Pewnie niedługo wezmę się za pisanie poprawek, które poprawią/usprawnią następujące sytuacje:
* otrzymywanie tego samego raportu kilka razy powoduje, że uruchamiając skrypt na każdym z raportów, jest on wielokrotnie wstawiany
* gracz A otrzymał raporty od gracza B, który otrzymał raporty od gracza C (C walczyło z D)
skrypt odczyta gracza przekazującego, wyszuka po której stronie walki był przekazujący, jeżeli przekazujący był jedną z walczących stron, to skrypt doda notatkę po przeciwnej stronie
z perspektywy gracza B skrypt bez pytania doda notatkę do wioski gracza D
z perspektywy gracza A, który w raporcie będzie miał gracza B jako przekazującego, który nie brał udziału w walce, to skrypt się spyta po której stronie dodać notatkę
sytuacja z perspektywy gracza A jest bardzo uciążliwa, jeżeli tych raportów dostał wiele, wzór przekazania raportów się powtarza, dlatego jest pomysł, żeby dodać jakąś opcję zapamiętywania wzorców przekazywania, że w sytuacji
walka C vs D, przekazujący B, gracz A stwierdza, żeby skrypt dodał notatkę do wioski gracza D,
tutaj się dzieje magia, że teraz zapamiętuje gracza C, jako sojusznika, wtedy kolejne raporty z udziałem gracza C, np.
walka C vs E, przekazujący X, skrypt doda notatkę do wioski gracza E
* jeżeli wioska ma już ten raport, to przejście do nowszego
* pomijanie raportów z obrony, które broniły się przed fejkami (tylko raportów, metadane wioski zostaną zaktualizowane)
* dodanie linku do symulatora z drugiej strony, czyli byłyby teraz linki, jeden by wstawiał wojska wioski po stronie obrońcy (istniejący obecnie) oraz drugi co by wstawiał offensywne wojska wioski po stronie atakującego (nowy)
coś jeszcze jest warte uwagi?