Skrypty w Pythonie

Dyskusja w 'Poszukiwanie gotowych skryptów i zgłaszanie skrypt' rozpoczęta przez użytkownika lunesco, 9. Wrz 2019.

Poleć tę stronę

  1. lunesco

    lunesco Miecznik

    Dołączył:
    4. Cze 2012
    Wiadomości:
    74
    Docenione treści:
    14
    Siemanko,
    chciałem sam nauczyć się pisania skryptów, ale js mnie odstrasza. Czy jest możliwe i wygodne pisanie skryptów do plemion w pythonie? Jeśli tak to poprosiłbym o jakiś przykładowy skrypt wraz z opisem działania, bądź jakiś króciutki tutorial. Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam
     
  2. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Plemiona Team Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    160
    Docenione treści:
    48
  3. Korren

    Korren Miecznik

    Dołączył:
    16. Lip 2019
    Wiadomości:
    107
    Docenione treści:
    12
    Javascript do skryptów jest fajny ;) Zwłaszcza ajax + wczytywanie się w kod gry potrafią zdziałać cuda
     
  4. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821
    Sa tez jezyki ktore kompiluja sie do jsa jak KotlinJS albo ClojureJS
     
  5. Pinky And The Brain

    Pinky And The Brain Topornik

    Dołączył:
    9. Sty 2019
    Wiadomości:
    255
    Docenione treści:
    121
    Obstawiam jednak, że będzie problem z przepchaniem skryptów po takiej "kompilacji" - będą mocno nieczytelne.
    Ten Brythlon z tego co widzę robi mocno brzydki kod: http://brython.info/tests/editor.html
     
  6. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821
    A tak normalnie to czytasz kod zrodlowy czy wynikowy assembler?...

    Ale do publikowania skryptow to polecam jsa. Tylko uwaga... jak sie nie opublikuje to w praktyce niewiele grozi - nawet botow nie potrafia wylapac a co dopiero kosmetyczne skrypty.
     
    Last edited: 12. Wrz 2019 o 22:23
  7. Pinky And The Brain

    Pinky And The Brain Topornik

    Dołączył:
    9. Sty 2019
    Wiadomości:
    255
    Docenione treści:
    121
    No ktoś z supportu musi przeczytać każdą nową wersję js skryptu i zatwierdzić, że nie robi nic złego.
    Nikt nie będzie sprawdzać Pythona / KotlinJS'a, skoro finalna wersja kodu (wysłana do zatwierdzenia) może być inna.

    Oj, z tym się nie zgodzę :)
     
  8. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821
    Ja bym wysylal kod zrodlowy i instrukcje kompilacji. Jednoczesnie raczej bym sie nie spodziewal ze beda na tyle mili zeby wpisac to "sudo apt-get install jakis-kompilator". Ale mogliby.

    W powazaniu mam Twoja opinie. Nigdy bana nie dostalem ;) a to sa juz fakty a nie grozby

    No i juz widze tych oszustow biegnacych do supportu zeby ten im boty zatwierdzil xDDD a jakos oszukujo i tak skubani
     
    Last edited: 12. Wrz 2019 o 22:33
    Korren lubi to.
  9. Pinky And The Brain

    Pinky And The Brain Topornik

    Dołączył:
    9. Sty 2019
    Wiadomości:
    255
    Docenione treści:
    121
    Nie będę kontynuować dalej tego tematu.
    Jeżeli Ci się udało przejść przez sito to mogę Ci pogratulować dwóch rzeczy:
    1. szczęścia
    2. niszczenia dobrej zabawy i sobie i innym
     
  10. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821

    Coo? XD
    Ja nigdy nie oszukiwalem. To ze mam skrypt ktory nie jest w skrypto jeszcze nie znaczy ze to bot. Albo ze ten skrypt w ogole cos istotnego robi.
    A np takie skrypty:
    /ciach - link do wiadomości obsługi gry/
    [Ostatnie podboje]
    Nie beda opublikowane bo korzystaja z "API" twstats. Za to sam kod jest publiczny i nie niszczy gry.
     
    Last edited by a moderator: 12. Wrz 2019 o 23:01
  11. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.981
    Docenione treści:
    146
    W świetle GDPR nie wolno nam pozwolić na cokolwiek, co zaczytuje treści z zewnętrznych domen. Koniec, kropka. Jaką dasz gwarancję, że za rok domeny nie przejmie jakiś abuser i nie wyśle przez to API czegoś, co zacznie przechwytywać sesje graczy chociażby?

    Ostrzegam tylko, że publiczne propagowanie łamania regulaminu gry jest niezgodne z regulaminem tego forum.
     
  12. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821

    Przeciez ja sie juz od bardzo dawna Was za to nie czepiam.

    Mowie jedynie ze mam liberalne podejscie do regulaminu (nie ma zbrodnii bez ofiary) i nie dostalem nigdy za to bana mimo ze wszyscy lacznie z byle pomocnikiem moda groza na lewo i prawo


    Natomiast w kwestii tego skryptu. Zadalem Ci kiedys pytanie ale nie doczekalem sie odpowiedzi.
    Co jesli skrypt bylby zabezpieczony pelna... Zapomnialem slowa. Co jesli dane pobrane z twstats bylyby czyszczone ze znakow specjalnych? Cos ala phpowe htmlspecialchars() czy tam htmlentities() zeby nie doszlo do ataku XSS?

    No pewnie bym to juz zrobil ale wziales i olales :)
     
    Last edited: 12. Wrz 2019 o 23:16
    Korren lubi to.
  13. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.981
    Docenione treści:
    146
    Musiałem przeoczyć... generalnie dla potrzeb weryfikacji nie ma to znaczenia, takie mamy instrukcje. Możesz się za to przyjrzeć API od Hermitowskiego, w Plikach Mapy bodajże zrobił ostatnio coś, co możesz wykorzystać do napisania tego jak trzeba... i nawet z tego co wiem wrzucił to na GPL3 :)
     
    stiv.ens lubi to.
  14. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821

    A te pliki mapy zabezpieczaja Was optymalizacyjnie przed scenariuszem, ze na jednym serwerze 100k graczy co minute odpytuje podboje? Czy bedziecie smutni? Tak wiem, ze w 2019 to abstrakcyjny scenariusz ale #150 idzie a #100 i bez tego lezal i kwiczal
     
  15. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.981
    Docenione treści:
    146
    Też, no i skoro powstało narzędzie i jest open-source, to czemu nie korzystać? :)
     
  16. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821
    Dobra jak mniemam to musiales ten skrypt przeanalizowac juz.

    Jakies stupid-simple-example pobrania ostatnich zmian na mapie?
     
  17. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Plemiona Team Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    160
    Docenione treści:
    48
    Nope, interfejsu do zaciągania ostatnich przejęć nie ma. Tylko konfiguracja świata / jednostek / budynków (kek, kiedy te wzory na czas budowy dacie :p) + lista wiosek/graczy/plemion.


    Zmian nie ma, są tylko 'najnowsze' dane.
     
  18. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.889
    Docenione treści:
    821

    No wlasnie. A API TWStats nam to dalo za darmo. Ale moze Makakowi sie bedzie chcialo bo on chcial w ogole bezposrednio z "villages.txt" itd korzystac tylko uznalismy ze serwery bedzie to meczyc.
     
  19. Makak Pałer

    Makak Pałer Pikinier

    Dołączył:
    3. Gru 2012
    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    0
    Czesc

    Czy moglbys dodac do swojego skryptu pobieranie podbojow z ostatnich 24h? Ewentualnie czy jakbym sam to dodal do Twojego skryptu to zaktualizowalbys go w skryptotece?

    Pozdrawiam
    Makak
     
  20. Hermitowski

    Hermitowski Pomocna Dłoń Plemiona Team Pomocna Dłoń

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    160
    Docenione treści:
    48
    Mógłbym, napisz na priv jak widzisz ten interfejs.

    * get_conquers(since_timestamp)
    * get_latest_conquers(), gdzie skrypt sam pilnuje, aby zwracać tylko te, których za poprzednim razem nie podał, czyli
    jedno wywołanie daje listę [A,B]
    _mija czas_
    kolejne wywołanie daje już podboje, które miały miejsce po B
    dla tej drugiej opcji, można zawsze zrobić jeszcze jakiś namespace timerów, aby wiele skryptów mogło korzystać z 'monotonicznych' podbić
     
    Makak Pałer lubi to.