Hmm według mnie ustawienia świata bomba, nie mam choćby najmniejszej uwagi do ustawień, kto grał na 52, wie że bez farmienia gra się bardzo przejemnie. Tutaj mamy minimalne farmienie, według mnie to bez sensu, tyłek sobie tymi groszami zawracać i lepiej było by wyłaczyć te farmienie i zmienijszyć cenę monet do 0.5 ceny nominalnej, ale ustawienia juz są więc zmian nie będzie.
Prędkość: 1.6 - super, na 52 gdy speed był 2 było za szybko, z często akcje powinny być robione. Gra wymagała zbyt wiele czasu.
Prędkość jednostek: 0.625
Morale: tak, na podstawie punktów i czasu- cóż klosz dla nobów, byłem od zawsze przeciwnikiem morali, ale przy 500k pkt juz mi na 52 nie przeszkadzały bo nobków nie było, a czas sprawił ze miałem morale 100% nawet przeciwko zawodnikom majacym 5-6 x mniej pkt ode mnie.
Technologia: uproszczona (niezbadane/zbadane) - super
Komendy: brak milisekund, w razie wysłania komendy na tę samą sekundę pierwszeństwo ma komenda wysłana wcześniej. - kolejna bardzo pozytywna cecha, moze i nie jestem jakims "klinerem" ale jeśli ataki nie ida w 1 sec sklinowac potrafie. Jednak to sprawia, że gra jest bardziej wyluzowana, a w obronie nie ma az tyle mozliwosci obrony, przez co agresor ma łatwiej. w dalszych grach to jednak wazne.
Łuki: tak
Kościół: nie
Wioski koczownicze: tak, stare
Ochrona początkowa: 4 dni
Ochrona małych graczy (stosunek 1:20): 30 dni
Pospolite ruszenie: tak
Noc: od północy do ósmej
Rycerz: tak, z starymi przedmiotami
Zwiad: jeśli przeżyje wystarczająco dużo zwiadu można wyszpiegować także budynki i surowce
Wybór kierunku: od 3 dnia gry, tj. od 20.X (godziny popołudniowe)
Farmienie: ograniczone wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 400000 na ostatnie 24h.
Szlachta: monety, cena od początku niższa: 0.7 standardowej ceny (tj. 19600, 21000, 17500)
Ograniczenie fake'ów: 1%
Handel: tylko oferty, jedyny dopuszczalny stosunek ofert to 1:1 - to mi sie podoba, koniec z multi
Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do ok. 1500 punktów
Ograniczenie liczby graczy w plemieniu: do 100 członków
Wsparcie wojskowe: tylko do plemienia - to jest coś w zamian, że tak powiem przeciwko agresorowi
Da sie z tym grać, trzeba wiecej dumać
Nie mam pytań, może zagram, wbijajac 5 dni po starcie, nie grajac o topke.