Skrypty w Pythonie

lunesco

Miecznik
Siemanko,
chciałem sam nauczyć się pisania skryptów, ale js mnie odstrasza. Czy jest możliwe i wygodne pisanie skryptów do plemion w pythonie? Jeśli tak to poprosiłbym o jakiś przykładowy skrypt wraz z opisem działania, bądź jakiś króciutki tutorial. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
 

Korren

Miecznik
Javascript do skryptów jest fajny ;) Zwłaszcza ajax + wczytywanie się w kod gry potrafią zdziałać cuda
 

stiv.ens

Rycerz
Obstawiam jednak, że będzie problem z przepchaniem skryptów po takiej "kompilacji" - będą mocno nieczytelne.
Ten Brythlon z tego co widzę robi mocno brzydki kod: http://brython.info/tests/editor.html
A tak normalnie to czytasz kod zrodlowy czy wynikowy assembler?...

Ale do publikowania skryptow to polecam jsa. Tylko uwaga... jak sie nie opublikuje to w praktyce niewiele grozi - nawet botow nie potrafia wylapac a co dopiero kosmetyczne skrypty.
 
Ostatnia edycja:
No ktoś z supportu musi przeczytać każdą nową wersję js skryptu i zatwierdzić, że nie robi nic złego.
Nikt nie będzie sprawdzać Pythona / KotlinJS'a, skoro finalna wersja kodu (wysłana do zatwierdzenia) może być inna.

Tylko uwaga jak sie nie opublikuje to w praktyce niewiele grozi
Oj, z tym się nie zgodzę :)
 

stiv.ens

Rycerz
No ktoś z supportu musi przeczytać każdą nową wersję js skryptu i zatwierdzić, że nie robi nic złego.
Nikt nie będzie sprawdzać Pythona / KotlinJS'a, skoro finalna wersja kodu (wysłana do zatwierdzenia) może być inna.
Ja bym wysylal kod zrodlowy i instrukcje kompilacji. Jednoczesnie raczej bym sie nie spodziewal ze beda na tyle mili zeby wpisac to "sudo apt-get install jakis-kompilator". Ale mogliby.

Oj, z tym się nie zgodzę
W powazaniu mam Twoja opinie. Nigdy bana nie dostalem ;) a to sa juz fakty a nie grozby

No i juz widze tych oszustow biegnacych do supportu zeby ten im boty zatwierdzil xDDD a jakos oszukujo i tak skubani
 
Ostatnia edycja:
Nie będę kontynuować dalej tego tematu.
Jeżeli Ci się udało przejść przez sito to mogę Ci pogratulować dwóch rzeczy:
  1. szczęścia
  2. niszczenia dobrej zabawy i sobie i innym
 

stiv.ens

Rycerz
Nie będę kontynuować dalej tego tematu.
Jeżeli Ci się udało przejść przez sito to mogę Ci pogratulować dwóch rzeczy:
  1. szczęścia
  2. i niszczenia dobrej zabawy i sobie i innym

Coo? XD
Ja nigdy nie oszukiwalem. To ze mam skrypt ktory nie jest w skrypto jeszcze nie znaczy ze to bot. Albo ze ten skrypt w ogole cos istotnego robi.
A np takie skrypty:
/ciach - link do wiadomości obsługi gry/
[Ostatnie podboje]
Nie beda opublikowane bo korzystaja z "API" twstats. Za to sam kod jest publiczny i nie niszczy gry.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
W świetle GDPR nie wolno nam pozwolić na cokolwiek, co zaczytuje treści z zewnętrznych domen. Koniec, kropka. Jaką dasz gwarancję, że za rok domeny nie przejmie jakiś abuser i nie wyśle przez to API czegoś, co zacznie przechwytywać sesje graczy chociażby?

Ostrzegam tylko, że publiczne propagowanie łamania regulaminu gry jest niezgodne z regulaminem tego forum.
 

stiv.ens

Rycerz
W świetle GDPR nie wolno nam pozwolić na cokolwiek, co zaczytuje treści z zewnętrznych domen. Koniec, kropka. Jaką dasz gwarancję, że za rok domeny nie przejmie jakiś abuser i nie wyśle przez to API czegoś, co zacznie przechwytywać sesje graczy chociażby?

Ostrzegam tylko, że publiczne propagowanie łamania regulaminu gry jest niezgodne z regulaminem tego forum.

Przeciez ja sie juz od bardzo dawna Was za to nie czepiam.

Mowie jedynie ze mam liberalne podejscie do regulaminu (nie ma zbrodnii bez ofiary) i nie dostalem nigdy za to bana mimo ze wszyscy lacznie z byle pomocnikiem moda groza na lewo i prawo


Natomiast w kwestii tego skryptu. Zadalem Ci kiedys pytanie ale nie doczekalem sie odpowiedzi.
Co jesli skrypt bylby zabezpieczony pelna... Zapomnialem slowa. Co jesli dane pobrane z twstats bylyby czyszczone ze znakow specjalnych? Cos ala phpowe htmlspecialchars() czy tam htmlentities() zeby nie doszlo do ataku XSS?

No pewnie bym to juz zrobil ale wziales i olales :)
 
Ostatnia edycja:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Musiałem przeoczyć... generalnie dla potrzeb weryfikacji nie ma to znaczenia, takie mamy instrukcje. Możesz się za to przyjrzeć API od Hermitowskiego, w Plikach Mapy bodajże zrobił ostatnio coś, co możesz wykorzystać do napisania tego jak trzeba... i nawet z tego co wiem wrzucił to na GPL3 :)
 

stiv.ens

Rycerz
Musiałem przeoczyć... generalnie dla potrzeb weryfikacji nie ma to znaczenia, takie mamy instrukcje. Możesz się za to przyjrzeć API od Hermitowskiego, w Plikach Mapy bodajże zrobił ostatnio coś, co możesz wykorzystać do napisania tego jak trzeba... i nawet z tego co wiem wrzucił to na GPL3 :)

A te pliki mapy zabezpieczaja Was optymalizacyjnie przed scenariuszem, ze na jednym serwerze 100k graczy co minute odpytuje podboje? Czy bedziecie smutni? Tak wiem, ze w 2019 to abstrakcyjny scenariusz ale #150 idzie a #100 i bez tego lezal i kwiczal
 

Hermitowski

Pomocna Dłoń
Pomocna Dłoń
Musiałem przeoczyć... generalnie dla potrzeb weryfikacji nie ma to znaczenia, takie mamy instrukcje. Możesz się za to przyjrzeć API od Hermitowskiego, w Plikach Mapy bodajże zrobił ostatnio coś, co możesz wykorzystać do napisania tego jak trzeba... i nawet z tego co wiem wrzucił to na GPL3 :)
Nope, interfejsu do zaciągania ostatnich przejęć nie ma. Tylko konfiguracja świata / jednostek / budynków (kek, kiedy te wzory na czas budowy dacie :p) + lista wiosek/graczy/plemion.


Dobra jak mniemam to musiales ten skrypt przeanalizowac juz.

Jakies stupid-simple-example pobrania ostatnich zmian na mapie?
Zmian nie ma, są tylko 'najnowsze' dane.
 

Makak Pałer

Pikinier
Nope, interfejsu do zaciągania ostatnich przejęć nie ma. Tylko konfiguracja świata / jednostek / budynków (kek, kiedy te wzory na czas budowy dacie :p) + lista wiosek/graczy/plemion.
Czesc

Czy moglbys dodac do swojego skryptu pobieranie podbojow z ostatnich 24h? Ewentualnie czy jakbym sam to dodal do Twojego skryptu to zaktualizowalbys go w skryptotece?

Pozdrawiam
Makak
 

Hermitowski

Pomocna Dłoń
Pomocna Dłoń
Mógłbym, napisz na priv jak widzisz ten interfejs.

* get_conquers(since_timestamp)
* get_latest_conquers(), gdzie skrypt sam pilnuje, aby zwracać tylko te, których za poprzednim razem nie podał, czyli
jedno wywołanie daje listę [A,B]
_mija czas_
kolejne wywołanie daje już podboje, które miały miejsce po B
dla tej drugiej opcji, można zawsze zrobić jeszcze jakiś namespace timerów, aby wiele skryptów mogło korzystać z 'monotonicznych' podbić