[Pasek] Hermitowskie Notatki

Dyskusja w 'Skrypty do paska skrótów' rozpoczęta przez użytkownika jarq, 9. Sty 2019.

Poleć tę stronę

  1. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.824
    Docenione treści:
    6
    Zapraszam do dyskusji.
     
  2. reviv4L

    reviv4L Miecznik

    Dołączył:
    3. Wrz 2017
    Wiadomości:
    58
    Docenione treści:
    105
    Witam. Skrypt bardzo mi się spodobał, tylko jest w nim jedna wada. Otóż notatkując wioski wyświetla także stan wojska w mojej wiosce. Czy da się to jakoś wyłączyć? Bardzo irytujące, bo psuje zamysł notatki.
    @Hermitowski
     
  3. krul lasu

    krul lasu Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    20. Lut 2016
    Wiadomości:
    1.209
    Docenione treści:
    565
    +1 dla pana wyżej, żyjemy w erze kretów i w sumie dobrze by było gdyby była możliwość pozbycia się tego ;)
     
  4. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    Jak najbardziej da się tego pozbyć :) można ręcznie edytować, można skryptu nie używać albo napisać własny
     
    Gawryluk lubi to.
  5. Turgsmen

    Turgsmen Miecznik

    Dołączył:
    28. Mar 2008
    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    1
    Bry bry,
    od wczoraj mam komunikat
    Kod:
    Error: Nie udało się załadować czasu rekrutowania jednostek
    
    Error: Nie udało się załadować czasu rekrutowania jednostek
        at Object.init (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1550918962137:42:27)
        at ExecuteScript.GetWorldInfo.then.worldInfo (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1550918962137:711:26)
    Kilka osób w plemieniu wspominało, że też ma ten problem.
     
  6. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    Światy o nietypowej konfiguracji nie są jeszcze dobrze wspierane. Typowe powinny działać, czyli komplet jednostek (z łucznikami), prędkość 1.6. Możesz sprawdzić czy na innych światach problem występuje?
     
  7. Turgsmen

    Turgsmen Miecznik

    Dołączył:
    28. Mar 2008
    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    1
    135 nie działa
    138 nie działa
     
    Last edited: 23. Lut 2019
  8. Turgsmen

    Turgsmen Miecznik

    Dołączył:
    28. Mar 2008
    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    1
    W sumie czemu prędkość 1.6 jest "typowa"?

    Czy na nietypowych światach skrypt będzie działał w najbliższym czasie?
     
  9. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    "W sumie czemu prędkość 1.6 jest "typowa"?'

    Skrypt powstawał i był testowany na świecie z taką prędkością. W dodatku konfiguracja świata była bez milisekund z pełnymi jednostkami. Więc na innych światach może po prostu nie działać, bo było coś czego nie wziąłem pod uwagę. Przykładowo nagłówek "Pierwszy kościół 1 | SIM NaNK" na światach bez kompletu jednostek.

    "Czy na nietypowych światach skrypt będzie działał w najbliższym czasie?"
    Nie
     
  10. Turgsmen

    Turgsmen Miecznik

    Dołączył:
    28. Mar 2008
    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    1
    Już pięknie działa na 135

    Dziękujemy :D
     
  11. -Bloody Bunny x3

    -Bloody Bunny x3 Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    12. Paź 2014
    Wiadomości:
    1.452
    Docenione treści:
    1.769
    Dałoby radę usunąć spoiler w najnowszym raporcie? Z telefonu trochę marnuje się czasu by w każdej wiosce kliknąć spoiler by zobaczyć co tam właściwie było.
     
  12. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    TypeError: def[0].rows[0].cells[1].children[0] is undefined

    get_context@https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1558780335888:254:33
    init@https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1558780335888:175:29
    ExecuteScript/<@https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieNotatki.js?_=1558780335888:720:29
     
  13. PabloCanaletto

    PabloCanaletto Pikinier

    Dołączył:
    22. Sty 2019
    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Zauważyłem, że jak nie widać jednostek przeciwnika to skrypt opisuje wioskę jako "Pusta". To dość mylące.

    Fajnie też by było, jakby skrypt zawsze wpisywał poziom muru w tytule spoilera, a nie tylko gdy był on burzony. I wieża/kościół też by się przydały.

    Mam też taki jeden raport, który generuje jakiś błąd i nie chce się dodać w notatce. Cała formuła się tworzy: link do symulatora, ta ukryta na biało liczba, różowy piękny podpis itd. Tylko nie ma spoilera z raportem. Oczywiście to powoduje, że nie można dodawać też kolejnych raportów, bo skrypt ma problem z odczytaniem istniejącej notatki. Musiałem skasować notatkę ręcznie i teraz mogę inne rapki do wioski dodawać, ale ten pierwszy dalej się nie chce dodać.

    A tak w ogóle to skrypt jest zajebisty i nic nie musisz robić. :D
     
  14. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    "Zauważyłem, że jak nie widać jednostek przeciwnika to skrypt opisuje wioskę jako "Pusta". To dość mylące."
    w jakim sensie nie widzi?

    "Fajnie też by było, jakby skrypt zawsze wpisywał poziom muru w tytule spoilera, a nie tylko gdy był on burzony. I wieża/kościół też by się przydały."
    Kościół pojawia się informacjach o wiosce. Nie w informacjach o raporcie, Co do wieży, to nawet nie jest rozważane, bo jeszcze się nie grałem na świecie z tą modyfikacją.

    "Mam też taki jeden raport, który generuje jakiś błąd i nie chce się dodać w notatce. Cała formuła się tworzy: link do symulatora, ta ukryta na biało liczba, różowy piękny podpis itd. Tylko nie ma spoilera z raportem. Oczywiście to powoduje, że nie można dodawać też kolejnych raportów, bo skrypt ma problem z odczytaniem istniejącej notatki. Musiałem skasować notatkę ręcznie i teraz mogę inne rapki do wioski dodawać, ale ten pierwszy dalej się nie chce dodać."
    Jak masz ten raport, to prosiłbym o przesłanie mi go (pl137/pl141). Jak nie jest to możliwe to zapisanie strony jako html i podrzucenie mi jej jakoś. Ewentualnie jakieś screeny. Jak jest to stosunkowo stary raport, to nie pokazywanie go w notatkach wioski jest zachowaniem celowym.
     
  15. PabloCanaletto

    PabloCanaletto Pikinier

    Dołączył:
    22. Sty 2019
    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    "Żaden żołnierz nie wrócił żywy. Nie można ustalić żadnych informacji o wielkości wojsk przeciwnika." - coś takiego się czasem w raportach wyświetla zamiast jednostek rpzeciwnika, a Twój skrypt w tytule spoilera wpisuje wtedy "pusta".

    Kościoła nie zaobserwowałem, bo nie grałem z kościołem jeszcze, ale wieża to podobny koncept i warto taką informację zamieścić u góry koło typu wioski :)

    Co do murka, to bym go widział...
    [​IMG]
    No nic, i tak jest zajebiście ;)

    Link do ściągnięcia zapisanej strony raportu
    Generuje on mi taką notatkę:
    [​IMG]
    Kod:
    DEFF | SIM [url=game.php?village=2865&screen=place&mode=sim&moral=100&luck=-25&belief_def=on&belief_att=on&simulate=1&def_wall=20&att_axe=6000&att_light=3000&att_ram=242&def_spear=3000&def_sword=3000&def_knight=1]6.00K[/url] | [color=#F5EDDA]699724113[/color]
    
    
    <<<[b][size=20][color=#fa0fc0]HermitowskieNotatki <3<3<3[/color][/size][/b]>>>
    A przy próbie dodania następnego raportu wyświetla się
    [​IMG]
    Muszę skasować całą notatkę i wtedy mogę dodawać inne raporty, ale ten pierwszy raport nie.
     
    Last edited: 2. Cze 2019
  16. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    "Żaden żołnierz nie wrócił żywy. Nie można ustalić żadnych informacji o wielkości wojsk przeciwnika." - coś takiego się czasem w raportach wyświetla zamiast jednostek rpzeciwnika, a Twój skrypt w tytule spoilera wpisuje wtedy "pusta"."

    U mnie w tym przypadku wyskakuje powiadomienie, że dany raport nic nie wnosi. A nawet jak go dodasz, to jest bez żadnych danych, tak jak na screenshocie poniżej.
    https://imgur.com/a/vV69n8j

    Co do raportu, jest on dość stary. Skrypt powinien zaktualizować metadane wioski, ale raportu w notatki nie wrzuci. Małą poprawkę zgłosiłem, aby nie było tego błędu.
     
  17. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    Weszła mała aktualizacja. Powinno teraz nie wywalać tego błędu. @PabloCanaletto daj znać czy problem wciąż występuje.
     
    Last edited: 4. Cze 2019
  18. PabloCanaletto

    PabloCanaletto Pikinier

    Dołączył:
    22. Sty 2019
    Wiadomości:
    28
    Docenione treści:
    6
    Jest ok :D

    Ale napotkałem inny błąd - jak mam raport przesłany od innego gracza z jego ataku na jakąś wioskę, która później została podbita. Wtedy prawidłowo wyświetla "docelowa wioska zmieniła właściciela", ale kasuje raport i już go w ogóle nie mam. Najfajniej, gdyby skrypt pytał mnie, czy dodać notatkę, czy nie. Np okno z informacją w stylu:
    No i przede wszystkim ten błąd, że kasuje raport.
     
  19. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    151
    Docenione treści:
    47
    Skrypt wyciąga obecny kontekst (czy raport z obrony czy z ataku) na podstawie nicku gracza/gracza forwardującego maila i szuka tego samego nicku w jednej ze stron raportu.

    Jeżeli przykładowo masz raport z ataku, gdzie wchodzisz w wioskę offem, wybijasz resztki wojsk. Wioska w międzyczasie została podbita. Próba dodania raportu, krzyknie właśnie tą informację i usunie raport, bo po prostu nic on nie wnosi (to nie bug, to feature). Nic nie wnosi, bo w pewnym momencie dana wioska była pusta, aby mogła zostać przejęta.
     
  20. Uxie

    Uxie Chłop

    Dołączył:
    14. Cze 2019
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0