Ataki na szlaku handlowym

Dyskusja w 'Propozycje dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika Robert3245, 18. Sty 2009.

Poleć tę stronę

?

Ataki na transport

  1. Tak to swietny pomysł !!!

    74 głos(ów)
    38,5%
  2. Nie mam zdania jest mi to obojętne.

    21 głos(ów)
    10,9%
  3. Nie pomysł jest kiepski !!!

    97 głos(ów)
    50,5%
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. livius

    livius Topornik

    Dołączył:
    21. Lis 2007
    Wiadomości:
    173
    Docenione treści:
    0
    Technicznie niemożliwe? a co tu niemozliwego 10000 surowców minus np 10% zwykłe mnożenie 10000*0.1 :D:D:D

    pomysł dość ciekawy - ale powiedzmy sobie szczerze co z początkiem gry - gdzie nawet 100 surki się liczy
    lub wysyłamy wsparcie surowcowe graczowi a tu dotarło mniej niż powinno
    jedyne co to więcej graczy by miało wysokie rynki ..

    jest jeden plus dla serwerka - może handel by ustał ;-)

    natomiast przykład zamulający serwer:
    w plemieniu jest obowiązek wsparcia atakowanego gracza np. po 2000 surowca
    wysyłamy tyle a dotarło 1800 ;-)
    no to wysyłamy 200 żeby uzupełnić ;-)
    a dociera 190 ;-) i tak dalej ..
    dopiero by zamuliło serwerek ;-)

    inny przykład - ktoś pożycza surowce ;-) tu już można stracić
    i jeszcze oddając można stracić - i jeszcze ciekawe w tym ile oddajemy tyle co wysłał czy tyle co dotarło :D:D:D

    tak więc mimo, że pomysł dość ciekawy jestem na NIE
    PS. zagłosowałem "Nie pomysł jest kiepski !!!" mimo, że całkiem ciekawy
     
  2. radekkk3

    radekkk3 Guest

    By mogły atakować wojska koczownicze, najpierw trzeba było je wprowadzić, by nadać temu zjawisku logikę - a znikanie tylko części załadunku też uważam za nie do konca przemyślane, wszak by donieść do celu jakiekolwiek surowce kupiec musiałby się obronić... A wątpię, czy handlarze umieją władać pika/mieczem/toporem :)
    Głos na nie.
     
  3. Apollo.11

    Apollo.11 Pikinier

    Dołączył:
    2. Lut 2010
    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    0
    Można powiedzieć że ten pomysł już prawie Dołącza się do pomysłów...nie przemyślanych :rolleyes:
    głos na nie
     
  4. WhatsGoingOn???

    WhatsGoingOn??? Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    30. Sty 2010
    Wiadomości:
    1.226
    Docenione treści:
    3
    Nie zupełnie banalny pomysł... całkowity bezsens
     
  5. igor47

    igor47 Chłop

    Dołączył:
    14. Mar 2008
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Na tak pomysl ciekawy ale wymaga poprawienie i urozmaicilby troche gre przy okazji...
     
  6. Tadzio46

    Tadzio46 Guest

    Myślę że handel stracił by znaczenie bo gracze bali by się nosa wychylać po za mury nie mówię już o przesyłaniu towarów.Ryzyko w grze jest dobre ale do pewnego stopnia,myślę że po wprowadzeniu takich poprawek głosy na nie by się powiększyły znacznie.Jeśli chodzi o ochronę towarów wojskiem to może być godne uwagi bo wtedy trzeba myśleć strategicznie,gdzie ten towar idzie na jaką odległość,przez jaki teren itp-jaką ochronę przydzielić.To mogło by się sprawdzić choć gra stała by się troszkę bardziej utrudniona.
     
  7. Arekkisel120

    Arekkisel120 Guest

    mojim zdaniem na tak
     
  8. galial

    galial Chłop

    Dołączył:
    9. Lut 2010
    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    dobre dobre.... pomysl bardzo mi sie podoba....
     
  9. razor130

    razor130 Guest

    Wszyscy, którzy wymyślają pomysły które tylko wydłużyły by czas spędzany przed monitorem chyba nigdy nie miały większej ilości punktów jak sądzę i nie wiedzą ile czasu kosztuje ogarnięcie takiego konta.

    Plemiona są dobre i przejrzyste gdyż nie mają pełno opcji przez co są proste zarówno w odbiorze jak i "obsłudze".
    Ten pomysł wprowadził by tylko niepotrzebny chaos więc jestem na nie!
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.