Ataki na szlaku handlowym

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser96079
  • Data rozpoczęcia

Ataki na transport

  • Tak to swietny pomysł !!!

    Głosy: 74 38,5%
  • Nie mam zdania jest mi to obojętne.

    Głosy: 21 10,9%
  • Nie pomysł jest kiepski !!!

    Głosy: 97 50,5%

  • W sumie głosujących
    192
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Pmysł jest idealny oczywiście jeżeli obciążyło by to serwery to byłbym na nie.
 

DeletedUser99486

Guest
Serwerow by to raczej nie obciazylo ... No ale czulbym sie troche glupio gdybym wyslal koledze troche surowcow a tu zonk :D Surowcow nie ma :eek: Wszystko zabralo wrogie wojsko . Pomysl jest ... bezsensu :p
 

DeletedUser

Guest
Kiedys miałem barzo podobny, pomysł, żeby rozbudować plemiona, żeby także stworzyć plemiona krzyżowiec i takie tam, ale nie ważne ja jestm na tak, to i tak nic nie zmieni, bo na to musieliby się zgodzić niemcy, ach ten "muzg plemion":eek:
 

DeletedUser8581

Guest
Pomysł może i nie głupi ale wymaga jeszcze dokładnego opracowania np: co w przypadku handlu gdy jednej ze stron zginą surowce??? Raport o splądrowaniu dostawałby też odbiorca surki czy tylko wysyłający noi problem ustalenia współczynnika ryzyka w związku z poziomem rynku, odległością???
 

DeletedUser

Guest
Pomysł nierealny, wszyscy wiemy, że nie wejdzie w życie i bardzo dobrze. Oczywiście jestem na nie.
 

DeletedUser8581

Guest
Pomysł nierealny, wszyscy wiemy, że nie wejdzie w życie i bardzo dobrze. Oczywiście jestem na nie.
Prawdopodobnie nie wejdzie w życie powiedzmy od zaraz, może nigdy, ale zauważ, że całkiem dużo propozycji uwzględniono przy tworzeniu nowych światów (choćby kościół). Chcąc oceniać w ten sposób tematy w 95% wszyscy byliby na nie.
 

DeletedUser

Guest
Prawdopodobnie nie wejdzie w życie powiedzmy od zaraz, może nigdy, ale zauważ, że całkiem dużo propozycji uwzględniono przy tworzeniu nowych światów (choćby kościół). Chcąc oceniać w ten sposób tematy w 95% wszyscy byliby na nie.
Ale są pomysły które mają szansę wejść i są również takie jak ten;) Po prostu nie ma szans;D
 

DeletedUser

Guest
postarałem się

cbae2f62e6.jpeg

To powinno tak wyglądać a ja jestem na tak
 

DeletedUser85083

Guest
Nie! Czyli we wioskach koczowniczych nie ma wojsk, ale jak jest transport to czary mary i się nagle pojawiają?! Może i tak, ale dopiero po dopasowaniu wiosek koczowniczych i barbarzyńskich, żeby w nich w takim razie też byli ludzie.
 

DeletedUser

Guest
Jestem na nie bo nikt by nie handlował bo co ci da handel skoro możesz wszystko stracic a zabiera to tylko kupców z rynku...
Przy przesyłaniu surki między wioskami też by to tak wyglądało xD?
Ludzie ogarnijcie się po co rynek skoro byś wszystko tracił podczas handlu xD?
 

DeletedUser85083

Guest
Jeśli chcesz mieć te cholerne ataki to sobie skopiuj z plemion cały kod, tekstury i zaprogramuj te ataki - i sobie graj w takie coś z botami. :p Ale z nami nawet nie marz. :D
 

DeletedUser

Guest
Nie! Czyli we wioskach koczowniczych nie ma wojsk, ale jak jest transport to czary mary i się nagle pojawiają?! Może i tak, ale dopiero po dopasowaniu wiosek koczowniczych i barbarzyńskich, żeby w nich w takim razie też byli ludzie.
w niektórych wioskach jest
 

DeletedUser85083

Guest
Rzeczywiście, i... Ikariam znów się kłania, bo już to ma. Z tym że tam się surowce przewozi statkami i statkami wojskowymi się obstawia takie transporty. Więc czemu plemiona by nie mogły, tylko że standartową piechotą? Ikariam ma a my nie? Wiem ze byłem na nie, ale nie pomyślałem o tym że takie coś może należeć do graczy.
 

DeletedUser85083

Guest
Co w niektórych jest? Wojska? No są jak ktoś je prześle do nich albo wioska stała się barb po jakimś graczu a miał w niej wojska :p W innych wypadkach czyli wszystkie koczownicze i barb generowane losowo są puste :)


Dzięki. O to mi chodziło. A jeśli gracz w np. miał nawet te wojska u gracza który jest aktywny. Wtedy ( tak mi przynajmniej się gdzieś obiło o uszy chyba ) jeśli gracz który to wsparcie wysłał to z tego co wiem te wsparcie idzie do tego wspieranego gracza.
 

DeletedUser

Guest
Powiem jedno śmieszy mnie to jak niektórzy narzekają że coraz więcej czasu potrzeba na plemiona że coraz więcej jest do roboty... Wymyślają pomysły automatycznych ataków itp itd tylko po to żeby sobie ulżyc bo jak to tyle czasu nie mam przecież na plemiona a potem piszą w takich tematach jak ten który jedynie będzie zmuszał do poświęcania większej ilości czasu na grę.
Nie rozumiem jak można na raz chciec żeby było trzeba mniej czasu poświęcac i przy okazji chciec większej ilości opcji które ten czas wydłużą xD
 

DeletedUser85083

Guest
Do twórcy tematu nie dociera, napisałem mu na priv i napisał tak "noi co jest i tyle". Błąd nie jest przypadkowy :p
 

DeletedUser106650

Guest
Jestem na nie. Wiesz czemu? Bo zanikłby prawie cały handel i wole by zostało tak jak jest.
 

DeletedUser109506

Guest
*****

Mam pewien pomysł.
Polega on na tym, że gdy handlujemy z innymi graczami nasze surowce mogą być splądrowane. Wysyłany by był do nas raport, że na nasz transport napadły wojska koczownicze, których nie można by było znaleźć ani pokonać. Oczywiście
gdy będziemy rozbudowali na kolejne poziomy targowisko straż została by zwiększona i była by dużo mniejsza możliwość straty surowców.
Moim zdaniem jest to ciekawy pomysł doda trochę ryzyka czekam na wypowiedzi.
:D

sądze że to niepotrzebne ;)
a dlaczego?
nieprzekonuje mnie argumentacja a po za tym jak mamy wystawione surki na rynku a nas ktoś atakuje to i tak może je splądrować :rolleyes:
 
Status
Zamknięty.
Do góry