o ręczne wpisanie "dodaj" - gdybym nie chciał dodać tego raportu to bym nie kliknął w skrypt - chyba logiczne
 

DeletedUser

Guest
* jeżeli atakowaliśmy zwiadem > 42 i się nie przebił to dodać informację ile zwiadu poległo
 

manius55

Chłop
Wynik reakcji
5
Witam,

Byłaby możliwość aby na światach z rycerzem z możliwością rozwoju, w notatce wioski w której zwiad wykrył jednostki wroga oraz bonusy od rycerza np.:
Miecznik: +30% siła obrony
Pikinier: +30% siła obrony
+9% efektywność muru
+50% odporność budynków na bronie oblężnicze


ładował je(te bonusy od rycerza) automatycznie do symulacji po kliknięciu linku w notatce 'sim' np. "SIM 17.6K"?
w tej chwili jest to pomijane i trzeba to dodawać ręcznie za każdym razem co jest trochę problematyczne, a to pewnie kwestia kilku linijek kodu ;)

Będę bardzo wdzięczny za aktualizację ;]
 

izidev

Łucznik
Wynik reakcji
741
Jakis pomysł dlaczego nie działają mi hermitowskie na classicu? Na każdym innym swiecie dziala bez problemu, na classicu dziala wszystko tylko nie notatki.
Zero komunikatu ani nic, po przypisaniu skrótu klawiszowego, po uzyciu pojawia sie komunikat 'uruchamianie skrótu notatki'i tyle.
geSH6HY.png

O0AzQnq.png

@hermitowski

EDIT:
Pomogło wyczyszczenie historii przegladarki,ustawien, cookies etc.

Ale powodu błędu nie znam ;P
 
Ostatnia edycja:

Emixx

SŁODZIAK ♥
Wynik reakcji
2.862
@hermitowski
Czy mógłbyś dodać przy wiadomości "Village already has this report" dodać skipa, tak jak w przypadku gdy np wioska zmieniła właściciela?
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

Hinduss

Miecznik
Wynik reakcji
117
Proszę o zmianę w skrypcie tych linijek:
let is_side_att = game_data.player.id === att_player_id || forwarder === att_player_name;
let is_side_def = game_data.player.id === def_player_id || forwarder === def_player_name;

na:
let is_side_att = game_data.player.id == att_player_id || forwarder === att_player_name;
let is_side_def = game_data.player.id == def_player_id || forwarder === def_player_name;

gdyż obecnie obecnie game_data.player.id === att_player_id i game_data.player.id === def_player_id zawsze zwraca false, gdy jesteśmy jedną ze stron. Przypadek ten jest generowany przez różne typy zmiennych (typ string nigdy nie będzie równy typowi number).

Jeśli są chętni na tickety do supportu to śmiało, gdyż już dwa tygodnie czekam na interwencję operatora, ale jakoś nikomu się nie spieszy.
 
Do góry