Za wybór wiosek odpowiadają następujące pola:
*** coords ***
Pole
coords służy do zdefiniowania początkowej puli wiosek.
coords jest napisem, który zawiera współrzędne wiosek.
Przykłady:
Kod:
coords: '500|500 501|501',
coords: '500|500',
Domyślną wartością jest pusty napis (''), co reprezentuje pustą pulę wiosek i zmusza was do jakiejś ingerencji w modyfikację skryptu. (Innymi słowy w ciapki wklej współrzędne celi)
*** days ***
Pole
days służy do określenia, w które dni miesiąca mają wchodzić ataki.
days jest napisem, który zawiera przedziały dni rozdzielone przecinkiem. Przedział jest postaci dd-dd, gdzie dd to dzień miesiąca. Jeżeli chcesz wybrać jeden dzień, to możesz zastosować następującą sztuczkę: od jest równe do.
Przykłady:
Kod:
days: '1-31',
days: '10-10',
days: '28-31,1-4',
Pierwszy przykład oznacza: wybieraj ataki, które dojdą w dowolny dzień miesiąca, jest to też wartością domyślną.
Drugi przykład oznacza: wybieraj ataki, które dojdą w dziesiąty dzień miesiąca.
Trzeci przykład oznacza: wybieraj ataki, które dojdą albo pod koniec miesiąca (dni od 28 do 31) albo na początku miesiąca (dni od 1 do 4).
*** intervals ***
Pole
intervals służy do określenia czasu, w które mają wchodzić ataki.
intervals jest napisem, który zawiera przedziały czasowe rozdzielone przecinkiem. Przedział jest postaci hh:mm-hh:mm, gdzie hh to godziny, a mm to minuty.
Przykłady:
Kod:
intervals: '0:00-23:59',
intervals: '23:00-23:59,7:00-8:00',
Pierwszy przykład oznacza: wybieraj ataki, które dojdą w dowolnym czasie dnia, jest to wartością domyślną.
Drugi przykład oznacza: wybieraj ataki, które dojdą albo pod koniec dnia (od 23:00 do 23:59) albo na początku dnia (od 7:00 do 8:00).
*** omitNightBonus ***
Pole
omitNightBonus służy do określenia czy pomijać wioski, na które atak wchodziłby na bonus nocny.
omitNightBonus jest napisem, który zawiera jedną z dwóch wartości: true albo false.
Przykłady:
Kod:
omitNightBonus: 'true',
omitNightBonus: 'false',
Pierwszy przykład oznacza: pomijaj wioski, na które atak wchodziłby na bonus nocny, jest to wartością domyślną.
Drugi przykład oznacza: nie pomijaj wiosek, na które atak wchodziłby na bonus nocny.
Opcja
omitNightBonus ma priorytet nad opcją
intervals. Jeżeli
intervals zawiera przedział czasowy, który wchodzi na bonus nocny, to ustawiona opcja
omitNightBonus ucina ten kawałek, który wchodzi na bonus nocny i finałowo zostanie tylko przedział czasowy nie wchodzący na bonus nocny. Więc bez obaw, pomimo tego, że domyślną wartością
intervals jest cały dzień, ataki nie będą wchodzić w domyślnej konfiguracji na bonus nocny.
*** players ***
Pole
players służy do zdefiniowania, których graczy obrać jako cel. Ich wioski zostaną dodane do puli wiosek.
players jest napisem, który zawiera dokładne nicki graczy rozdzielone przecinkiem.
Przykłady:
Kod:
players: '',
players: 'foo',
players: 'foo, bar',
Pierwszy przykład oznacza: nie dodawaj dodatkowo wiosek żadnego gracza do puli, jest to też wartość domyślna.
Drugi przykład oznacza: dodaj dodatkowo wioski należące do gracza o nicku 'foo'.
Trzeci przykład oznacza: dodaj dodatkowo wioski należące do graczy o nickach 'foo' lub 'bar'.
*** boundingBoxes ***
Pole
boundingBoxes ma na celu pomijania wiosek z puli, które są poza podanymi wycinkami mapy. Domyślnie nie ma podanych wycinków, więc skrypt pomija ten krok.
boundingBoxes jest listą prostokątów obcinających.
Przykłady:
Kod:
boundingBoxes: [{minX: 100, maxX: 200, minY: 300, maxY: 400}],
boundingBoxes: [{minX: 100, maxX: 200, minY: 100, maxY: 200},
{minX: 200, maxX: 200, minY: 300, maxY: 300}],
Pierwszy przykład oznacza: Pomiń wszystkie wioski, które leżą poza podanym prostokątem, czyli odrzuć wioski, których współrzędne nie spełniają warunku 100 <= x,y <= 200
Drugi przykład oznacza: Pomiń wszystkie wioski, które leżą poza podanymy prostokątami, czyli odrzuć wioski, których współrzędne nie spełniają warunku 100 <= x,y <= 200 lub 200 <= x,y <= 300
*** localContext ***
To ustawienie ma na celu blokadę wyboru wiosek, które zostały wybrane niedawno z obecnej wioski.
localContext jest napisem, który zawiera liczbę minut na ile czasu blokować wcześniej wybrane wioski. Domyślną wartością jest 0 minut, co oznacza brak blokady.
Przykłady:
Pierwszy przykład oznacza: nie wybieraj wiosek, które zostały wybrane z obecnej wioski w przeciągu ostatnich 5 minut.
Skrypt pod spodem tworzy sobie 'worek' na ostatnio wybrane wioski. Każda obecnie przeglądana wioska ma swój unikalny worek. Po wybraniu celu, skrypt wrzuca ten cel do worka, aby przy następnym uruchomieniu już go nie wybrać. Za to jak długo taka wioska ma żyć w worku odpowiada właśnie czas życia ustawiony za pomocą tej opcji.
*** customContexts ***
To ustawienie też ma na celu blokadę wyboru wiosek, które zostały wybrane niedawno. Wcześniej każda wioska miała swój prywatny worek, tym razem worek jest współdzielony przez wszystkie wioski.
customContexts jest napisem, który zawiera definicje worków rozdzielone przecinkiem. Domyślną wartością jest brak dodatkowych worków. Definicja worka składa się z jej nazwy oraz czasu życia wioski w tym worku:
<nazwa>:<czas życia w minutach>
Przykłady:
Kod:
customContexts: 'zwiad:15',
customContexts: 'katapulty:60,zwiad:15',
Pierwszy przykład oznacza: po wybraniu celu, dodaj go do worka o nazwie 'spy' z czasem życia 15 minut. Nie wybieraj wiosek, które zostały w przeciągu ostatnich 15 minut do niego wrzucone.
Drugi przykład oznacza: po wybraniu celu, dodaj go do worków o nazwie 'katapulty' i' 'spy'. Nie wybieraj wiosek, które zostały niedawno do nich wrzucone.