Świat 150 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Ciekawe opcje z 40
Prędkość gry - 0.5
Prędkość jednostek - 2
Max. dystans dla szlachcica - 100 pól Szlachcic zbija tylko od 15 do 30 poparcia.
Noc - od północy do szóstej. Wojsko walczy 3 razy lepiej w obronie niż w czasie dnia.

z s21
Reguła zagrody: tak, współczynnik 600.

Reguła zagrody ogranicza ilośc wojsk, które mogą stacjonowac w danej wiosce jako pomoc. Jeżeli w wiosce znajduje sie za dużo wojowników, obniża sie ich siła walki. Każdy gracz widzi w zagrodzie, ile jednostek sie już w wiosce znajduje oraz ile wynosi sila walki tych jednostek.
Siła walki jednostek obliczona zostanie ze wzoru:
(Stopień rozbudowy zagrody) x 1200 / (Wojska w wiosce)

Jeżeli wynik jest większy niż 1, wojska zachowują całkowita sile walki.
Jeżeli wynik jest mniejszy niż 1, siła walki wojsk będzie obniżona o ten właśnie czynnik.
Wojska w wiosce oblicza sie w następujący sposób: dodaje sie ilośc miejsc w zagrodzie, które zajmuje jedna jednostka danego wojska. Na przykład lekka kawaleria (1 szt.) zajmuje 4 miejsca w zagrodzie.

Przykład: poziom zagrody wynosi 30,
30*1200 = 36000 , czyli w wiosce może stacjonowac max 36000 wojsk, by ich siła walki nie opadła. (np 500 ciężkiej kawalerii (3000 miejsc w zagrodzie), 15000 pikinierów i 18000 mieczników, co w sumie daje 36000 miejsc w zagrodzie).

Im więcej jednostek wykracza powyżej tego obliczonego maximum (36000), tym słabiej te jednostki walczą w obronie naszej wioski. Ile dokładnie wynosi siła walki wojsk, będzie pokazane w zagrodzie. Tam również zobaczysz, ile wojsk stacjonuje w wiosce.


Moduł snu występuje na niektórych Szybkich i światach specjalnych. Gdy tryb śpiący jest włączony, ataki wysłane na wioski danego gracza są uznawane jako odwiedziny. W czasie jego trwania wstrzymane są wszystkie działania w wiosce: produkcja surowców i jednostek wojskowych. Po 36 godzinach od włączenia moduł snu zostaje włączony automatycznie. Pozwala to na zbalansowanie gry i wyrównanie szans między graczami pojedynczymi, a kontami, które obsługiwane są przez większą liczbę graczy.


Opuszczenie plemienia:
niemożliwe, za wyjątkiem czasu "rozruchów społecznych" (patrz niżej).

Special będzie nosił nazwę "Mroki Historii
Oś czasu

Noc - od 0 do 8

ANTYK (30 czerwca - 6 lipca) - jeden tydzień
Epoka w której zaczynamy. Nie ma łuczników, nie istnieje pospolite ruszenie ani po świecie nie biegają jeszcze rycerze. Nie można nawet planowo zburzyć budowli.
Odstęp między atakami: 500 ms, technika nie pozwala jeszcze na zbyt precyzyjne ataki.


ŚREDNIOWIECZE (7 lipca - 13 lipca) - jeden tydzień
Pojawiają się rycerze. Wszak to epoka, gdzie rycerstwo przeżywało swój bujny rozwój. Nie posiadają jednak jeszcze żadnego specjalnego sprzętu.
Odstęp między atakami: 400 ms


RENESANS (14 lipca - 20 lipca) - jeden tydzień
Rycerze otrzymują zaawansowany sprzęt. Wszak to epoka odrodzenia, odkryć i wynalazków.
Odstęp między atakami: 300 ms


W czasie reformy gregoriańskiej zmienia się kalendarz. Noc będzie teraz trwała od 2 do 9. Na tym tle wybuchają rozruchy społeczne, nie wszyscy chcą pogodzić się z nowym porządkiem. Wiele dotychczas istniejących grup rozpada się.
Rozruchy społeczne - 21 lipca, godz. 12:00-12:15. W czasie rozruchów społecznych możliwe będzie opuszczanie i dołączanie do innych plemion (o ile otrzyma się zaproszenie).


BAROK (21 lipca - 27 lipca) - jeden tydzień
Pojawia się pospolite ruszenie. To w XVII wieku było traktowane jako filar obrony kraju. Z różnym skutkiem.
Odstęp między atakami: 150 ms


ROMANTYZM (28 lipca - 10 sierpnia) - dwa tygodnie
Pojawienie się łuczników. Dużo zrywów narodowo-wyzwoleńczych. Niechaj więc powstańcy mają sprzęt do walki.
Odstęp między atakami: 50 ms


XX-WIEK (11 sierpnia - 24 sierpnia) - dwa tygodnie
Wraz z rozwojem techniki pojawiają się możliwości planowego burzenia budynków.
Odstęp między atakami: 25 ms
 

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.776
musi być chociaz jeden swiat z giełda zeby hajsy sie zgadzały, kurcze jak 150 jubileuszowy ma nie być swiatem z giełda

to 149 będzie z giełdą i nawet jakbyście sie posikali o świat taki powstanie, bo ta gra ma na celu ZARABIAĆ

A nie hobbystycznie utrzymywać plemsy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

izidev

Łucznik
Wynik reakcji
741
Oby tylko na 150 nie było funkcji premium i flag. Co prawda mówiłem sobie że nie zagram już na świecie z farmą, ale jakoś zniosę to ograniczone :)
No i oczywiście kościoły i wieże też mam nadzieje ze sobie darowali.
Reszta w sumie mało istotna dla mnie, pod warunkiem że to nie będzie kolejny świat grupki wzajemnej adoracji, pizdyliona darm dla bezmózgów, zdradzania plemion co 3 dni, kretowania, przekrętów i multikont na vpnach - bo do tych wszystkich przegrywów w/w to szkoda słów :D A od dłuższego czasu to był standard.
 

DeletedUser198597

Guest
Na 150 funkcji premium na pewno nie będzie, tak wynika z postu ogłoszeniowego
 

Deleted User - 698598154

Guest
Pizdyliona darm nie będzie bo to nie jest świat bez farmienia. A na takim jest zawsze mniej łajz bez rączek.
 

DeletedUser198597

Guest
Farmę tylko mogliby ustawić na aktywną i nieograniczoną, na każdym, w przeciwnym razie granie nie ma sensu, nie rozumiem tej fascynacji z samego budowania budynków
 

Deleted User - 699673560

Guest
za dużo ludzi będzie oszukiwać botami, żeby na takim świecie grać z nieograniczoną
 

DeletedUser10907

Guest
A może by dać 1 rycka co zbiera przedmioty. I żeby było z bonusem do katapult. Mogło by być premium tylko do kopalń.
 

DeletedUser197112

Guest
Toż jakby dali jubileusz z nieograniczoną farmą to znowu serwery by nie wytrzymały i mnie się wydaje, że temu dali z ogarniczeniem
Ale czy ty sugerujesz brak kompetencji i narzędzi supportu do wyłapywania takich ludzi?
Toż raczej wiadomo, że jak się tego nie zgłosi to mają problemy z wykryciem
 

Cone

Rycerz
Wynik reakcji
1.998
Toż jakby dali jubileusz z nieograniczoną farmą to znowu serwery by nie wytrzymały i mnie się wydaje, że temu dali z ogarniczeniem

Toż raczej wiadomo, że jak się tego nie zgłosi to mają problemy z wykryciem
Nie prawda, bez zgłaszania na 100 poleciało z 30 graczy z top 100 za boty.
 

DeletedUser197112

Guest
No poleciało 30, a teraz tak szczerze ilu naprawdę miało bota? ;D
Bo znając życie znaczenie więcej
 
Wynik reakcji
1.151
Serwer ma to do siebie że ciągnie tylko znów byłby fake limit od razu.
Dziwne kombinacje odwracanie zasad ;D Trzeba było napisać że chcecie zrobić 150 bez farmy żeby poziom był największy to bym się zgodził, ale tyle światów z farmieniem ostatnio że ludzie mają tego dość :D

Z powodu oczywistego, o którym pisało już wiele osób: aby jubileuszowy 150 mógł być bez Premium.

Przecież tak może być farma a brak funkcji premium jak na 100 świecie co za problem ?
Wyłączacie funkcje premium wraz z giełdą i problem znika.
 

nulia

Rycerz
Wynik reakcji
1.844
Panowie który mamy rok,teraz już są takie serwery że spokojnie uciągnął wszystko nawet ego graczy z światów bez farmy.

Owieczka jakoś plemiona były najpopularniejsze jak był tylko światy z farmieniem,potem weszły światy bez farmienia i graczy jest coraz mniej,
 

DeletedUser198597

Guest
Panowie który mamy rok,teraz już są takie serwery że spokojnie uciągnął wszystko nawet ego graczy z światów bez farmy.

Owieczka jakoś plemiona były najpopularniejsze jak był tylko światy z farmieniem,potem weszły światy bez farmienia i graczy jest coraz mniej,

Wygląda na to, że światy bez farmienia na dłuższą metę tylko szkodzą, pomijając już fakt, że branża gier znaczenie poszła do przodu i ludzie znajdują rozrywkę gdzie indziej.
 
Status
Zamknięty.
Do góry