Skrypty w Pythonie

Lunesco

Topornik
Wynik reakcji
215
Siemanko,
chciałem sam nauczyć się pisania skryptów, ale js mnie odstrasza. Czy jest możliwe i wygodne pisanie skryptów do plemion w pythonie? Jeśli tak to poprosiłbym o jakiś przykładowy skrypt wraz z opisem działania, bądź jakiś króciutki tutorial. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
 

DeletedUser199633

Guest
Javascript do skryptów jest fajny ;) Zwłaszcza ajax + wczytywanie się w kod gry potrafią zdziałać cuda
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Obstawiam jednak, że będzie problem z przepchaniem skryptów po takiej "kompilacji" - będą mocno nieczytelne.
Ten Brythlon z tego co widzę robi mocno brzydki kod: http://brython.info/tests/editor.html

A tak normalnie to czytasz kod zrodlowy czy wynikowy assembler?...

Ale do publikowania skryptow to polecam jsa. Tylko uwaga... jak sie nie opublikuje to w praktyce niewiele grozi - nawet botow nie potrafia wylapac a co dopiero kosmetyczne skrypty.
 
Ostatnia edycja:

Bonnie i Clyde

Łucznik
Wynik reakcji
267
No ktoś z supportu musi przeczytać każdą nową wersję js skryptu i zatwierdzić, że nie robi nic złego.
Nikt nie będzie sprawdzać Pythona / KotlinJS'a, skoro finalna wersja kodu (wysłana do zatwierdzenia) może być inna.

Tylko uwaga jak sie nie opublikuje to w praktyce niewiele grozi
Oj, z tym się nie zgodzę :)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
No ktoś z supportu musi przeczytać każdą nową wersję js skryptu i zatwierdzić, że nie robi nic złego.
Nikt nie będzie sprawdzać Pythona / KotlinJS'a, skoro finalna wersja kodu (wysłana do zatwierdzenia) może być inna.

Ja bym wysylal kod zrodlowy i instrukcje kompilacji. Jednoczesnie raczej bym sie nie spodziewal ze beda na tyle mili zeby wpisac to "sudo apt-get install jakis-kompilator". Ale mogliby.

Oj, z tym się nie zgodzę
W powazaniu mam Twoja opinie. Nigdy bana nie dostalem ;) a to sa juz fakty a nie grozby

No i juz widze tych oszustow biegnacych do supportu zeby ten im boty zatwierdzil xDDD a jakos oszukujo i tak skubani
 
Ostatnia edycja:

Bonnie i Clyde

Łucznik
Wynik reakcji
267
Nie będę kontynuować dalej tego tematu.
Jeżeli Ci się udało przejść przez sito to mogę Ci pogratulować dwóch rzeczy:
  1. szczęścia
  2. niszczenia dobrej zabawy i sobie i innym
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Nie będę kontynuować dalej tego tematu.
Jeżeli Ci się udało przejść przez sito to mogę Ci pogratulować dwóch rzeczy:
  1. szczęścia
  2. i niszczenia dobrej zabawy i sobie i innym


Coo? XD
Ja nigdy nie oszukiwalem. To ze mam skrypt ktory nie jest w skrypto jeszcze nie znaczy ze to bot. Albo ze ten skrypt w ogole cos istotnego robi.
A np takie skrypty:
/ciach - link do wiadomości obsługi gry/
[Ostatnie podboje]
Nie beda opublikowane bo korzystaja z "API" twstats. Za to sam kod jest publiczny i nie niszczy gry.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
W świetle GDPR nie wolno nam pozwolić na cokolwiek, co zaczytuje treści z zewnętrznych domen. Koniec, kropka. Jaką dasz gwarancję, że za rok domeny nie przejmie jakiś abuser i nie wyśle przez to API czegoś, co zacznie przechwytywać sesje graczy chociażby?

Ostrzegam tylko, że publiczne propagowanie łamania regulaminu gry jest niezgodne z regulaminem tego forum.
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
W świetle GDPR nie wolno nam pozwolić na cokolwiek, co zaczytuje treści z zewnętrznych domen. Koniec, kropka. Jaką dasz gwarancję, że za rok domeny nie przejmie jakiś abuser i nie wyśle przez to API czegoś, co zacznie przechwytywać sesje graczy chociażby?

Ostrzegam tylko, że publiczne propagowanie łamania regulaminu gry jest niezgodne z regulaminem tego forum.


Przeciez ja sie juz od bardzo dawna Was za to nie czepiam.

Mowie jedynie ze mam liberalne podejscie do regulaminu (nie ma zbrodnii bez ofiary) i nie dostalem nigdy za to bana mimo ze wszyscy lacznie z byle pomocnikiem moda groza na lewo i prawo


Natomiast w kwestii tego skryptu. Zadalem Ci kiedys pytanie ale nie doczekalem sie odpowiedzi.
Co jesli skrypt bylby zabezpieczony pelna... Zapomnialem slowa. Co jesli dane pobrane z twstats bylyby czyszczone ze znakow specjalnych? Cos ala phpowe htmlspecialchars() czy tam htmlentities() zeby nie doszlo do ataku XSS?

No pewnie bym to juz zrobil ale wziales i olales :)
 
Ostatnia edycja:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Musiałem przeoczyć... generalnie dla potrzeb weryfikacji nie ma to znaczenia, takie mamy instrukcje. Możesz się za to przyjrzeć API od Hermitowskiego, w Plikach Mapy bodajże zrobił ostatnio coś, co możesz wykorzystać do napisania tego jak trzeba... i nawet z tego co wiem wrzucił to na GPL3 :)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Musiałem przeoczyć... generalnie dla potrzeb weryfikacji nie ma to znaczenia, takie mamy instrukcje. Możesz się za to przyjrzeć API od Hermitowskiego, w Plikach Mapy bodajże zrobił ostatnio coś, co możesz wykorzystać do napisania tego jak trzeba... i nawet z tego co wiem wrzucił to na GPL3 :)


A te pliki mapy zabezpieczaja Was optymalizacyjnie przed scenariuszem, ze na jednym serwerze 100k graczy co minute odpytuje podboje? Czy bedziecie smutni? Tak wiem, ze w 2019 to abstrakcyjny scenariusz ale #150 idzie a #100 i bez tego lezal i kwiczal
 

DeletedUser

Guest
Musiałem przeoczyć... generalnie dla potrzeb weryfikacji nie ma to znaczenia, takie mamy instrukcje. Możesz się za to przyjrzeć API od Hermitowskiego, w Plikach Mapy bodajże zrobił ostatnio coś, co możesz wykorzystać do napisania tego jak trzeba... i nawet z tego co wiem wrzucił to na GPL3 :)

Nope, interfejsu do zaciągania ostatnich przejęć nie ma. Tylko konfiguracja świata / jednostek / budynków (kek, kiedy te wzory na czas budowy dacie :p) + lista wiosek/graczy/plemion.


Dobra jak mniemam to musiales ten skrypt przeanalizowac juz.

Jakies stupid-simple-example pobrania ostatnich zmian na mapie?

Zmian nie ma, są tylko 'najnowsze' dane.
 

Makak Pałer

Miecznik
Wynik reakcji
307
Nope, interfejsu do zaciągania ostatnich przejęć nie ma. Tylko konfiguracja świata / jednostek / budynków (kek, kiedy te wzory na czas budowy dacie :p) + lista wiosek/graczy/plemion.
Czesc

Czy moglbys dodac do swojego skryptu pobieranie podbojow z ostatnich 24h? Ewentualnie czy jakbym sam to dodal do Twojego skryptu to zaktualizowalbys go w skryptotece?

Pozdrawiam
Makak
 

DeletedUser

Guest
Mógłbym, napisz na priv jak widzisz ten interfejs.

* get_conquers(since_timestamp)
* get_latest_conquers(), gdzie skrypt sam pilnuje, aby zwracać tylko te, których za poprzednim razem nie podał, czyli
jedno wywołanie daje listę [A,B]
_mija czas_
kolejne wywołanie daje już podboje, które miały miejsce po B
dla tej drugiej opcji, można zawsze zrobić jeszcze jakiś namespace timerów, aby wiele skryptów mogło korzystać z 'monotonicznych' podbić
 
Do góry