Dopelnienie
To jest mój pierwszy post i nie wiem jak sie dodaje sondę i tu proszę o pomoc .
A poza tym będzie długo ale sami chcieliście
To teraz dodam trochę więcej szczegółów. Skarbiec znajdował by się w panelu plemienia tam gdzie odnośniki do profilu, forum itp. Dostęp był by dla wszystkich otwarty i dostępny nie zależnie od praw ale nie wszystkie funkcje były by powszechnie widziane i dostępne. Każdy gracz mógłby wpłacać surowce, ale tylko założyciel mógłby dokonywać operacji tymi surowcami. Skarbiec morza by rozbudowywać na samym początku plemienia skarbiec mógłby zgromadzić 5.000 każdego surowca. Później w miarę uznania założyciel ze surowców w nim zgromadzonych mógłby go rozbudowywać tutaj moja propozycje rozbudowy skarbca.
Poziom 1- automatycznie wbudowywany podczas założenia plemienia
pojemność 10.000,
Poziom 2- koszty: 4.000 drewna, 4.000 gliny, 3.500 żelaza, czas budowy
50min. pojemność 18.000
Poziom 3- koszty: 8.500 drewna, 8.500 gliny, 8.500 żelaza, czas budowy
2h. pojemność 22.000
Poziom 4- koszty: 12.000 drewna, 12.000 gliny, 12.500 żelaza, czas budowy
3h, pojemność 30.000
Poziom 5- koszty: 18.000 drewna, 20.000 gliny, 17.500 żelaza, czas budowy
4h pojemność 50.000
Poziom 6- koszt: 25.000 drewna, 25.000 gliny, 25.000 żelaza, czas budowy
5h pojemność 75.000
Poziom 7- koszt: 50.000 drewna, 55.000 gliny, 50.000 żelaza, czas budowy
6h pojemność 100.000
Poziom 8- koszty: 75.000 drewna, 75.000 gliny, 75.000 żelaza, czas budowy
7h 30min, pojemność 200.000
Poziom 9- koszty: 150.000 drewno, 15.000 gliny, 15.000 żelaza, czas budowy
9h, pojemność 300.000
Poziom 10- koszty: 250.000 drewna, 250.000 gliny, 250.000 żelaza, czas
budowy 11h pojemność 500.000
Surowce by szły do skarbca i z w zależności od poziomu tegoż budynku tak więc:
Poziom 1- do skarbca 20h ze skarbca 50h
Poziom 2- do skarbca 18h ze skarbca 45h
Poziom 3- do skarbca 17h ze skarbca 43h
Poziom 4- do skarbca 16h ze skarbca 40h
Poziom 5- do skarbca 15h ze skarbca 35h
Poziom 6- do skarbca 14h ze skarbca 30h
Poziom 7- do skarbca 13h ze skarbca 25h
Poziom 8- do skarbca 12h ze skarbca 20h
Poziom 9- do skarbca 11h ze skarbca 15h
Poziom 10- do skarbca 10h ze skarbca 10h
Datki były by ustalone przez plemię i egzekwowanie przez nie a także ono decydowało by o dalszej rozbudowie. Ogólnie dostępna była by lista na której by sie znajdowali gracze w plemieniu i ilość surowców przeznaczonych do skarbca przez nich i ile dostali. Transakcje do skarbca były by nie ograniczone a ze skarbca do gracza zależały by od poziomu skarbca. Tak więc:
Poziom 1- 5.000 każdego surowca na dobę do jednego gracza
Poziom 2- 6.000
Poziom 3- 8.000
Poziom 4- 9.000
Poziom 5- 12.000
Poziom 6- 15.000
Poziom 7- 17.000
Poziom 8- 20.000
Poziom 9- 25.000
Poziom 10- 30.000
Rabowanie surowców ze skarbca było by możliwe np. gracz x zrabował z wioski gracza y 10.000 surowców ale może zabrać więcej więc zabiera z puli surowców wpłaconych przez gracza y do skarbca. Tak wiec jeśli gracz y nie wpłaci nowych surowców a gracz x zrabuje te co y wpłacił wcześniej nie będzie mógł już zabierać ze skarbca. Na to wynika że nie da sie okryć surowców w skarbcu przed rabunkiem ale też jeden silny gracz nie będzie mógł zabrać wszystkich zgromadzonych surowców przez plemię.
Oszuści z multikontem jak by założyli plemię było by ono bez graczy a zanim jakiś by tam doszedł w skarbu były by tylko ich surowce. Na początku mógł by przesyłać tylko 5.000 surowców w czasie 50h wiec mu to sie by nie opłacało. Gdy będzie miel duży skarbiec to będą i inni gracze bo sam by go rozbudowywał przez ogromna ilość czasu wiec mogą go wykryć w tym czasie albo zniszczyć. Ale jak będą tam gracze to zobacz że on ciągle przesyła surowce do jednej wioski bez uzasadnienia i sie mogą na niego zdenerwować i zniszczyć bądź napisać do administracji i dany delikwent ma bana