DeletedUser176064
Guest
No ja troszkę dłużej niż pół roku, jednakże dzięki chociaż takiemu skryptowi mogłem zaoszczędzić czas
a kmic sie patrza i naśmiewa bo jak świat światem ludzie zawsze narzekali na zmiany a i tak dalej grają
Ale kmicu, powiedzmy sobie szczerze- plemiona umierają Oczywiście nie wiem jak od strony 'zarobkowej' dla innogames Ale grywalność jest już o wiele gorsza. Większośc dobrych graczy już dawno odeszła.
Przetestujcie jak gra działa..
Spróbujcie paręnaście razy wysłać synchro składające się z 200 toporników do którego dodacie w kolejnych atakach:
1 zwiadowce
2 zwiadowców
3 zwiadowców
4 zwiadowców
5 zwiadowców
Ataki wejdą w ciągu sekundy ale:
zamiast wejścia ataków w kolejności od 1 do 5 często spotkacie się np z czymś takim: 1 , 3 , 2 , 5 , 4.
Może się zdarzyć tak, że wyślecie karetę ze szlachtą i Wasz off będzie ostatnim atakiem który wejdzie na wioskę..
A to może oznaczać, że 3 grubasów roztrzaska się o wioskę i dopiero 4 atak z offem wyczyści wioskę...
Nie mam 100% pewności, kiedy zaczęły się pojawiać skrypty opisujące ataki po ID, ja taki znam dopiero z pół roku, a wcześniej obrona właśnie tak wyglądała.
@adrb
Skrypty opisujące ataki po ID, kilka lat temu? Nie miałem siebie za jakiegoś ogromnego nooba, na skrypty co.uk i net też patrzyłem, a nie widziałem... Żeby nie było wątpliwości - mam tu na myśli skrypt taki, jaki napisał pkw17, który podpisywał ataki dobrze niezależnie od czasu, jaki minął od wysłania do opisania i bez potrzeby wprowadzania przez gracza korzystającego z niego jakichkolwiek ID.
Przeczytaj post kmica...Zaktualizujecie grę tak aby przy słaniu synchra nie przestawiało ataków?