Światy 133 i 134 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

BulwaZaglady

Szlachcic
Wynik reakcji
8.560
wystraszony ?
To wy nie chcecie wbić na s133 bo się boicie nas

Hejo
Nwm czy mnie pamiętasz ale kiedyś grałem w P! pod nickiem deejjay ale teraz tam jest inny nick bo przekazałem konto 2mln na s100 no nie miałem czasu i wtedy przygoda z Wami dobiegła końca:/

Jeśli dałbyś mi z Wami zagrać było by super:)
Da radę?

Tak boje się. Widzę tyle nicków chorągiewek na waszej zbiórce, że zastanawiam się czy bym u was człon uzbierał osób, które gotowe są zdradzić.
 

DeletedUser115281

Guest
Wybór kierunku po starcie będzie czy ta opcja też nieaktywna?
 
Wynik reakcji
2.392
wystraszony ?
To wy nie chcecie wbić na s133 bo się boicie nas

Deejjay obiektywnie wolałbym cały człon takich jak ja cienkich bolków na froncie niż jednego Ciebie :D

Chcesz na 134 odnawiać ten projekt ze 103 jak pojawiła się wojna z przeciwnikiem, rozwiązałeś plemię, uciekłeś do niego, a jak ten przeciwnik zebrał oklep to uciekłeś do kolejnego?

Jedyną ekipą Ciebie godną są Kartony :D
 

Frezee

Szlachcic
Wynik reakcji
3.937
Z tego co widzę Speed zebrało największą zbieraninę nicków jaką do tej pory widziałem. Wymieszani gracze Piski, Brawo, HEG, kto ma lepszy nick ten dostaje zapro. Ale pewnie połowa z tego zagra, więc jeszcze może nie być aż tak źle. Z drugiej strony, jeśli ten świat będzie miał małą frekwencję to Speed zajmie tu 3 ćwiartki na start - to dopiero będzie ubaw na to popatrzeć!
Jeszcze arturek na dyplomate i jazda xD
 

ElCygano

Król Cyganów
Wynik reakcji
2.025
No właśnie Kmic nie obraź się, ale to Ty tu tworzysz absurdy :)

To co tą grę jeszcze trzyma to zwarte społeczności liczące zwykle 150-200 osób, ja sam bez trudu mogę skompletować po dwóch startach (mało udanych) takiej wielkości ekipę. W momencie w którym ograniczyliście liczbę członków do 50 i uniemożliwiliście start większymi ekipami niż tych 50 osób w zasadzie dorżnęliście trupa jakim jest ta gra od ładnych paru lat.

Tworzenie się członów z darmami i kolosów na wiele członów to nic innego jak uboczny wynik spadku popularności tej gry, co 2-3 światy nieparzyste grają ci sami ludzie, co najwyżej czasami nazwy się zmieniają. Od paru lat kiedy logujesz się na serwer, to możesz wymienić na jednym tchu wszystkie znaczące plemiona, bo patrzysz na profil czy listę członków i wiesz kto skąd przyszedł. Na s61 nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, ale wtedy plemiona sięgały po poziomą linię K90-99, a nie mieściły się na świecie na czterech kontynentach z małym hakiem.

W momencie w którym spadła popularność tej gry wzrósł poziom trudności dla nowych graczy, bo weterani nie lubią grać z bobami z łapanki, a wspomniane boby nie mają możliwości zorganizowania się, bo nadal 2 na 10 coś potrafi, ale jest ich znacznie mniej.

Jeżeli mogę powiedzieć co uważam za stosowne do uczynienia w tej chwili, to wzrost wydatków na promocję, przede wszystkim wśród młodzieży. Kiedy zaczynałem pierwszy raz przygodę z plemionami (jakieś 9-10 lat temu) miałem lat 11-12, teraz mam 21 i zakładam, że za 3-4 lata mnie już w tej grze nie będzie, bo nie będę miał na nią czasu i mam wielu znajomych którzy robią, bądź już zrobili tak samo. Zwyczajnie wymaga ona naprawdę dużo wolnego czasu stąd naturalnym narybkiem powinni być ludzie młodzi, ale przez nieprzystępność i brak reklamy, a także niechęć samych weteranów do testowania nowych graczy tego nowego narybku nie ma. Nie wiem jak wygląda sprawa na światach z premium, ale faktem jest, że światy nieparzyste za góra 2-3 lata będą się mieścić tak jak światy francuskiego Guerre Tribale na jednym kontynencie, jeśli nie pojawi się źródło nowych graczy.
Oprócz reklamy gra potrzebuje przystępności, przede wszystkim SPÓJNEJ I WYGODNEJ APLIKACJI MOBILNEJ. W dzisiejszych czasach 90% gry (przynajmniej mojej) odbywa się przez komórkę, tymczasem wsparcie tego stanu rzeczy prawie nie istnieje. Appka wysypuje się w dowolnych momentach (rzadziej niż dawniej, ale nadal za często), a na przeglądarce nie da się obsługiwać mapy. Jeśli chcecie przyciągnąć nowych, to musicie pokonać konkurencję grywalnością i przystępnością mobilną, bo o ile ja nie potrzebuję po tylu latach gry zachęty, tak nowicjusze łatwo się zrażają. Ciekawym pomysłem był system opieki, ale nie zdaje on egzaminu, bo nowi gracze nie za bardzo mają skąd się wziąć.

Na tą chwilę przestrzeliwujecie kolana tej gry po raz drugi, bo zabijacie to, co sprawia, że na kolejnych światach jest jeszcze z kim grać, czyli wieloczłonowość. Teraz zacznie się sajgon, bo ludzie będą startować niby jako osobne plemiona w sąsiednich ćwiartkach, a efekt będzie taki, że potem będą się ujawniać i wsadzać sąsiadom kosy, bo okazuje się, że to drugi człon sąsiada z którym prowadzi się wojnę. Wiem, że to konsekwencja nielegalnego zagęszczania, ale no w tym momencie ta gra jeszcze bardziej wymaga robienia tysiąca członów, tylko trzeba więcej ludzi do ich ogarnięcia, co zmniejsza liczbę osób skłonnych startować, bo ludzi, którym naprawdę się chce coś tworzyć jest naprawdę za mało. Sugeruję starty światów pojedynczo co 2 miesiące, wtedy być może ludzie ze światów z PP przemieszają się trochę z nieparzystymi, ale to też jest działanie doraźne z tego co wyżej napisałem.

------
Dobra, pożartowaliśmy sobie, a teraz przyznać się, kto ma tyle wolnego czasu, że to przeczytał? :D

Ja przeczytałem i nie takie głupie to to :p
 

DeletedUser195625

Guest
mi sie swiat z perspektywy zipka co grac zaczal na 131 podoba, zwlaszcza ze nie bedziecie stawiac 4 czlonow pelnych weteranow

juz nie wspominam o robieniu sobie 10 darm haha
 

Ilikebigbutts

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
847
Jak ktoś myśli, że wbijanie 3 członami + 4 darm scala ta gre, to ładne ma zamieszanie w głowie:p To właśnie juz od dawna psuje ta grę.
Nie powiem pewnie też bym w takim czymś wystartował gdyby nie te ustawienia, bo inaczej po prostu się już nie dało grac. Ale osobiście cieszę się że być może na tym świecie będzie to wyglądało trochę inaczej :) Limit w plemieniu mógłby być nawet mniejszy jak dla mnie.
 

KayaNaPaczaju

Szlachcic
Wynik reakcji
3.330
Wie ktoś czy jakieś starsze ekipy planują wystartować na 133 :? Plemiona które debiutowały na światach 90+ mnie nie interesują ^^

Kucyk wbijaj do nas a nie gadaj bzdur :D

@JaCiPaczeAtyŚpisz nie chce Cię martwić ale Twoje narzekanie i wszechobecny ból spowodowany tym jednym, drobym ustawieniem, niczego już nie zmieni. Ba, nawet powiem, że jest to dobre ustawienie, tylko trzeba trochę pomyśleć.

Masz prawo do takiego zdania. Moje zdanie jest inne. Wyjdzie w praniu komu na dobre to wyszło.
 

Deejjay Monster

Zwiadowca
Wynik reakcji
159
To nie prowokacja to jest czysta prawda wszędzie gdzie idziesz i tworzysz ekipę to dostajesz bencki na etapie max 10 wiosek i sam dobrze o tym wiesz, a jeśli ugrasz to tak jak na 125 przechodząc do wroga :v
nawet berety czy kartony nie zawsze wytrwały do 10 wiosek
Plemię osobiście robie 3raz
 
Wynik reakcji
2.392
Jak wybierzemy 134 zamiast 133 to powtórzymy czyny na plemieniu PPP deejaya xd Zadbam o to essa.

Jak Dee
Jak ktoś myśli, że wbijanie 3 członami + 4 darm scala ta gre, to ładne ma zamieszanie w głowie:p To właśnie juz od dawna psuje ta grę.
Nie powiem pewnie też bym w takim czymś wystartował gdyby nie te ustawienia, bo inaczej po prostu się już nie dało grac. Ale osobiście cieszę się że być może na tym świecie będzie to wyglądało trochę inaczej :) Limit w plemieniu mógłby być nawet mniejszy jak dla mnie.

Ja nie wspominam nigdzie o tym, że to scala grę. Ja też wolałem czasy, jak dwa człony to była już masówka, ale wtedy limit członków plemienia oscylował w okolicach 80-100, a nie 50. Liczba darm jakie ludzie ze sobą zabierają też wynika z małej liczby graczy, gdyby było ich więcej, to byłoby więcej plemion walczących między sobą, więcej bezplemiennych, na których można tanim kosztem nachapać się wiosek i w konsekwencji plemię mające 80 członków opanowujące kontynent nadal byłoby tylko lokalnym ważniakiem, a nie pretendentem do wygrania świata z racji posiadania 1/4 terenu pod swoją jurysdykcją.

Reasumując, gdyby miała niedługo lawinowo wzrosnąć liczba graczy to proszę bardzo, rozwiązanie fajne, w tej sytuacji jednak wygląda na to, że wszyscy będą przemieszani ze wszystkimi i gra będzie polegać na tym kto pierwszy kogo zje, a o sojuszach do końca świata nie ma za bardzo mowy, bo podział po 25 miejsc to w niektórych plemionach sama rada i dziesięciu graczy :D Będzie jeszcze bardziej chaotycznie na jeszcze mniejszym terenie.

EDIT: Dodam tylko, że bardzo skuteczną reklamą w dzisiejszych czasach jest zamieszczanie odpowiednich memów na stronach ze śmiesznymi obrazkami. Wykorzystują to już partie polityczne, więc czemu nie Plemiona (skoro jest to darmowe)? Wysłać 2-3 utalentowane osoby, które wrzucałyby co jakiś czas memy związane z plemionami (byleby obiektywnie zabawne i nietrudne do zrozumienia dla laika) i macie reklamę bez wyłożenia nawet złotówki na ten cel :)
 

FKG007

Zwiadowca
Wynik reakcji
503
Nie wiem czy już ktoś to pisał, ale jak się kliknie na S134 jeszcze przed wstępnym logowaniem w "informacjach o świecie" jest limit graczy w plemieniu 50, natomiast gdy wejdzie się w szczegółowe ustawienia świata limit jest podany 40
 
Status
Zamknięty.
Do góry