VN No Door
Ciężki Kawalerzysta
- Wynik reakcji
- 1.763
Pieśń o małym rycerzu leci non stop na głośnikach
SMYKI podobno ruszają na plecachHU-SA-RIA! HU-SA-RIA!
Jak to mówią, do 3 razy sztuka. DAJCIE MI ICHSMYKI podobno ruszają na plecach
Ale wiesz, że się "trzymacie" tylko dlatego, że jest Was najebane na tych obrzeżach, a w większości przypadków bardziej się opłacało przejmować barbarki niż Was xDNo dlatego napisałem "jako jednostka", a to co wstawiłeś trzeba doprecyzować: 36 do 875 + jeszcze mój człon czyli 60 do 289 czyli, łącznie 96 do 1164.
No i jeszcze LSW II ale nie wiem czy tam jest wojna rozpoczęta osobno czy już jest ujęta w tej co wstawiłeś.
I tak jest nieźle jak na zbieraninę losowych ludzi bez doświadczenia. W sumie patrząc na mapę to jesteśmy najdłużej trzymającym się plemieniem na zapleczach na tym świecie! Padło jeszcze nie padło, ale zobaczymy czy ten 04.02 coś zmieni czy nie. Ja tu z Paawlo się dobrze bawie
Ale wiesz, że się "trzymacie" tylko dlatego, że jest Was najebane na tych obrzeżach, a w większości przypadków bardziej się opłacało przejmować barbarki niż Was xD
Jeśli jeszcze tego nie ogarnąłes, to tak się powinno grać w plemiona, gdzie angażujesz potencjał w jeden cel, a nie srasz po kawałku, ale mając chłopaków z WHL jako koalicjanta, możesz tego nie wiedzieć :>Jesteśmy tak słabi, że trzeba zmobilizować całe CSA zeby nas zafejkowało/wysłało offy
Apeluje o zmianę mechaniki morale.
Wioska broni się na moralach "największego" pomocnika xD
Bo to jest śmieszne, ze jakiś kajtek 30k punktów w 150 dni świata dostaje 3/4/5z defa od topowych plemion
i nie idzie tego przebić xD
System miał chronić mniejszych graczy a głównie wykorzystywany jest przez topke
zamknij morde, morale powinny zostac WYJEBANE w trybie natychmiastowymGeneralnie system morali oparty o punktach ssie pałke, albo powinien być oparty na czasie gry albo morale po upływie 6 miesięcy czyli zamknięciu świata powinny przestawać istnieć, bo o ile w początkowym etapie gry ma to jakiś sens to w późniejszym jest to po prostu abusowana mechanika gry która jedyne co daje to spowalnia wbijanie dominacji na świecie xD
Generalnie system morali oparty o punktach ssie pałke, albo powinien być oparty na czasie gry albo morale po upływie 6 miesięcy czyli zamknięciu świata powinny przestawać istnieć, bo o ile w początkowym etapie gry ma to jakiś sens to w późniejszym jest to po prostu abusowana mechanika gry która jedyne co daje to spowalnia wbijanie dominacji na świecie xD
Pięknie napisane, już wiem komu loss i uwu zawdzięczają sukces xDGeneralnie system morali oparty o punktach ssie pałke, albo powinien być oparty na czasie gry albo morale po upływie 6 miesięcy czyli zamknięciu świata powinny przestawać istnieć, bo o ile w początkowym etapie gry ma to jakiś sens to w późniejszym jest to po prostu abusowana mechanika gry która jedyne co daje to spowalnia wbijanie dominacji na świecie xD
Komu?Masz racje Polaczek, już wiem komu losy sukces na tym świecie zawdzięczają.