Wersja 8.12 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Jakbyś nie zauważył, to od pewnego czasu pojawia się coraz więcej światów z dużo mniejszą liczbą ograniczeń... pojawia się nieograniczone farmienie, pojawia się możliwość wysyłania wsparcia do wszystkich, pojawia się możliwość przesyłania surowców chociaż w obrębie plemienia...

Ale ja tu piszę o światach bez żadnych ograniczeń, takie jak były do ok. 47 świata.
 

DeletedUser176001

Guest
90% graczy uznało pomysł z tą aktualizacją za beznadziejny a wy i tak go wprowadzacie czyli coś jest nie tak
 

DeletedUser160591

Guest
Zobaczymy jak to się sprawdzi przy okazji następnych światów. Faktem jest, że ograniczenia ostatnio odrobinę zelżały, więc może rzeczywiście support wziął się wreszcie na poważnie za wykrywanie oszustw.
 

DeletedUser146455

Guest
Nie :) spokojnie czytamy tę kolejną wizję apokalipsy, jaką przewidywali już gracze kilkadziesiąt razy przy okazji różnych aktualizacji. :)
Coby nie mówić, czarnowidztwo można śmiało zapisać jako narodową cechę Polaków. :)

Faktów parę:
- ta funkcja od dawna z powodzeniem funkcjonuje w innej grze InnoGames - Grepolis. W grze bardzo podobnej do Plemion (w zakresie mechanizmu gry jak i relacji między graczami). I o dziwo (?) nie doprowadziła do żadnej wielkiej rewolucji, jej wprowadzenie przebiegło w sposób całkowicie naturalny i nie spowodowało (co potwierdzają zgodnie zarówno polscy jak i zagraniczni szefowie tej gry) jakiegokolwiek zauważalnego wzrostu liczby wypaczeń w grze.
- wielkie wizje o wypaczeniu sensu gry, powodzi multi, darmówek, deffówek... zapominają o jednej rzeczy - od lat można zrobić DOKŁADNIE TO SAMO na etapie wstępnego logowania... można wysłać do 100 zaproszeń i otrzymać w ten sposób 100 "zaprzyjaźnionych" kont w swojej okolicy (a z tych kont wysyłać kolejne zaproszenia itd). I o dziwo jakoś z tego powodu gra nie pada...
- przydatność tej funkcji do celów wielkich nadużyć będzie tylko na początku gry (czyli równie dobrze można by zrobić to samo w czasie wstępnego logowania). Trudno raczej przypuszczać, by gracz mający 100 wiosek (o większych kontach nie wspominając) chciał się bawić w takie cuda... bo "darmówek" ma on dookoła pod dostatkiem, zaś hodowanie od zera "deffówki" nie ma sensu.

Ale jak ktoś na początku zaprosi znajomego i rozbuduje mu wioskę to jest już na dużo lepszej pozycji. Bo niektórzy siedzą dnie i noce by coś przejąć konkretnego na początku licząc się z dużymi stratami, a inny za darmo ma wioskę. Gracz który ma 100 wiosek nie, ale gracz który ma 1 już tak. To ja się pytam czemu dawniej grało po 700tys graczy i to było napisane na głównej stronie plemiona, a teraz zostało usunięte, bo dużo graczy zrezygnowało z gry która wprowadza coraz gorsze zmiany, Dawniej nie miał nikt kolegi obok i też było dobrze. Dawniej jak startował świat to było 60 tysięcy graczy w dzień. Teraz świat ma 6 dzień i jest 30.. Zanim wprowadzicie jakieś zmiany zapytajcie graczy .. zresztą główna cecha polaków, pierw działają, później myślą.

Pozdrawiam.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

poncki1643

Chłop
Wynik reakcji
0
Niektórym się chyba wydaje, że cała społeczność plemion to "krzykacze" z forum. Nie można dogodzić wszystkim, ale nie widzę, żeby pisały tu tysiące graczy o tym, jak to ich skrzywdzono.

Do kolegi wyżej:
To ja się pytam czemu dawniej grało po 700tys graczy i to było napisane na głównej stronie plemiona, a teraz zostało usunięte, bo dużo graczy zrezygnowało z gry która wprowadza coraz gorsze zmiany,

Gracze rezygnują, bo gra już się nudzi! Ludzie szukają czegoś innego. Świat idzie do przodu, nie ma co ukrywać, że Plemiona powoli znikają z czołówki gier przeglądarkowych. Ale nie widzę w tym żadnego związku z wprowadzanymi aktualizacjami. Zmiany są naprawdę kosmetyczne, bo chyba nikt nie nazwie flag czy chłopów za nie wiadomo jaką nowość (przypominam, że będące rzeczywiście dużą zmianą obozy wojskowe nie przyjęły się i zostały usunięte). Ani jedno, ani drugie nie daje znaczącej przewagi, jeżeli mamy do czynienia z doświadczonym graczem.

Zanim wprowadzicie jakieś zmiany zapytajcie graczy .. zresztą główna cecha polaków, pierw działają, później myślą.

Co Polacy mają z tym wspólnego? Polska Administracja nie ma ŻADNEGO wpływu na decyzje twórców gry, czyli Niemców. Aktualizacje są narzucane odgórnie na wszystkie wersje językowe. Nasz Team może co najwyżej zgłosić reakcję graczy, ale sami w sobie nie mają nic do powiedzenia.


Czy naprawdę ta możliwość zapraszania tak mocno wpłynie na grę? Oszuści byli, są i będą. Zawsze znajdą sposób, żeby działać nie fair. Naprawdę laik mający czas na obsługę 10 zastępstw może okazać się lepszy od doświadczonego gracza? Warto to przemyśleć.

Miłej nocy życzę. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nie :) spokojnie czytamy tę kolejną wizję apokalipsy, jaką przewidywali już gracze kilkadziesiąt razy przy okazji różnych aktualizacji. :)
Coby nie mówić, czarnowidztwo można śmiało zapisać jako narodową cechę Polaków. :)

Faktów parę:
- ta funkcja od dawna z powodzeniem funkcjonuje w innej grze InnoGames - Grepolis. W grze bardzo podobnej do Plemion (w zakresie mechanizmu gry jak i relacji między graczami). I o dziwo (?) nie doprowadziła do żadnej wielkiej rewolucji, jej wprowadzenie przebiegło w sposób całkowicie naturalny i nie spowodowało (co potwierdzają zgodnie zarówno polscy jak i zagraniczni szefowie tej gry) jakiegokolwiek zauważalnego wzrostu liczby wypaczeń w grze.
- wielkie wizje o wypaczeniu sensu gry, powodzi multi, darmówek, deffówek... zapominają o jednej rzeczy - od lat można zrobić DOKŁADNIE TO SAMO na etapie wstępnego logowania... można wysłać do 100 zaproszeń i otrzymać w ten sposób 100 "zaprzyjaźnionych" kont w swojej okolicy (a z tych kont wysyłać kolejne zaproszenia itd). I o dziwo jakoś z tego powodu gra nie pada...
- przydatność tej funkcji do celów wielkich nadużyć będzie tylko na początku gry (czyli równie dobrze można by zrobić to samo w czasie wstępnego logowania). Trudno raczej przypuszczać, by gracz mający 100 wiosek (o większych kontach nie wspominając) chciał się bawić w takie cuda... bo "darmówek" ma on dookoła pod dostatkiem, zaś hodowanie od zera "deffówki" nie ma sensu.

Skoro etap początkowy się nie zmieni. A późniejszy etap to przede wszystkim szukanie gracze na "martwe konta" to może warto tą opcje wyłączyć po x czasie od startu ewentualnie x odległości od centrum ( bo różnie światy się "uzupełniają"). bo "darmówek" ma on dookoła pod dostatkiem, zaś hodowanie od zera "deffówki" nie ma sensu. zależy od ustawień, etapu gry. W wielu przypadkach po porstu będzie się "zagęszczać" front np:p Skoro graczowi z 1 wioską opłaca się mieć 10 kont lub więcej, to czemu graczowi z 100 wioskami nie opłaca się zrobić 10 darm? 50 darm? 100? Tym bardziej ze na tym etapie nie musi ich pilnować? Nowe światy i ich ustawienia raczej sprawiają że "hodować" się coraz bardziej opłaca.
Ciekawe jak ta zmiana "wyjdzie w praniu", oraz jak poprzednie wpływają na wynik finansowy Inno ? ;)
 

DeletedUser151456

Guest
Tak czy siak, pomysł denny - tak samo jak reszta poprzednich, nikt i tak nie będzie miał administracji tego za złe bo to nie ich innowacje tylko InnoGames a że muszą sie do tego stosować to już inna bajka, także jeśli nawet 100% Graczy nie zgodziło by się na taki zabieg, to nikogo to obchodziło nie będzie, albo się trzeba dostosowywać albo polecieć w ślady reszty znajomych i dać sobie spokój z tą grą, bo zbacza już na zupełnie inny tor, zysku.
 

DeletedUser160591

Guest
Zawsze można powalczyć! Zorganizowany bojkot nowych światów mógłby dać im wszystkim zarówno w Polsce jak i Niemczech do myślenia.
 

DeletedUser165803

Guest
Z każdej strony tej zmiany jestem na nie. Drogi kmicu jeżeli grałeś na froncie w poźniejszej facie trwania świata(rekrtuacja otwarta) i wiesz zapewne jakie straty może powodować gracz, który posiada niskie morale. Powiedz mi który świat został zapełniony tak jak kiedyś po brzegi ? O ile dobrze pamiętam to chyba s54 - reszte zostawiam bez komentrarza tylko przypomnę świat 55 był już światem z ograniczeniem farmienia. Znikający kierunek oraz wstępne logowanie występujące już drugi raz pod rząd na obu wychodzących światach naprawdę sprawia że naprawdę dużo ludzi odchodzi o tej gry. Co do tego że doświadczony gracz sobie poradzi... Ok zgadzam się może sobie i poradzi ale jeżeli popatrzymy na to racjonalnie czyli patrząć na ilość starych DOŚWIADCZONYCH graczy którzy odchodzą a nowi wchodzą trafią na takiego darmówkarza który ma liczmy paręnaście darmówek odejdzie od tej gry bo nie będzie jeszcze wiedział jak grać a każdy potrzebował czasu żeby nauczyć się grać.

Trochę chaotycznie ale jest :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry