Wersja 6.0

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Corpus
Game Admin

Awatar Corpus

Zarejestrowany: Mar 2007
Wiek: 100

stare #4 Dzisiaj, 10:34 Na górę
Szczególnie szkoda skryptów

1. Temat do marudzenia o 6.0 już istnieje.
2. Jak już było wielokrotnie powiedziane plemiona będą się rozwijać i będą zmiany i żadne marudzenie tego nie zmieni.


dzięki tej nowej wersji to plemiona się rozwinęły z epoki żelaza do epoki kamienia łupanego :D
lepiej niech przywrócą poprzednią wersje jak ta obecna ma działać jak działa :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
To, że co poniektórym nie działają skrypty to żaden argument, wręcz raczej in plus :D:D

Nie, nie zostaną cofnięte zmiany i jeżeli dalsza dyskusja, będzie kontynuować tor "niech wróci poprzednia wersja bo mi nie działa skrypt" lub "niech wróci poprzednia bo ta "misię" nie podoba" to wątek zakończy swoje istnienie.
 

DeletedUser20468

Guest
To, że co poniektórym nie działają skrypty to żaden argument, wręcz raczej in plus :D:D

Nie, nie zostaną cofnięte zmiany i jeżeli dalsza dyskusja, będzie kontynuować tor "niech wróci poprzednia wersja bo mi nie działa skrypt" lub "niech wróci poprzednia bo ta "misię" nie podoba" to wątek zakończy swoje istnienie.

to może zaczniemy sobie odpowiadać na pytania aby ta rozmowa była jakoś prowadzona, a nie że ty się uśmiechasz jak nie powiem kto ;] i myślisz, że jesteś fajny.(no offence)

powtarzam pytanie gracza giwera1111 :rolleyes:

Do przodu? Chyba sobie robisz żarty. Masa zbędnego czegoś tam, a konkretne sprawy przestały działać. Problem z zastami, ale to już poruszyłem w innym temacie, kilka skryptów padło, w tym najważniejszy, czyli aktywny zegarek podczas wysyłania ataków/pomocy. Ja dziękuję za takie nowości.
Moje posty na tym forum są niewygodne dla pewnych osób, ale są prawdziwe. Panowie "przy władzy", porzućcie megalomanię i pozwólcie ludziom grać!
 

DeletedUser

Guest
To, że co poniektórym nie działają skrypty to żaden argument, wręcz raczej in plus :D:D

Nie, nie zostaną cofnięte zmiany i jeżeli dalsza dyskusja, będzie kontynuować tor "niech wróci poprzednia wersja bo mi nie działa skrypt" lub "niech wróci poprzednia bo ta "misię" nie podoba" to wątek zakończy swoje istnienie.

no to powiedz nam Co ta aktualizacja wniosła do gry ?? skoro bardziej skomplikowała dalszą grę niż ułatwiła ??
Czyż każda aktualizacja ma pomóc nam graczom w sprawniejszej i przyjemniejszej grze ?? Czy ma tylko na celu aby do końca
zniechęcić nas użytkowników do dalszej gry.......
 

DeletedUser128813

Guest
1. Żeby nie było, że marudzę, widzę więcej pozytywów niż negatywów:)
a) Generalnie uaktualnienie mi się podoba (cieszę się jednak, że na starych światach nie ma obozów, bo to byłoby zbyt duże ułatwienie dla agresorów). Wprowadzono sporo przyjemnych zmian dla posiadaczy KP - np. oznakowanie kłódką na mapie wiosek zarezerwowanych już, i podanie czasu wygaśnięcia na nie rezerwacji, możliwość rezerwacji od razu z mapy, pokolorowania grup własnych wiosek bez potrzeby skryptu, czy pokolorowanie całych grup wiosek przeciwników. + opcja "sos". (mogłoby być tylko trochę bardziej sciaśnione, bo przy dużej ilości ataków zajmuje sporo miejsca)
b) Dla każdego (i bez KP) myślę, że planer podbojów jest pomocnym rozwiązaniem. Nie da się bowiem zarezerwować wioski już zarezerwowanej i nie trzeba po sobie kasować rezerwacji, bo same się kasują.
2. Co do przypisywania wiosek do grup: Pojedyncze wioski przypisuje się o wiele łatwiej, bo nie wyskakuje osobne okienko, tylko szybko można przypisać daną wioskę.
Natomiast przypisanie wiosek wg opcji "edytuj grupy" idzie wolniej i przynajmniej ja mam jakiś błąd. Tzn. jak parę wiosek zaznaczę/odznaczę i kliknę "zachowaj grupę", to owszem wioski mi przypisuje, ale wywala mnie na stronę z jakimś dziwnym kodem na kilka linijek, zamiast po prostu wrócić do gry.
3. W komentarzach do rezerwacji brak polskich znaków oraz dodanie możliwości komentarzy tylko dla KP to wg mnie przesada w faworyzowaniu posiadaczy KP.
4. Ten kolor fioletowy trochę niefortunny. Mniej się mi zlewały dotychczasowe wioski "inne" z wioskami "wroga" niż teraz mi się zlewają wioski "inne" z "ponem".
5. Mam też nadzieję, że jeśli kiedyś powstaną kolejne światy, to nie będą to światy tylko z obozami, tylko będzie tak jak w przypadku kościoła - powstaną światy i z obozami i bez, z kościołem i bez. Tak, żeby Ci co pragną nowinek byli usatysfakcjonowani, ale i Ci, co nie przepadają za kościołem i obozami nie musieli kończyć gry.
 

DeletedUser37348

Guest
...kilka skryptów padło, w tym najważniejszy, czyli aktywny zegarek podczas wysyłania ataków/pomocy.

Mi akurat działa. W sumie ze skryptów przestało działać tylko przypisanie grup na mapie, ale skoro ta opcja została wprowadzona w grze, to ten skrypt i tak nie jest już potrzebny.
 

DeletedUser

Guest
a zmiana w zastępstwach też jest do bani <beczy> jestem ciekaw kto wpadł na tak genialnie do bani pomysł :D

Ustawienia
Nie możesz zakończyć swojego zastępstwa, dopóki nie będzie akceptacji osoby mającej przejąć zastępstwo.
 

DeletedUser

Guest
Wydaje mi się, że to, że wtedy mogłeś przekazać zasta i samemu zakończyć zastępstwo było błędem i zostało naprawione. Podobnie kiedyś było z monetami i kuźnią:p Dużo graczy się wtedy burzyło:p
 

DeletedUser90103

Guest
Zacznijmy od tego, że ktoś, nie racząc nawet napisać słowa zamknął mój temat.
Widzę kilkanaście innych zamkniętych tematów, w jednym bezczelny post kogoś z "obsługi", kto informuje, że temat do marudzenia już jest. Problemów jest kilka:

1. Forum jest beznadziejnie zorganizowane i znalezienie na nim czegokolwiek jest czasem graniczące z cudem ale zadałem sobie trud ondlezienia tego tematu.

2. Człowiek z "obsługi", dokładnie ten który popisał sie bezczelną wypowiedzią, nie zadbał o to aby wstawić informację o tym, gdzie znajduje się ten temat. To że jego obowiązkiem jest znajomośc tego forum na pamięć to nie oznacza że moim również.

3. Zacznijmy od tego, że działy FAQ, Pytania etc. są pełne beznadziejnych pytań nie dlatego że użytkownicy są jacy są. Dzieje się tak dlatego, że muszą pytać o sprawy które powinny być podane.
Tymczasem, zasady gry są opisane w stu miejscach i w każdym kompletnie nierzetelnie:
a) Informacje niekompletne
b) Częściowo nie przetłumaczone
c) Czasami zdania przetłumaczone są w taki sposób, że błędnie informują o zasadach.

Zatem pytam:
1. Kiedy w końcu, wchodząc w opis gry zobaczę pełne informacje i w pełni przetłumaczone?
2. Kiedy doczekamy się że wraz ze zmianami pojawi się opis, przynajmniej rzeczy, których domyślać się nie powinniśmy?
3. Kiedy "obsługa" forum przestanie traktować nas, klientów jak intruzów i przestanie odsyłać do "tematu do marudzenia", w którym najpierw muszę przebrnąć przez posty takie jak choćby ten:
Powinni teraz zresetować i już! A nie srać sie z naprawianiem ja chce sobie pograc
4. Kiedy minie programistom, zachłyśnięcie się mootoolsami i przestaną ładować wszystko z AJAX-a a zaczną w sposób kompletny obsługiwać front-end?
5. Kiedy w końcu "obsługa" forum będzie w stanie rzetelnie odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie wykraczające poza znajomość regulaminu forum?
 

DeletedUser

Guest
Wydaje mi się, że to, że wtedy mogłeś przekazać zasta i samemu zakończyć zastępstwo było błędem i zostało naprawione. Podobnie kiedyś było z monetami i kuźnią:p Dużo graczy się wtedy burzyło:p

niby dlaczego zakończenie zasta było błędem ??? dla mnie to było normalne ;) w końcu z zastępstwem które posiadam mogę zrobić co ze chce a nie że admini będę mi/nam narzucać swoją wolę <beczy> jak chcą tak grać to niech sobie sami tak grają innym wcale nie musi się to podobać. A jeżeli chodzi o monety to było jasne ze jeśli jakiś budynek nie spełniał wymogów to dlaczego inne budynki miały działać normalnie :)
 

DeletedUser

Guest
Tylko, że wydaje mi się, że jeśli ty zakończyłeś, a kolejna osoba nie przyjęła to konto sobie mogło stać i stać. Nie było chyba ograniczenia limitu zastępstwa, po którym się uznaje konto za fikcyjne i zostaje ono usunięte. Teraz ten czas cały czas będzie leciał:p

No, ale mogę się mylić;P Nigdy z tej funkcji nie korzystałem:)
 

DeletedUser128813

Guest
a zmiana w zastępstwach też jest do bani <beczy> jestem ciekaw kto wpadł na tak genialnie do bani pomysł :D

Sytuacja jaka była do tej pory umożliwiała omijanie przepisu o 60 dniowym zastępstwie, a więc omijanie regulaminu. Także nie dziwi mnie, że ją zmieniono. Teraz nie da się przeciągać zasta w nieskończoność. Jest tak, jak powinno być zgodnie z regulaminem. Dlatego zmianę popieram. DTo do tej pory była niepoważna sytuacja, która ni jak się miała to przepisu o 60 dniowym zastępstwie.
 

DeletedUser23585

Guest
zgodze sie pozwalalo to omijac przepis dobrze o tym wiem denerwuje mnie tylko czemu jasnie administracja nie poinformowala ze tego tez beda dotyczyc zmiany. O kant d.... otluc taki nadzor gry
 

DeletedUser

Guest
Sytuacja jaka była do tej pory umożliwiała omijanie przepisu o 60 dniowym zastępstwie, a więc omijanie regulaminu. Także nie dziwi mnie, że ją zmieniono. Teraz nie da się przeciągać zasta w nieskończoność. Jest tak, jak powinno być zgodnie z regulaminem. Dlatego zmianę popieram. DTo do tej pory była niepoważna sytuacja, która ni jak się miała to przepisu o 60 dniowym zastępstwie.

hehe wybacz ale w tej chwili to nawet jak chciałbyś chciał wrzucić na dane konto KP i zakończyć zasta i czekać aż właściciel wróci to się nie da <beczy> Więc i`m sorry Winnetou chyba admini sami nie będą gotowi na to co stanie się na większości światów a zwłaszcza na starych światach gdzie ludzie już mają dość gry i użerania się z administracją <beczy>
 

DeletedUser8099

Guest
hehe wybacz ale w tej chwili to nawet jak chciałbyś chciał wrzucić na dane konto KP i zakończyć zasta i czekać aż właściciel wróci to się nie da <beczy> (

da się, zastępstwa nie możesz zakończyć tylko wtedy jak je komuś przekażesz.

Swoją drogą skoro to był bug to teraz powinna sie posypać masa banów za jego wykorzystywanie^^
(No i ciekawie mnie ile było banów za bicie monet przy wyburzonym ratuszu lub kuźni - w końcu tamto to też był błąd, do którego wykorzystywania przyznawała się cała masa ludzi :D )

aha, jeszcze kolejny drobniutki błędzik wprowadzony wraz z wersją 6.0 - jeśli przychodzi ataki z wioski która ma w nazwie < lub > to zobaczymy zamiast tego &lt; i &gt;
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser128813

Guest
hehe wybacz ale w tej chwili to nawet jak chciałbyś chciał wrzucić na dane konto KP i zakończyć zasta i czekać aż właściciel wróci to się nie da <beczy> Więc i`m sorry Winnetou chyba admini sami nie będą gotowi na to co stanie się na większości światów a zwłaszcza na starych światach gdzie ludzie już mają dość gry i użerania się z administracją <beczy>

W normalnej sytuacji w każdej chwili możesz zakończyć zasta - nic nie stoi na przeszkodzie. Nie możesz zakończyć zasta tylko wtedy, gdy wysłałeś zapytanie do innej osoby (w celu przerzucenia zasta), a ta osoba go jeszcze nie przyjęła.

Jeśli cofniesz to zapytanie, to bez problemu zakończysz zasta (obojętnie, czy na zaście jest KP, czy nie ma).

Zmiana uniemożliwia tylko omijanie regulaminu i nie blokuje możliwości zakończenia zastępstwa w ogóle.

Ps. Żalisz sie, że administracja Cię o tym nie poinformowała - przecież bez problemu to zauważyłaś i każdy zauważy, gdy spróbuje zakończyć zasta. W czym więc problem?
 

DeletedUser85963

Guest
Agituje za stworzeniem na s23 obozów. Zarysowały się wyraźne granice plemion i można by śmiało wprowadzić tą opcję.Front byłby o wiele ciekawszy i łatwiejszy(rzecz względna) do przesunięcia.Może by tak przeprowadzić ankietę na temat obozów. Ja osobiście jestemza wprowadzeniem tego cacka
 
Status
Zamknięty.
Do góry