DeletedUser
Guest
Jako to, że jest to mój czwarty pomysł, zamierzam wam przedstawic pomysł, który podpatrzyłem w innej grze podobnego typu.
Mianowicie - każdy z was (mówię o tych doświadczonych 100k pkt +) wysyła ataki zmylające, by zdezorientować przeciwnika o swoich prawdziwych zamiarach. W gruncie rzeczy obrońca zawsze może sprawdzić po czasie, jakie wojsko ma zaatakowac wioskę.
A gdyby tak zwolnić wojsko i zmylić przeciwnika?
Proponuję wam zwalniacz prędkości wojsk.
1. Na czym to polega?
Wojska można by bylo wysłać w zależności od upodobań. Od 100% prędkości (prędkość normalna) do 10% prędkości (wojsko szło by 190% swojej prędkości). Uprzedzam, że te działania nie mają na celu przyspieszyć wojsk.
Krótko mówiąc - moglibyśmy wybrać, czy wojsko, które chcemy wysłać, ma iść normalną prędkością, czy też trochę wolniej, by zmylić przeciwnika.
Pokażę to pierw za pomocą wzoru:
200% - p = v
p - prędkość, z jaką chcemy wypuścić wojsko
v - prędkość wojska
Czyli podstawimy dla przykładu do wzoru:
200% - 100% = 100%
A teraz na przykładzie wojska.
Lekki kawalerzysta ma 10 minut na kratkę. To jest jego 100% prędkości. Załóżmy, że chcemy go puścić na 20% jego prędkości.
Według wzoru wychodzi nam 180% (w razie czego spójrz na górę).
Po krótkich obrliczeniach lekka kawaleria wypuszczona z 20% prędkości będzie szła 18 minut na kratkę.
Dzięki temu możemy zmyślnie zmylić obrońcę, wysyłając wojsko w taki sposób.
2. Jak to zrobić?
Tak jak przy wysyłaniu katapult mamy wybór zaatakowania budynku, tak i przy każym ataku ofensywnym będziemy mieli do wyboru prędkość wysyłanego wojska.
Jest to pewna gratka taktyczna, którz może być wykorzystana na 11 świecie, prawda?
Mianowicie - każdy z was (mówię o tych doświadczonych 100k pkt +) wysyła ataki zmylające, by zdezorientować przeciwnika o swoich prawdziwych zamiarach. W gruncie rzeczy obrońca zawsze może sprawdzić po czasie, jakie wojsko ma zaatakowac wioskę.
A gdyby tak zwolnić wojsko i zmylić przeciwnika?
Proponuję wam zwalniacz prędkości wojsk.
1. Na czym to polega?
Wojska można by bylo wysłać w zależności od upodobań. Od 100% prędkości (prędkość normalna) do 10% prędkości (wojsko szło by 190% swojej prędkości). Uprzedzam, że te działania nie mają na celu przyspieszyć wojsk.
Krótko mówiąc - moglibyśmy wybrać, czy wojsko, które chcemy wysłać, ma iść normalną prędkością, czy też trochę wolniej, by zmylić przeciwnika.
Pokażę to pierw za pomocą wzoru:
200% - p = v
p - prędkość, z jaką chcemy wypuścić wojsko
v - prędkość wojska
Czyli podstawimy dla przykładu do wzoru:
200% - 100% = 100%
A teraz na przykładzie wojska.
Lekki kawalerzysta ma 10 minut na kratkę. To jest jego 100% prędkości. Załóżmy, że chcemy go puścić na 20% jego prędkości.
Według wzoru wychodzi nam 180% (w razie czego spójrz na górę).
Po krótkich obrliczeniach lekka kawaleria wypuszczona z 20% prędkości będzie szła 18 minut na kratkę.
Dzięki temu możemy zmyślnie zmylić obrońcę, wysyłając wojsko w taki sposób.
2. Jak to zrobić?
Tak jak przy wysyłaniu katapult mamy wybór zaatakowania budynku, tak i przy każym ataku ofensywnym będziemy mieli do wyboru prędkość wysyłanego wojska.
Jest to pewna gratka taktyczna, którz może być wykorzystana na 11 świecie, prawda?