Skarbiec

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser45488
  • Data rozpoczęcia

Czy jesteś za moim pomysłem o utworzeniu skarbca?

  • Za

    Głosy: 145 73,6%
  • Przeciw

    Głosy: 52 26,4%

  • W sumie głosujących
    197
Status
Zamknięty.

DeletedUser45488

Guest
Mam pomysł żeby każde plemię miało skarbiec do którego by wpływały składki członkowskie w postaci surowców. Każde plemię mogło by zmieniać ich wysokość. Dostęp do wypłacania ich miał by założyciel i każda operacja w skarbcu była by pokazywana w przeglądzie tak jak zmiana rangi czy zaproszenie nowego gracza.
Fajnie by było gdyby możliwa była wymiana surowców miedzy skarbcami innych plemion np. mamy zebrane duże ilości gliny a mało żelaza piszemy do założyciela innego plemienia i uzgadniamy szczegóły

Moim zdaniem ma to dużo zalet w razie wojny z innym plemieniem szybko można by wesprzeć walczących surowcami. Także podczas ataku na członka plemienia można by mu pomóc.

Zapraszam wszystkich do glosowania na tak oczywiście:D.
 

DeletedUser27977

Guest
Odp: Skarbiec

No to daj sondę nie?Pomysł oryginalny podoba mi się tylko trzeba dopracować.
Np. jak wyglądałby skarbiec?Jak by się składało surowce?Za pomocą rynku?
Ale pewnie nie przejdzie za duża ingerencja w mechanikę gry.A szkoda:(
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

Dodaj sondę, a jak już to zrobisz to zagłosuję na TAK:)

Pomysł mi się podoba, sam kiedyś myślałem sobie, że takie coś by się przydało. Kolejnym wykorzystaniem skarbca byłoby np. wysyłanie surków graczom, którzy zostali za coś nagrodzeni, czy też tam by wpłacało się kary za jakieś przewinienia:)
 

DeletedUser38268

Guest
Odp: Skarbiec

1. A jeszcze kolejnym wykorzystaniem skarbaca byloby ulatwienie zycia multikontowcom. Zaklada taki sobie plemie, i za pomoca skarbca, legalnie rozsyla surowce.

2. Pomysl zupelnie niedoprcowany. Ile czasu szly by surowce do i ze skarbca? Gdzie ten skarbiec by byl umieszczony i jak z jego podatnoscia na ataki? Jaka by mial pojemnosc? ... upss... wyszedl schowek idealny, calkowicie uniemozliwiajacy zrabowanie surowki od gracza...

Faktycznie, same zalety...:rolleyes: Latwiej prowadzic multikonta i nikt nie moze nikogo sfarmic.

Zaglosowalbym na NIE, ale nie potrafie bez ankiety.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

Z jednej strony wspaniały pomysł, gdyż:
- ułatwiłoby to obronę pomiędzy współplemieńcami,
- można by było rabować skarbce, nowy motyw w grze,
- każdy członek plemienia by je namacalnie współtworzył,
- ogólne ułatwienie.

Ale z drugiej strony widać również negatywne aspekty takowego skarbca:
- raj dla multikontowców,
- jak ktoś by cię atakował, wówczas wszystkie surowce wysyłałbyś do skarbca
i dzięki temu gra staje się bez sensu,
- znalazłoby się jeszcze parę minusów,
- wielu założycieli rozwijałoby się kosztem członków.

Ale można by wprowadzić takie zmiany.
Podczas jakiegokolwiek ataku do skarbca nie można odprowadzać surowców przez, powiedzmy 10 dni.
A o multikontach, można nie wspominać, bo admini są od tego, żeby je usuwać :D

Ogólnie pomysł po dopracowaniu mi się podoba.
Z plemion przerodziłaby się monarchia, w której królowie i książęta mogliby żyć kosztem całego społeczeństwa. Po tej zmianie gra stałaby się bardzo realna:cool:

Oczywiście, nasi admini mogą tylko się wypowiedzieć w tym temacie, podobnie jak ja. I na tym ich zakres kompetencji się kończy.
Jeżeli Ci się chce, to możesz z tym do InnoGames iść, może wysłuchają:)
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Skarbiec

Pomysł może by.ć fajny, ale jest conieco do dopracowania, np.
-Czy można dawać coś ponad składkę członkowską? Niektórzy mają super miejsca, z milionami farm, albo po prostu kilka wioch z rozbudowanym eko. To by pomagało.
-Czy założyciel mógłby od razu ze skarbca wypłacać do konkretnej osoby/osób?
-Czy dałoby się to zrabować?
-Czy tylko założyciel mógłby regulować składki i pojemność skarbca? Czemu nie też admini?
-Co jaki czas by trzeba płacić składki?
-Czy byłoby to automatyczne?
-Czy gracze mieliby wgląd do ilości surowców zgromadzonych w skarbcu?
-Jaka byłaby pojemność skarbca?

Skarbiec stanowiłby kolejną rzecz, którą by się brało pod uwagę przy ocenianiu wartości plemienia.

Zdecydowanie TAK

@up.
To, czy szefowie by się rozwijali z surowców plemienia nie jest pewne, bo zależy od spostrzegawczości plemienników i uczciwości założyciela.
 

DeletedUser27977

Guest
Odp: Skarbiec

W sumie jak już jesteśmy przy prawach to można by zrobić oddzielne prawo do regulowania poziomu surowców w grze.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

jak tylko sonda będzie to zagłosuję na tak . Twierdze tak jak napisał gracz w piątym poście (nie liczę Aleksandry) . To jest dobry pomysł .
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser45488

Guest
Dopelnienie

To jest mój pierwszy post i nie wiem jak sie dodaje sondę i tu proszę o pomoc :confused:.
A poza tym będzie długo ale sami chcieliście:D
To teraz dodam trochę więcej szczegółów. Skarbiec znajdował by się w panelu plemienia tam gdzie odnośniki do profilu, forum itp. Dostęp był by dla wszystkich otwarty i dostępny nie zależnie od praw ale nie wszystkie funkcje były by powszechnie widziane i dostępne. Każdy gracz mógłby wpłacać surowce, ale tylko założyciel mógłby dokonywać operacji tymi surowcami. Skarbiec morza by rozbudowywać na samym początku plemienia skarbiec mógłby zgromadzić 5.000 każdego surowca. Później w miarę uznania założyciel ze surowców w nim zgromadzonych mógłby go rozbudowywać tutaj moja propozycje rozbudowy skarbca.

Poziom 1- automatycznie wbudowywany podczas założenia plemienia
pojemność 10.000,
Poziom 2- koszty: 4.000 drewna, 4.000 gliny, 3.500 żelaza, czas budowy
50min. pojemność 18.000
Poziom 3- koszty: 8.500 drewna, 8.500 gliny, 8.500 żelaza, czas budowy
2h. pojemność 22.000
Poziom 4- koszty: 12.000 drewna, 12.000 gliny, 12.500 żelaza, czas budowy
3h, pojemność 30.000
Poziom 5- koszty: 18.000 drewna, 20.000 gliny, 17.500 żelaza, czas budowy
4h pojemność 50.000
Poziom 6- koszt: 25.000 drewna, 25.000 gliny, 25.000 żelaza, czas budowy
5h pojemność 75.000
Poziom 7- koszt: 50.000 drewna, 55.000 gliny, 50.000 żelaza, czas budowy
6h pojemność 100.000
Poziom 8- koszty: 75.000 drewna, 75.000 gliny, 75.000 żelaza, czas budowy
7h 30min, pojemność 200.000
Poziom 9- koszty: 150.000 drewno, 15.000 gliny, 15.000 żelaza, czas budowy
9h, pojemność 300.000
Poziom 10- koszty: 250.000 drewna, 250.000 gliny, 250.000 żelaza, czas
budowy 11h pojemność 500.000

Surowce by szły do skarbca i z w zależności od poziomu tegoż budynku tak więc:

Poziom 1- do skarbca 20h ze skarbca 50h
Poziom 2- do skarbca 18h ze skarbca 45h
Poziom 3- do skarbca 17h ze skarbca 43h
Poziom 4- do skarbca 16h ze skarbca 40h
Poziom 5- do skarbca 15h ze skarbca 35h
Poziom 6- do skarbca 14h ze skarbca 30h
Poziom 7- do skarbca 13h ze skarbca 25h
Poziom 8- do skarbca 12h ze skarbca 20h
Poziom 9- do skarbca 11h ze skarbca 15h
Poziom 10- do skarbca 10h ze skarbca 10h

Datki były by ustalone przez plemię i egzekwowanie przez nie a także ono decydowało by o dalszej rozbudowie. Ogólnie dostępna była by lista na której by sie znajdowali gracze w plemieniu i ilość surowców przeznaczonych do skarbca przez nich i ile dostali. Transakcje do skarbca były by nie ograniczone a ze skarbca do gracza zależały by od poziomu skarbca. Tak więc:
Poziom 1- 5.000 każdego surowca na dobę do jednego gracza
Poziom 2- 6.000
Poziom 3- 8.000
Poziom 4- 9.000
Poziom 5- 12.000
Poziom 6- 15.000
Poziom 7- 17.000
Poziom 8- 20.000
Poziom 9- 25.000
Poziom 10- 30.000
Rabowanie surowców ze skarbca było by możliwe np. gracz x zrabował z wioski gracza y 10.000 surowców ale może zabrać więcej więc zabiera z puli surowców wpłaconych przez gracza y do skarbca. Tak wiec jeśli gracz y nie wpłaci nowych surowców a gracz x zrabuje te co y wpłacił wcześniej nie będzie mógł już zabierać ze skarbca. Na to wynika że nie da sie okryć surowców w skarbcu przed rabunkiem ale też jeden silny gracz nie będzie mógł zabrać wszystkich zgromadzonych surowców przez plemię.

Oszuści z multikontem jak by założyli plemię było by ono bez graczy a zanim jakiś by tam doszedł w skarbu były by tylko ich surowce. Na początku mógł by przesyłać tylko 5.000 surowców w czasie 50h wiec mu to sie by nie opłacało. Gdy będzie miel duży skarbiec to będą i inni gracze bo sam by go rozbudowywał przez ogromna ilość czasu wiec mogą go wykryć w tym czasie albo zniszczyć. Ale jak będą tam gracze to zobacz że on ciągle przesyła surowce do jednej wioski bez uzasadnienia i sie mogą na niego zdenerwować i zniszczyć bądź napisać do administracji i dany delikwent ma bana
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

No , 2 post a już bardzo dobre pomysły . Narzędzia wątku -> dodaj ankietę .
Teraz jak to dokładnie opisałaś/łeś to jest to bardzo dobry pomysł .
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

Ale to mało jak na spichlerz ogólno plemienny 500k powinno być min 10000k przy ostatnim poziomie rozbudowania co to jest te 500k surowca.
Kolejna sprawa wypłacanie.Powinna byc większa możliwość wypłacania anie tylko 30k sur. powinno być przynajmniej mozliwość wysłania naraz 200k sur.
 

DeletedUser23847

Guest
Odp: Skarbiec

[...]spichlerz ogólno plemienny 500k powinno być min 10000k[...]

500k za mało? Spichlerz w wiosce masz na 400k.
500k to jest 500 000 (to tak, żeby Ci się nie mieszało)
10000k?! Ci się chyba coś pomieszało.

Ogólnie to jestem na tak. Pomysł by się przydał w czasie kryzysu. Dodaj sondę to zagłosuję.
 

DeletedUser25359

Guest
Odp: Skarbiec

Tak ale:
wielu założycieli rozwijałoby się kosztem członków.
człąkowie by wiedzieli o wszystkich wpłatach i wypłatach

to ułatwi wysłanie pomocy


wpłacanie nie jest obowiązkowe (bo niekturzy mają mniej surków albo jest farmą)
 

DeletedUser30015

Guest
Odp: Skarbiec

ale on mowil o calym plemieniu...
wyobraz sobie ze kazdy (50 osob) bedzie chcical wplacic po 20k surkow

50*20 000 = 1 000 000

a przy 500k pojemnosci to sobie mozemy pomarzyc
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

I to nadal jest malo te 1 000 000 poniewaz jesli plemnie odkłąda w czasie pokoju a tu nagle wojn a i co wysle kazdemu po 20k sur. i sie ciesz ,że tyle dostałeś wiec nawet taki spichlerz powinien miec 10 000 000 więc dla kazdego po 200k sur. licząc 50 os. plemie.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

Jestem na Nie. Zajechało wsią
Po
1. Gdzie ten skarbiec nial by się znajdować, jaka by była oprawa graficzna do niego
2. podczas wojny z innym plemieniem czy można by było taki skarbiec zrabować.
3. I tak pomysł by nie wszedł w życie
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

Jak powiedzieli koledzy wyżej, byłoby za łatwo... I tak już plemiona mają sporo uproszczeń, gra jest dość łatwa, o ile trafisz w przyjazną okolicę...
 

DeletedUser23847

Guest
Odp: Skarbiec

Ponawiam, żebyś dodał Ankietę, bo Ci to usuną ; /

Narzędzia wątku --> Dodaj ankietę
 

DeletedUser45488

Guest
Odp: Skarbiec

Ja tam dodałem przykładowe propozycje. Wszystko sie może zmienić:)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Skarbiec

Gdzie pisąc coś w rodzaju ,, Na pomoc"? Bo ja na 8 świecie miałem ochornę początkujących a potem mocni kolesie zaczeli mnie atakowac az wkoncu jakis koles mnie zniszczyl doszczetnie... Jak ja z nim przegram to nie bede juz grac w plemiona...
:(
 
Status
Zamknięty.
Do góry