[Pasek] Hermitowskie Fejki

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
@hermitowski Czy można prosić o wersję z włączonym localContext? Sam bym sobie wgrał Twój js na swój server i zmienił, ale to chyba nielegalne korzystanie.

Oj tam, od razu nielegalne... Nielegalne jest wtedy jak przyłapią :D

A tak na poważnie to wersje historyczne są dostępne na githubie.

Co do wgrywania na swój serwer to jest teoretycznie nie dozwolone. Regulamin zabrania hostowania skryptów na zewnętrznych serwerach (spoza media.innogamescdn.com).
Aczkolwiek szkoda by była, gdybyś padł ofiarą ataku DNS i atakujący (np. za pomocą /etc/hosts), przekierował wszystkie żadania do media.innogamescdn.com pod inny adres np. pod 127.0.0.1. Jako, że zapytania lecą przez https to atakujący również musiałby się postarać o jakiś podrobiony certyfikat media.innnogamescdn.com, ale wystarczy, aby tylko przeglądarka mu ufała, więc atakujący ma trochę łatwiej, np. mógłbyś dostać ostrzeżenie o samo-podpisanym ceryfikacie i przez pomyłkę dodać dany certyfikat do listy wyjątków.

Kod:
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache: 1}); void (0);
wystarczy zamienić na
Kod:
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{dataType: 'script', cache: true}); void (0);
i będzie działać

(chodzi o https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/dyskusja-odnośnie-aktualizacji-w-grze-2021.128502/#post-2490794)

hackerman.jpg
 

GrimDragon

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
872
javascript: var HermitowskieFejki = {
omitNightBonus: 'true',
coords: '353|379 357|387 365|384 363|380 360|368 361|369 367|374 368|374 366|373 369|373 370|377 373|376 385|377 380|373 376|369 375|369 373|367 370|368 372|365 370|364 372|362 376|363 376|366 384|363 368|352 386|354 386|355 383|352 394|350 399|344 386|341 382|341 385|338',
players: '',
days: '22-31',
intervals: '8:00-22:00',
templates: [
{spy: 10, ram: 10},
{ram: 1},
],,
fillWith: 'spy:5,axe:40,light:10',
fillExact: 'false',
skipVillages: 'true',
safeguard: {},
localContext: '0',
customContexts: '',
boundingBoxes: [],
version: 'Honey'
};
eval(localStorage['Faking']) || $.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Faking.js'); void(0);

Wklejam skrypt do paska i wchodzę w plac i mi nie działa nic nie reaguje mogę wiedzieć co źle zrobiłem ??
 
Ostatnia edycja:

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
> Wklejam skrypt do paska i wchodzę w plac i mi nie działa nic nie reaguje mogę wiedzieć co źle zrobiłem ??

masz dwa przecinki po zamykającym nawiasie kwadratowym w templates, więc z tego powoduje jest pewnie brak reakcji, aczkolwiek to nie ma znaczenia, gdyż z biegiem czasu zmienił się szablon ustawień i tym samym zakres funkcjonalności skryptu
to co jest na wcześniejszych stronach jest trochę przestarzałe, ale wyedytować nie mogę, hermitowski Hermitowskiemu nie równy

w każdym razie tutaj jest aktualny szablon z domyślnymi wartościami, to co dane wartości oznaczają i jak je pozmieniać można wciąż znaleźć na pierwszej stronie

JavaScript:
javascript: var HermitowskieFejki = {
    omitNightBonus: 'true',
    coords: '',
    days: '1-31',
    intervals: '0:00-23:59',
    templates: [
        { spy: 1, ram: 1 },
        { spy: 1, catapult: 1 },
        { ram: 1 },
        { catapult: 1 }
    ],
    fillWith: 'spear,sword,axe,archer,spy,light,marcher,heavy,ram,catapult',
    fillExact: 'false',
    skipVillages: 'true',
    safeguard: {},
};
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{dataType: 'script', cache: 1}); void (0);
 

GrimDragon

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
872
> Wklejam skrypt do paska i wchodzę w plac i mi nie działa nic nie reaguje mogę wiedzieć co źle zrobiłem ??

masz dwa przecinki po zamykającym nawiasie kwadratowym w templates, więc z tego powoduje jest pewnie brak reakcji, aczkolwiek to nie ma znaczenia, gdyż z biegiem czasu zmienił się szablon ustawień i tym samym zakres funkcjonalności skryptu
to co jest na wcześniejszych stronach jest trochę przestarzałe, ale wyedytować nie mogę, hermitowski Hermitowskiemu nie równy

w każdym razie tutaj jest aktualny szablon z domyślnymi wartościami, to co dane wartości oznaczają i jak je pozmieniać można wciąż znaleźć na pierwszej stronie

JavaScript:
javascript: var HermitowskieFejki = {
    omitNightBonus: 'true',
    coords: '',
    days: '1-31',
    intervals: '0:00-23:59',
    templates: [
        { spy: 1, ram: 1 },
        { spy: 1, catapult: 1 },
        { ram: 1 },
        { catapult: 1 }
    ],
    fillWith: 'spear,sword,axe,archer,spy,light,marcher,heavy,ram,catapult',
    fillExact: 'false',
    skipVillages: 'true',
    safeguard: {},
};
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{dataType: 'script', cache: 1}); void (0);
dzięki za pomoc :)
 

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
Wrzuciłem nową wersję do akceptacji. Kiedy zostanie zaakceptowana i tym samym trafi do was - nie mam pojęcia.
W każdym razie, jako, że ustawienia poprzedniej wersji są niekompatybilne z nową wersja, a zapoznanie się z nową wersją może trochę zająć - poprzednia wersja skryptu wciaż pozostanie dostępna. Aczkolwiek będzie wymagać ręcznej podmiany z waszej strony, aby do niej wrócić.

Wymagana modyfikacja:
JavaScript:
// z
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
// na
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.v3.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);

Wracając do nowej wersji - wszystkie opcje poprzedniej wersji skryptu pozostały. Część opcji została trochę bardziej rozbudowna, część opcji jest nowa,część bardzo starych opcji została przywrócona. Dodatkowo poprawiono mniejsze błędy.

Dostępne opcje w nowej wersji:
JavaScript:
{
    "safeguard": {},
    "troops_templates": [
        { "spy": 1, "ram": 1 },
        { "spy": 1, "catapult": 1 },
        { "ram": 1 },
        { "catapult": 1 }
    ],
    "fill_exact": false,
    "fill_troops": 'spear,sword,axe,archer,spy,light,marcher,heavy,ram,catapult',
    "coords": '',
    "players": '',
    "allies": '',
    "ally_tags": '',
    "include_barbarians": false,
    "boundaries": [
        // { min_x: 400, max_x: 500, min_y: 400, max_y: 500 },
        // { r: 30, center: [500, 500] }
    ],
    "blocking_enabled": false,
    "blocking_local": { "time_s": 5, "count": 1, "block_players": true, "scope": "village" },
    "blocking_global": [
        // { time_s: 10, count: 1, name: 'global_1', block_players: false }
    ],
    "skip_night_bonus": true,
    "date_ranges": [
        // [dd.mm.yyyy hh:ss - dd.mm.yyyy hh:ss]
        // [hh:ss - hh:ss]
    ],
    "changing_village_enabled": true,
    "forum_config": {
        "thread_id": null,
        "page": 0,
        "spoiler_name": null,
        "time_to_live_s": 3600
    }
}

Lista zmian:
safeguard - to samo co w poprzedniej wersji
troops_template - to samo co templates z poprzedniej wersji
fill_exact - to samo co fillExact z poprzedniej wersji
fill_troops - to samo co fillWith z poprzedniej wersji
coords - to samo co fillWith z poprzedniej wersji; dodatkowo: współrzędne, których nie ma na mapie, zostaną pominięte
changing_village_enabled - to samo co skipVillages z poprzedniej wersji
skip_night_bonus - to samo co omitNightBonus z poprzedniej wersji

date_ranges - połączenie opcji days i intervals z poprzedniej wersji

players - lista graczy rozdzielonych przecinkiem, których wioski zaimportować
allies - lista nazw plemion, których wioski zaimportować
ally_tags - lista tagów plemion, których wioski zaimportować
include_barbarians - czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
boundaries - lista wycinków mapy, z których zaimportować wioski, wpływa na powyższe 4 opcje

blocking_enabled - czy blokować ostatnio wybrane wioski
blocking_local - ustawienia blokowania wiosek wybieranych z obecnej wioski
blocking_global - ustawienia blokowania globalnie wybieranych wiosek

forum_config - ustawienie pozwalające korzystać z ustawień skryptów umieszczonych na forum


Szczegóły opcji:

date_ranges - lista dat lub czasów, na które powinien wchodzić atak, wybierany jest pierwszy przedział czasowy, do którego można wybrać wioskę, za pomocą tej opcji można teraz priorytezować czas dotarcia ataków
JavaScript:
"date_ranges": [
    "13.11.2021 23:00 - 13.11.2021 23:59",
    "13.11.2021 22:00 - 13.11.2021 22:59",
],
"date_ranges": [
    "23:00 - 23:59",
    "22:00 - 22:59",
],
"date_ranges": [
    "14.11.2021 08:00 - 14.11.2021 10:00",
    "13.11.2021 23:00 - 13.11.2021 23:59",
    "14.11.2021 23:00 - 14.11.2021 23:59",
],
Pierwszy przykład - skrypt postara się wybrać cele tak, aby doszły na 13tego listopada, w pierwszej kolejności od 23ej do północy, następnie od 22ej do 23ej
Drugi przykład - to samo co pierwszy przykład, tylko bez warunku co do daty dziennej
Trzeci przykład - wybierz w pierwszej kolejności początek dnia 14tego listopada, jak się nie uda to końcówkę 13tego, następnie 14tego - coś czego się nie dało ustawić w poprzedniej wersji
Składnia:
dd.mm.yyyy hh:ss - dd.mm.yyyy hh:ss
hh:ss - hh:ss
players - lista graczy, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"players": "He He Hermitowski,Hermitowski,hermitowski",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski wymienionych graczy
Składnia: nicki graczy rozdzielone przecinkami
allies - lista plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"allies": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (nazwy)
Składnia: nazwy plemion rozdzielone przecinkami
ally_tags - lista tagów (skrótów) plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"ally_tags": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (tagi)
Składnia: tagi plemion rozdzielone przecinkami
include_barbarians - opcja mówiąca czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
JavaScript:
"include_barbarians": true,
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski barbarzyńskie
Składnia: true albo false
boundaries - lista definicja wycinków mapy, z których importować wioski do puli, wystarczy, że wioska należy do jednego z wycinków
JavaScript:
"boundaries": [
    { min_x: 400, max_x: 500, min_y: 400, max_y: 500 }
],
"boundaries": [
    { r: 30, center: "500|500" }
],
"boundaries": [
    { min_x: 400, max_x: 500, min_y: 400, max_y: 500 },
    { r: 30, center: "500|500" }
],
Pierwszy przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego boxa
Drugi przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego okręgu
Trzeci przykład - to samo co dwa wcześniejsze, pokazuje, że można mieć mieszane definicje wycinków
Składnia: jak w przykładach
blocking_enabled - opcja mówiąca czy blokować ostatnio wybrane wioski, włączenie tej opcji pozwala na skorzystanie z opcji blocking_local i blocking_global
JavaScript:
"blocking_enabled": true,
blocking_local - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z obecnie wybranej wiosek
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
scope - jako, że kontekst zapamiętywania ostatnio wybranych wiosek to obecna wioska, opcja ma znaczenie, jeżeli chcemy korzystać z kilku instancji skryptu, wówczas określa, czy zapamiętane wioski powinny być współdzielone pomiędzy te instancje skryptu
JavaScript:
"blocking_local": {
    "time_s": 5,
    "count": 1,
    "block_players": true,
    "scope": "village"
},
blocking_global - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z dowolnej wiosek, wioska jest zablokowana, jeżeli dowolna definicja ją blokuje
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
name - nazwa pod którą, skrypt będzie zapamiętywać ostatnio wybrane wioski, w przypadku korzystania z kilku instancji skryptu, można współdzielić w ten sposób kontekst wybranych wiosek
JavaScript:
"blocking_global": [
    { "time_s": 60, "count": 1, "block_players": true, "name": "global_1" }
    { "time_s": 7200, "count": 4, "block_players": false, "name": "global_2" }
],
Przykład: dwie definicje kontekstu blokowania,
pierwsza definicja blokuje wybór wiosek gracza, jeżeli w przeciągu ostatniej minuty została wybrana raz wioska tego gracza
druga definicja blokuje wybór wiosek, jeżeli w przeciągu ostatnich dwóch godzin została ona wybrana cztery razy
forum_config - opcja sterująca pobieraniem konfiguracji z forum plemiennego, konfiguracja musi być umieszona w nazwanym spoilerze w tagu code,
konfiguracja musi być w formacie JSON, w przypadku użycia tej opcji, pozostałe opcje skryptu są ignorowane (nawet, jeżeli występują w pasku, a są niezdefiniowane na forum)
thread_id: id wątku z forum plemienia,
page - numer strony, na której jest umieszczona konfiguracja, ma znaczenie, jeżeli spoiler nie jest na pierwszej stronie; numer strony jest liczony tutaj od zera; 0 - oznacza pierwszą stronę
spoiler_name: nazwa spoilera
time_to_live_s: jak czesto odswiezac konfiguracje z forum, domyślnie co godzinę
JavaScript:
"forum_config": {
    "thread_id": 7272,
    "page": 0,
    "spoiler_name": "fejki1",
    "time_to_live_s": 3600
},
Przykład: załaduj konfigurację z wątku o id 7272 ze strony pierwszej ze spoilera o nazwie fejki1

Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie.
 
Ostatnia edycja:
Wynik reakcji
136
Hej @hermitowski,

Nie mogę sprawić, żeby skrypt zaczął działać.

Kod:
TypeError: Cannot read properties of undefined (reading 'Y')

TypeError: Cannot read properties of undefined (reading 'Y')
    at Object.L (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:12246)
    at Object.$ (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:11907)
    at Object.kn (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19173)
    at async https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19725
    at async M (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19258)
    at async https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_=181905:10:19626

Dokładnie chodzi o tą linijkę:

Kod:
const o = Number(z.h.J.Y.W);

... ale tam brakuje więcej properties obiektu (nawet jak fejk limit ustawiłem ręcznie na 0.01 to kolejne linijki sie wywalaja). Czy to wina mojej konfiguracji?

Konfiguracja:
Kod:
{
    "safeguard": {},
    "troops_templates": [
        { "spy": 1, "ram": 1 },
        { "spy": 1, "catapult": 1 },
        { "ram": 1 },
        { "catapult": 1 }
    ],
    "fill_exact": false,
    "fill_troops": 'spear,sword,axe,archer,spy,light,marcher,heavy,ram,catapult',
    "coords": '516|601 534|605 535|605 499|618 537|607 530|596 532|617 528|604 526|599 538|610 531|597 528|600 527|603 540|604 540|607 532|597 527|601 519|601 525|598 520|600 539|614 536|613 531|600 540|605 533|595 525|600 524|597 532|614 513|597 536|607 541|610 540|610 525|599 535|610 536|605 539|612 533|617 531|616 512|598 537|610 534|624 538|615 534|612 539|607 533|606 522|604 538|606 536|611 538|609 539|608 541|607 542|608 539|605 538|607 535|611 539|617 538|611 543|607 539|618 536|608 537|621 539|621 531|628 526|618 541|617 532|625 540|644 539|623 541|619 536|618 540|620 539|620 543|621 532|624 543|622 532|627 542|623 536|621 465|651 542|629 544|625 540|630 542|631 537|634 538|628 542|620 543|627 544|632 541|634 541|631 540|636 545|634 539|637 542|637 541|639 540|641 540|639 536|630 545|629 543|633 542|635 539|633 540|633 540|635 540|634 542|643 543|637 545|630 550|637 534|634 532|641 534|633 535|633 538|642 539|642 541|642 532|640 541|632 542|634 543|635 545|633 557|659 546|638 526|638 535|641 533|642 532|642 535|640 542|638 540|637 537|631 525|638 551|624 550|627 556|625 553|627 557|624 557|625 551|627 552|627 556|627 558|626 556|626 557|627 554|629 555|629 559|629 559|627 555|627 553|629 553|626 552|629 556|628 552|628 556|641 555|643 553|641 560|643 559|638 558|637 556|639 555|641 555|638 555|640 558|641 556|642 557|641 553|642 553|643 551|642 551|641 554|642 558|644 559|643 502|588 497|605 503|595 498|592 498|607 503|605 497|583 505|591 498|600 495|587 505|590 501|608 497|591 495|588 496|591 497|592 498|603 506|592 498|593 504|595 502|596 502|606 498|604 497|598 498|599 504|603 501|602 501|604 504|605 503|606 504|607 505|605 509|608 505|606 525|606 510|607 499|608 527|611 528|608 526|610 499|609 502|609 504|613 525|613 529|617 526|613 526|615 506|613 502|613 532|616 528|614 525|615 523|616 527|618 528|620 529|618 527|620 539|595 538|589 538|590 533|592 538|588 535|596 537|598 533|596 537|592 532|596 536|592 536|591 537|593 537|594 538|592 516|600 539|590 514|594 539|589 534|594 534|597 517|597 535|595 533|594 544|601 537|608 545|597 545|599 544|600 545|601 548|601 553|600 541|601 555|597 543|601 539|598 545|602 543|604 544|604 545|605 543|606 540|596 543|603 542|606 539|597 554|600 529|605 529|604 539|602 541|603 530|590 530|593 538|600 531|595 536|602 531|589 533|590 534|599 535|599 536|601 541|602 536|604 534|601 535|597 533|597 532|598 548|600 531|590 549|600 550|600 531|592 537|601 537|597 541|599 541|597 551|600 536|599 538|601 535|600 539|604 537|602 545|598',
    "include_barbarians": false,
    "blocking_enabled": false,
    "skip_night_bonus": true,
    "date_ranges": [
        "01.11.2021 08:00 - 22:59 30.11.2021"
    ],
    "changing_village_enabled": true
}


EDIT: chyba wina tersera?
 
Ostatnia edycja:

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
> Nie mogę sprawić, żeby skrypt zaczął działać.
> EDIT: chyba wina tersera?
Nope, moja wina. Pozmieniałem opcję generowania kodu i wrzuciłem bez testów, czy działa xD.


> Czy to wina mojej konfiguracji?
Konfiguracja spoko, w głowie mi się parsuje
"01.11.2021 08:00 - 22:59 30.11.2021"
 

wielki asasyn

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.119
Wrzuciłem nową wersję do akceptacji. Kiedy zostanie zaakceptowana i tym samym trafi do was - nie mam pojęcia.
W każdym razie, jako, że ustawienia poprzedniej wersji są niekompatybilne z nową wersja, a zapoznanie się z nową wersją może trochę zająć - poprzednia wersja skryptu wciaż pozostanie dostępna. Aczkolwiek będzie wymagać ręcznej podmiany z waszej strony, aby do niej wrócić.

Wymagana modyfikacja:
JavaScript:
// z
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
// na
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.v3.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);

Wracając do nowej wersji - wszystkie opcje poprzedniej wersji skryptu pozostały. Część opcji została trochę bardziej rozbudowna, część opcji jest nowa,część bardzo starych opcji została przywrócona. Dodatkowo poprawiono mniejsze błędy.

Dostępne opcje w nowej wersji:
JavaScript:
{
    "safeguard": {},
    "troops_templates": [
        { "spy": 1, "ram": 1 },
        { "spy": 1, "catapult": 1 },
        { "ram": 1 },
        { "catapult": 1 }
    ],
    "fill_exact": false,
    "fill_troops": 'spear,sword,axe,archer,spy,light,marcher,heavy,ram,catapult',
    "coords": '',
    "players": '',
    "allies": '',
    "ally_tags": '',
    "include_barbarians": false,
    "boundaries": [
        // { min_x: 400, max_x: 500, min_y: 400, max_y: 500 },
        // { r: 30, center: [500, 500] }
    ],
    "blocking_enabled": false,
    "blocking_local": { "time_s": 5, "count": 1, "block_players": true, "scope": "village" },
    "blocking_global": [
        // { time_s: 10, count: 1, name: 'global_1', block_players: false }
    ],
    "skip_night_bonus": true,
    "date_ranges": [
        // [dd.mm.yyyy hh:ss - dd.mm.yyyy hh:ss]
        // [hh:ss - hh:ss]
    ],
    "changing_village_enabled": true,
    "forum_config": {
        "thread_id": null,
        "page": 0,
        "spoiler_name": null,
        "time_to_live_s": 3600
    }
}

Lista zmian:
safeguard - to samo co w poprzedniej wersji
troops_template - to samo co templates z poprzedniej wersji
fill_exact - to samo co fillExact z poprzedniej wersji
fill_troops - to samo co fillWith z poprzedniej wersji
coords - to samo co fillWith z poprzedniej wersji; dodatkowo: współrzędne, których nie ma na mapie, zostaną pominięte
changing_village_enabled - to samo co skipVillages z poprzedniej wersji
skip_night_bonus - to samo co omitNightBonus z poprzedniej wersji

date_ranges - połączenie opcji days i intervals z poprzedniej wersji

players - lista graczy rozdzielonych przecinkiem, których wioski zaimportować
allies - lista nazw plemion, których wioski zaimportować
ally_tags - lista tagów plemion, których wioski zaimportować
include_barbarians - czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
boundaries - lista wycinków mapy, z których zaimportować wioski, wpływa na powyższe 4 opcje

blocking_enabled - czy blokować ostatnio wybrane wioski
blocking_local - ustawienia blokowania wiosek wybieranych z obecnej wioski
blocking_global - ustawienia blokowania globalnie wybieranych wiosek

forum_config - ustawienie pozwalające korzystać z ustawień skryptów umieszczonych na forum


Szczegóły opcji:

date_ranges - lista dat lub czasów, na które powinien wchodzić atak, wybierany jest pierwszy przedział czasowy, do którego można wybrać wioskę, za pomocą tej opcji można teraz priorytezować czas dotarcia ataków
JavaScript:
"date_ranges": [
    "13.11.2021 23:00 - 13.11.2021 23:59",
    "13.11.2021 22:00 - 13.11.2021 22:59",
],
"date_ranges": [
    "23:00 - 23:59",
    "22:00 - 22:59",
],
"date_ranges": [
    "14.11.2021 08:00 - 14.11.2021 10:00",
    "13.11.2021 23:00 - 13.11.2021 23:59",
    "14.11.2021 23:00 - 14.11.2021 23:59",
],
Pierwszy przykład - skrypt postara się wybrać cele tak, aby doszły na 13tego listopada, w pierwszej kolejności od 23ej do północy, następnie od 22ej do 23ej
Drugi przykład - to samo co pierwszy przykład, tylko bez warunku co do daty dziennej
Trzeci przykład - wybierz w pierwszej kolejności początek dnia 14tego listopada, jak się nie uda to końcówkę 13tego, następnie 14tego - coś czego się nie dało ustawić w poprzedniej wersji
Składnia:
dd.mm.yyyy hh:ss - dd.mm.yyyy hh:ss
hh:ss - hh:ss
players - lista graczy, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"players": "He He Hermitowski,Hermitowski,hermitowski",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski wymienionych graczy
Składnia: nicki graczy rozdzielone przecinkami
allies - lista plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"allies": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (nazwy)
Składnia: nazwy plemion rozdzielone przecinkami
ally_tags - lista tagów (skrótów) plemion, których wioski zaimportować do puli wiosek
JavaScript:
"ally_tags": "NAZWA A, NAZWA B",
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski należące do wymienionych plemion (tagi)
Składnia: tagi plemion rozdzielone przecinkami
include_barbarians - opcja mówiąca czy do puli wiosek zaimportować wioski barbarzyńskie
JavaScript:
"include_barbarians": true,
Przykład - do puli wiosek dodaj wioski barbarzyńskie
Składnia: true albo false
boundaries - lista definicja wycinków mapy, z których importować wioski do puli, wystarczy, że wioska należy do jednego z wycinków
JavaScript:
"boundaries": [
    { min_x: 400, max_x: 500, min_y: 400, max_y: 500 }
],
"boundaries": [
    { r: 30, center: "500|500" }
],
"boundaries": [
    { min_x: 400, max_x: 500, min_y: 400, max_y: 500 },
    { r: 30, center: "500|500" }
],
Pierwszy przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego boxa
Drugi przykład - wybierz wioski należące tylko do zdefiniowanego okręgu
Trzeci przykład - to samo co dwa wcześniejsze, pokazuje, że można mieć mieszane definicje wycinków
Składnia: jak w przykładach
blocking_enabled - opcja mówiąca czy blokować ostatnio wybrane wioski, włączenie tej opcji pozwala na skorzystanie z opcji blocking_local i blocking_global
JavaScript:
"blocking_enabled": true,
blocking_local - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z obecnie wybranej wiosek
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
scope - jako, że kontekst zapamiętywania ostatnio wybranych wiosek to obecna wioska, opcja ma znaczenie, jeżeli chcemy korzystać z kilku instancji skryptu, wówczas określa, czy zapamiętane wioski powinny być współdzielone pomiędzy te instancje skryptu
JavaScript:
"blocking_local": {
    "time_s": 5,
    "count": 1,
    "block_players": true,
    "scope": "village"
},
blocking_global - opcja sterująca blokowaniem wiosek na podstawie ostatnio wybranych wiosek z dowolnej wiosek, wioska jest zablokowana, jeżeli dowolna definicja ją blokuje
time_s - czas w sekundach, definiujący ile to jest 'ostatnio'
count - ile razy można wybrać wioskę, zanim zostanie zablokowana
block_players - czy wybranie jednej wioski danego gracza powinna blokować wybór innych wiosek
name - nazwa pod którą, skrypt będzie zapamiętywać ostatnio wybrane wioski, w przypadku korzystania z kilku instancji skryptu, można współdzielić w ten sposób kontekst wybranych wiosek
JavaScript:
"blocking_global": [
    { "time_s": 60, "count": 1, "block_players": true, "name": "global_1" }
    { "time_s": 7200, "count": 4, "block_players": false, "name": "global_2" }
],
Przykład: dwie definicje kontekstu blokowania,
pierwsza definicja blokuje wybór wiosek gracza, jeżeli w przeciągu ostatniej minuty została wybrana raz wioska tego gracza
druga definicja blokuje wybór wiosek, jeżeli w przeciągu ostatnich dwóch godzin została ona wybrana cztery razy
forum_config - opcja sterująca pobieraniem konfiguracji z forum plemiennego, konfiguracja musi być umieszona w nazwanym spoilerze w tagu code,
konfiguracja musi być w formacie JSON, w przypadku użycia tej opcji, pozostałe opcje skryptu są ignorowane (nawet, jeżeli występują w pasku, a są niezdefiniowane na forum)
thread_id: id wątku z forum plemienia,
page - numer strony, na której jest umieszczona konfiguracja, ma znaczenie, jeżeli spoiler nie jest na pierwszej stronie; numer strony jest liczony tutaj od zera; 0 - oznacza pierwszą stronę
spoiler_name: nazwa spoilera
time_to_live_s: jak czesto odswiezac konfiguracje z forum, domyślnie co godzinę
JavaScript:
"forum_config": [
    "thread_id": 7272,
    "page": 0,
    "spoiler_name": "fejki1",
    "time_to_live_s": 3600
],
Przykład: załaduj konfigurację z wątku o id 7272 ze strony pierwszej ze spoilera o nazwie fejki1

Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie.

Hej @hermitowski , czy funkcję wybierania wiosek poprzez okręg można połączyć z funkcją która by wybierała wioski w danym zakresie punktowym?

I drugie pytanie, czy funkcję wybierania wiosek danego plemienia można połączyć z funkcją okręgu lub boxu? tj automatycznie dodawać wioskę do puli celów jeżeli jest w danym sektorze i i wioski należy do danego plemienia. Wtedy nowo podbite wioski by się dodawały, a stracone wioski przez to plemię usuwały.
 
Ostatnia edycja:

Szaqa.

Miecznik
Wynik reakcji
144
Hej @hermitowski , czy funkcję wybierania wiosek poprzez okręg można połączyć z funkcją która by wybierała wioski w danym zakresie punktowym?

I drugie pytanie, czy funkcję wybierania wiosek danego plemienia można połączyć z funkcją okręgu lub boxu? tj automatycznie dodawać wioskę do puli celów jeżeli jest w danym sektorze i i wioski należy do danego plemienia. Wtedy nowo podbite wioski by się dodawały, a stracone wioski przez to plemię usuwały.
wielki asasyn, słodka króweczka, skoczny tygrysek, kanniball
 

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
> Hej @hermitowski , czy funkcję wybierania wiosek poprzez okręg można połączyć z funkcją która by wybierała wioski w danym zakresie punktowym?
Nie ma opcji, aby filtrować wioski na podstawie liczby punktów. Sama opcja wybierania wiosek w danym okręgu istnieje.

> czy funkcję wybierania wiosek danego plemienia można połączyć z funkcją okręgu lub boxu? tj automatycznie dodawać wioskę do puli celów jeżeli jest w danym sektorze i i wioski należy do danego plemienia.
Tak. Dokładnie po to została stworzona opcja boxów.

PS. Ostatnio weszła aktualizacja, która poprawiła kilka błędów.
 

Susdam

Pikinier
Wynik reakcji
38
Panie Bożu @hermitowski
czy była by możliwość aby do tych list wyboru wiosek do fejkowania:
coords
players
allies
ally_tags
dodać jeszcze dodawanie plemienia po id?
to by nam całkowicie usunęło cwaniakowanie przeciwnika w zmienianie nazwy tagów co pare dni
 

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
Panie Bożu @hermitowski
czy była by możliwość aby do tych list wyboru wiosek do fejkowania:
coords
players
allies
ally_tags
dodać jeszcze dodawanie plemienia po id?
to by nam całkowicie usunęło cwaniakowanie przeciwnika w zmienianie nazwy tagów co pare dni
jest możliwość, ale czy szybciej i prościej nie byłoby po prostu skasować cwaniaka ?
 

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
57
Panie Bożu @hermitowski
czy była by możliwość aby do tych list wyboru wiosek do fejkowania:
coords
players
allies
ally_tags
dodać jeszcze dodawanie plemienia po id?
to by nam całkowicie usunęło cwaniakowanie przeciwnika w zmienianie nazwy tagów co pare dni
dwie nowe opcje:

ally_ids
player_ids

lista identyfikatorów rozdzielona przecinkiem (w ciapkach), np
ally_ids: "42,1337"
 
Do góry