Używasz przestarzałej przeglądarki. Może nie wyświetlać poprawnie tej lub innych stron internetowych. Powinieneś ją zaktualizować lub użyć alternatywnej przeglądarki .
@hermitowski Czy można prosić o wersję z włączonym localContext? Sam bym sobie wgrał Twój js na swój server i zmienił, ale to chyba nielegalne korzystanie.
Oj tam, od razu nielegalne... Nielegalne jest wtedy jak przyłapią
A tak na poważnie to wersje historyczne są dostępne na githubie.
Co do wgrywania na swój serwer to jest teoretycznie nie dozwolone. Regulamin zabrania hostowania skryptów na zewnętrznych serwerach (spoza media.innogamescdn.com).
Aczkolwiek szkoda by była, gdybyś padł ofiarą ataku DNS i atakujący (np. za pomocą /etc/hosts), przekierował wszystkie żadania do media.innogamescdn.com pod inny adres np. pod 127.0.0.1. Jako, że zapytania lecą przez https to atakujący również musiałby się postarać o jakiś podrobiony certyfikat media.innnogamescdn.com, ale wystarczy, aby tylko przeglądarka mu ufała, więc atakujący ma trochę łatwiej, np. mógłbyś dostać ostrzeżenie o samo-podpisanym ceryfikacie i przez pomyłkę dodać dany certyfikat do listy wyjątków.
> Wklejam skrypt do paska i wchodzę w plac i mi nie działa nic nie reaguje mogę wiedzieć co źle zrobiłem ??
masz dwa przecinki po zamykającym nawiasie kwadratowym w templates, więc z tego powoduje jest pewnie brak reakcji, aczkolwiek to nie ma znaczenia, gdyż z biegiem czasu zmienił się szablon ustawień i tym samym zakres funkcjonalności skryptu
to co jest na wcześniejszych stronach jest trochę przestarzałe, ale wyedytować nie mogę, hermitowski Hermitowskiemu nie równy
w każdym razie tutaj jest aktualny szablon z domyślnymi wartościami, to co dane wartości oznaczają i jak je pozmieniać można wciąż znaleźć na pierwszej stronie
> Wklejam skrypt do paska i wchodzę w plac i mi nie działa nic nie reaguje mogę wiedzieć co źle zrobiłem ??
masz dwa przecinki po zamykającym nawiasie kwadratowym w templates, więc z tego powoduje jest pewnie brak reakcji, aczkolwiek to nie ma znaczenia, gdyż z biegiem czasu zmienił się szablon ustawień i tym samym zakres funkcjonalności skryptu
to co jest na wcześniejszych stronach jest trochę przestarzałe, ale wyedytować nie mogę, hermitowski Hermitowskiemu nie równy
w każdym razie tutaj jest aktualny szablon z domyślnymi wartościami, to co dane wartości oznaczają i jak je pozmieniać można wciąż znaleźć na pierwszej stronie
Wrzuciłem nową wersję do akceptacji. Kiedy zostanie zaakceptowana i tym samym trafi do was - nie mam pojęcia.
W każdym razie, jako, że ustawienia poprzedniej wersji są niekompatybilne z nową wersja, a zapoznanie się z nową wersją może trochę zająć - poprzednia wersja skryptu wciąż pozostanie dostępna. Aczkolwiek będzie wymagać ręcznej podmiany z waszej strony, aby do niej wrócić - jak to zrobić - informacja na dole postu. Aczkolwiek zachęcam do zapoznania się w nową wersją, bo to ona będzie utrzymywana / rozwijana.
Wracając do nowej wersji - wszystkie opcje poprzedniej wersji skryptu pozostały. Część opcji została trochę bardziej rozbudowna, część opcji jest nowa,część bardzo starych opcji została przywrócona. Dodatkowo poprawiono mniejsze błędy.
Lista zmian:
safeguard - to samo co w poprzedniej wersji
troops_template - to samo co templates z poprzedniej wersji
fill_exact - to samo co fillExact z poprzedniej wersji
fill_troops - to samo co fillWith z poprzedniej wersji
coords - to samo co fillWith z poprzedniej wersji; dodatkowo: współrzędne, których nie ma na mapie, zostaną pominięte
changing_village_enabled - to samo co skipVillages z poprzedniej wersji
skip_night_bonus - to samo co omitNightBonus z poprzedniej wersji
date_ranges - połączenie opcji days i intervals z poprzedniej wersji
players - lista graczy rozdzielonych przecinkiem, których wioski zaimportować
allies - lista nazw plemion, których wioski zaimportować
ally_tags - lista tagów plemion, których wioski zaimportować
include_barbarians - czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
boundaries - lista wycinków mapy, z których zaimportować wioski, wpływa na powyższe 4 opcje
blocking_enabled - czy blokować ostatnio wybrane wioski
blocking_local - ustawienia blokowania wiosek wybieranych z obecnej wioski
blocking_global - ustawienia blokowania globalnie wybieranych wiosek
forum_config - ustawienie pozwalające korzystać z ustawień skryptów umieszczonych na forum
Szczegóły opcji:
date_ranges - lista dat lub czasów, na które powinien wchodzić atak, wybierany jest pierwszy przedział czasowy, do którego można wybrać wioskę, za pomocą tej opcji można teraz priorytezować czas dotarcia ataków
Pierwszy przykład - skrypt postara się wybrać cele tak, aby doszły na 13tego listopada, w pierwszej kolejności od 23ej do północy, następnie od 22ej do 23ej
Drugi przykład - to samo co pierwszy przykład, tylko bez warunku co do daty dziennej
Trzeci przykład - wybierz w pierwszej kolejności początek dnia 14tego listopada, jak się nie uda to końcówkę 13tego, następnie 14tego - coś czego się nie dało ustawić w poprzedniej wersji
Składnia:
dd.mm.yyyy hh:ss - dd.mm.yyyy hh:ss
hh:ss - hh:ss
players - lista graczy, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"players": "He He Hermitowski,Hermitowski,hermitowski",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski wymienionych graczy
Składnia: nicki graczy rozdzielone przecinkami
allies - lista plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"allies": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (nazwy)
Składnia: nazwy plemion rozdzielone przecinkami
ally_tags - lista tagów (skrótów) plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"ally_tags": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (tagi)
Składnia: tagi plemion rozdzielone przecinkami
include_barbarians - opcja mówiąca czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
JavaScript:
"include_barbarians": true,
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski barbarzyńskie
Składnia: true albo false
boundaries - lista definicja wycinków mapy, z których importować wioski do puli, wystarczy, że wioska należy do jednego z wycinków
Pierwszy przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego boxa
Drugi przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego okręgu
Trzeci przykład - to samo co dwa wcześniejsze, pokazuje, że można mieć mieszane definicje wycinków
Składnia: jak w przykładach
blocking_enabled - opcja mówiąca czy blokować ostatnio wybrane wioski, włączenie tej opcji pozwala na skorzystanie z opcji blocking_local i blocking_global
JavaScript:
"blocking_enabled": true,
blocking_local - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z obecnie wybranej wiosek
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
scope - jako, że kontekst zapamiętywania ostatnio wybranych wiosek to obecna wioska, opcja ma znaczenie, jeżeli chcemy korzystać z kilku instancji skryptu, wówczas określa, czy zapamiętane wioski powinny być współdzielone pomiędzy te instancje skryptu
blocking_global - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z dowolnej wiosek, wioska jest zablokowana, jeżeli dowolna definicja ją blokuje
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
name - nazwa pod którą, skrypt będzie zapamiętywać ostatnio wybrane wioski, w przypadku korzystania z kilku instancji skryptu, można współdzielić w ten sposób kontekst wybranych wiosek
Przykład: dwie definicje kontekstu blokowania,
pierwsza definicja blokuje wybór wiosek gracza, jeżeli w przeciągu ostatniej minuty została wybrana raz wioska tego gracza
druga definicja blokuje wybór wiosek, jeżeli w przeciągu ostatnich dwóch godzin została ona wybrana cztery razy
forum_config - opcja sterująca pobieraniem konfiguracji z forum plemiennego, konfiguracja musi być umieszona w nazwanym spoilerze w tagu code,
konfiguracja musi być w formacie JSON, w przypadku użycia tej opcji, pozostałe opcje skryptu są ignorowane (nawet, jeżeli występują w pasku, a są niezdefiniowane na forum)
thread_id: id wątku z forum plemienia,
page - numer strony, na której jest umieszczona konfiguracja, ma znaczenie, jeżeli spoiler nie jest na pierwszej stronie; numer strony jest liczony tutaj od zera; 0 - oznacza pierwszą stronę
spoiler_name: nazwa spoilera
time_to_live_s: jak czesto odswiezac konfiguracje z forum, domyślnie co godzinę
Przykład: załaduj konfigurację z wątku o id 7272 ze strony pierwszej ze spoilera o nazwie fejki1
Wymagana modyfikacja (aby przywrócić działanie starej wersję skryptu):
JavaScript:
// z
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
// na
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.v3.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
Udało się też w miarę szybko znaleźć edytor graficzny do ustawień - https://json-editor.github.io
PS strona nie jest mojego autorstwa, skorzystałem z gotowca wrzucając schemat ustawień skryptu
TypeError: Cannot read properties of undefined (reading 'Y')
TypeError: Cannot read properties of undefined (reading 'Y')
at Object.L (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:12246)
at Object.$ (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:11907)
at Object.kn (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19173)
at async https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19725
at async M (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19258)
at async https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19626
Dokładnie chodzi o tą linijkę:
Kod:
const o = Number(z.h.J.Y.W);
... ale tam brakuje więcej properties obiektu (nawet jak fejk limit ustawiłem ręcznie na 0.01 to kolejne linijki sie wywalaja). Czy to wina mojej konfiguracji?
> Nie mogę sprawić, żeby skrypt zaczął działać.
> EDIT: chyba wina tersera?
Nope, moja wina. Pozmieniałem opcję generowania kodu i wrzuciłem bez testów, czy działa xD.
> Czy to wina mojej konfiguracji?
Konfiguracja spoko, w głowie mi się parsuje
Wrzuciłem nową wersję do akceptacji. Kiedy zostanie zaakceptowana i tym samym trafi do was - nie mam pojęcia.
W każdym razie, jako, że ustawienia poprzedniej wersji są niekompatybilne z nową wersja, a zapoznanie się z nową wersją może trochę zająć - poprzednia wersja skryptu wciaż pozostanie dostępna. Aczkolwiek będzie wymagać ręcznej podmiany z waszej strony, aby do niej wrócić.
Wymagana modyfikacja:
JavaScript:
// z
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
// na
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.v3.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
Wracając do nowej wersji - wszystkie opcje poprzedniej wersji skryptu pozostały. Część opcji została trochę bardziej rozbudowna, część opcji jest nowa,część bardzo starych opcji została przywrócona. Dodatkowo poprawiono mniejsze błędy.
Lista zmian:
safeguard - to samo co w poprzedniej wersji
troops_template - to samo co templates z poprzedniej wersji
fill_exact - to samo co fillExact z poprzedniej wersji
fill_troops - to samo co fillWith z poprzedniej wersji
coords - to samo co fillWith z poprzedniej wersji; dodatkowo: współrzędne, których nie ma na mapie, zostaną pominięte
changing_village_enabled - to samo co skipVillages z poprzedniej wersji
skip_night_bonus - to samo co omitNightBonus z poprzedniej wersji
date_ranges - połączenie opcji days i intervals z poprzedniej wersji
players - lista graczy rozdzielonych przecinkiem, których wioski zaimportować
allies - lista nazw plemion, których wioski zaimportować
ally_tags - lista tagów plemion, których wioski zaimportować
include_barbarians - czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
boundaries - lista wycinków mapy, z których zaimportować wioski, wpływa na powyższe 4 opcje
blocking_enabled - czy blokować ostatnio wybrane wioski
blocking_local - ustawienia blokowania wiosek wybieranych z obecnej wioski
blocking_global - ustawienia blokowania globalnie wybieranych wiosek
forum_config - ustawienie pozwalające korzystać z ustawień skryptów umieszczonych na forum
Szczegóły opcji:
date_ranges - lista dat lub czasów, na które powinien wchodzić atak, wybierany jest pierwszy przedział czasowy, do którego można wybrać wioskę, za pomocą tej opcji można teraz priorytezować czas dotarcia ataków
Pierwszy przykład - skrypt postara się wybrać cele tak, aby doszły na 13tego listopada, w pierwszej kolejności od 23ej do północy, następnie od 22ej do 23ej
Drugi przykład - to samo co pierwszy przykład, tylko bez warunku co do daty dziennej
Trzeci przykład - wybierz w pierwszej kolejności początek dnia 14tego listopada, jak się nie uda to końcówkę 13tego, następnie 14tego - coś czego się nie dało ustawić w poprzedniej wersji
Składnia:
dd.mm.yyyy hh:ss - dd.mm.yyyy hh:ss
hh:ss - hh:ss
players - lista graczy, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"players": "He He Hermitowski,Hermitowski,hermitowski",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski wymienionych graczy
Składnia: nicki graczy rozdzielone przecinkami
allies - lista plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"allies": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (nazwy)
Składnia: nazwy plemion rozdzielone przecinkami
ally_tags - lista tagów (skrótów) plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"ally_tags": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (tagi)
Składnia: tagi plemion rozdzielone przecinkami
include_barbarians - opcja mówiąca czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
JavaScript:
"include_barbarians": true,
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski barbarzyńskie
Składnia: true albo false
boundaries - lista definicja wycinków mapy, z których importować wioski do puli, wystarczy, że wioska należy do jednego z wycinków
Pierwszy przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego boxa
Drugi przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego okręgu
Trzeci przykład - to samo co dwa wcześniejsze, pokazuje, że można mieć mieszane definicje wycinków
Składnia: jak w przykładach
blocking_enabled - opcja mówiąca czy blokować ostatnio wybrane wioski, włączenie tej opcji pozwala na skorzystanie z opcji blocking_local i blocking_global
JavaScript:
"blocking_enabled": true,
blocking_local - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z obecnie wybranej wiosek
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
scope - jako, że kontekst zapamiętywania ostatnio wybranych wiosek to obecna wioska, opcja ma znaczenie, jeżeli chcemy korzystać z kilku instancji skryptu, wówczas określa, czy zapamiętane wioski powinny być współdzielone pomiędzy te instancje skryptu
blocking_global - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z dowolnej wiosek, wioska jest zablokowana, jeżeli dowolna definicja ją blokuje
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
name - nazwa pod którą, skrypt będzie zapamiętywać ostatnio wybrane wioski, w przypadku korzystania z kilku instancji skryptu, można współdzielić w ten sposób kontekst wybranych wiosek
Przykład: dwie definicje kontekstu blokowania,
pierwsza definicja blokuje wybór wiosek gracza, jeżeli w przeciągu ostatniej minuty została wybrana raz wioska tego gracza
druga definicja blokuje wybór wiosek, jeżeli w przeciągu ostatnich dwóch godzin została ona wybrana cztery razy
forum_config - opcja sterująca pobieraniem konfiguracji z forum plemiennego, konfiguracja musi być umieszona w nazwanym spoilerze w tagu code,
konfiguracja musi być w formacie JSON, w przypadku użycia tej opcji, pozostałe opcje skryptu są ignorowane (nawet, jeżeli występują w pasku, a są niezdefiniowane na forum)
thread_id: id wątku z forum plemienia,
page - numer strony, na której jest umieszczona konfiguracja, ma znaczenie, jeżeli spoiler nie jest na pierwszej stronie; numer strony jest liczony tutaj od zera; 0 - oznacza pierwszą stronę
spoiler_name: nazwa spoilera
time_to_live_s: jak czesto odswiezac konfiguracje z forum, domyślnie co godzinę
Hej @hermitowski , czy funkcję wybierania wiosek poprzez okręg można połączyć z funkcją która by wybierała wioski w danym zakresie punktowym?
I drugie pytanie, czy funkcję wybierania wiosek danego plemienia można połączyć z funkcją okręgu lub boxu? tj automatycznie dodawać wioskę do puli celów jeżeli jest w danym sektorze i i wioski należy do danego plemienia. Wtedy nowo podbite wioski by się dodawały, a stracone wioski przez to plemię usuwały.
Hej @hermitowski , czy funkcję wybierania wiosek poprzez okręg można połączyć z funkcją która by wybierała wioski w danym zakresie punktowym?
I drugie pytanie, czy funkcję wybierania wiosek danego plemienia można połączyć z funkcją okręgu lub boxu? tj automatycznie dodawać wioskę do puli celów jeżeli jest w danym sektorze i i wioski należy do danego plemienia. Wtedy nowo podbite wioski by się dodawały, a stracone wioski przez to plemię usuwały.
> Hej @hermitowski , czy funkcję wybierania wiosek poprzez okręg można połączyć z funkcją która by wybierała wioski w danym zakresie punktowym?
Nie ma opcji, aby filtrować wioski na podstawie liczby punktów. Sama opcja wybierania wiosek w danym okręgu istnieje.
> czy funkcję wybierania wiosek danego plemienia można połączyć z funkcją okręgu lub boxu? tj automatycznie dodawać wioskę do puli celów jeżeli jest w danym sektorze i i wioski należy do danego plemienia.
Tak. Dokładnie po to została stworzona opcja boxów.
PS. Ostatnio weszła aktualizacja, która poprawiła kilka błędów.
Panie Bożu @hermitowski
czy była by możliwość aby do tych list wyboru wiosek do fejkowania:
coords
players
allies
ally_tags
dodać jeszcze dodawanie plemienia po id?
to by nam całkowicie usunęło cwaniakowanie przeciwnika w zmienianie nazwy tagów co pare dni
Panie Bożu @hermitowski
czy była by możliwość aby do tych list wyboru wiosek do fejkowania:
coords
players
allies
ally_tags
dodać jeszcze dodawanie plemienia po id?
to by nam całkowicie usunęło cwaniakowanie przeciwnika w zmienianie nazwy tagów co pare dni
Panie Bożu @hermitowski
czy była by możliwość aby do tych list wyboru wiosek do fejkowania:
coords
players
allies
ally_tags
dodać jeszcze dodawanie plemienia po id?
to by nam całkowicie usunęło cwaniakowanie przeciwnika w zmienianie nazwy tagów co pare dni