Synkangura
Topornik
- Wynik reakcji
- 98
Patrząc na obecne skrypty i boty to światy bez farmienia są bardziej sprawiedliwe
Każde ustawienie ma jakieś swoje granice, ale farma najbardziej rozwala balans gry, bo na farmie akurat najwięcej zyskują szczęściarze (bez ironii), bociarze i członkowie mających ogromną płodność w dalszej części rodziny. Na bezfarmie jak widzisz gościa co robi pushing to go ticketujesz, na farmie zanim rozpatrzą ticketa to będziesz eko w nowej wiosce już na 10/10/8 klepać
Na razie jedna ekipa tym straszy. Możesz wymienić inne?Sporo mocnych ekip odpuści gdy 200 będzie z farma
Tylko, że to nadal jest pushing, czyli naruszenie zasad, ponieważ konto nadal zostało stworzone do rozwoju innego konta - nieważne co "sprytniejsi" wymyślą. Na bezfarmie idzie to jakoś wyłapać w pewnym momencie - po przejęciu, na bezfarmie dopiero wtedy jak zobaczysz gościa napompowanego surowcami co wlatuje dowalonym offem z grubym. Nie wiem do czego ta rozmowa prowadziteraz ci sprytniejsi rozwalaja dla zasady 150 pikomiecza plus murek o pare poziomów i sa kryci xd
Ja zawsze gram bez darm czyli zawsze jestem w plecy jakie by ustawie nie były
Tylko, że to nadal jest pushing, czyli naruszenie zasad, ponieważ konto nadal zostało stworzone do rozwoju innego konta - nieważne co "sprytniejsi" wymyślą. Na bezfarmie idzie to jakoś wyłapać w pewnym momencie - po przejęciu, na bezfarmie dopiero wtedy jak zobaczysz gościa napompowanego surowcami co wlatuje dowalonym offem z grubym. Nie wiem do czego ta rozmowa prowadzi
Dużo wykazuje liczba pokonanych przeciwników - to tylko sugestia, że coś tu śmierdzi. Składasz ticketa a później support swoimi magicznymi metodami określa czy chłop dokonywał pushingu czy nie. I tutaj dodam, ze support ma inne mechanizmy niz liczba pokonanych jednostek. Liczy się raczej kto sprawdza i jak rzetelnie (co już sugeruje, ze na supporcie nie można polegać, bo sa podwójne standardy). Na bezfarmie dostać atak bez szlachcica jest rzadkością chyba, ze ktoś z darmy leci na burzenie. Ale to widać po skanach i okolicy jak gra. Na farmie gość wyfarmi sobie z darmy surowce, klepnie wojsko, a później Ciebie zacznie farmić. Na bezfarmie jak ktoś straci całego offa to zazwyczaj na skutek swojej bezmyślności i faktycznie jest w plecy. Na farmie jest to "ryzyko" no chyba, że grasz z darmą to zamiast klepac dalej eko to sobie podciągniesz koszary/stajnie. Bezfarma wyrównuje szanse rozwojowe, farma pozwala niwelować błędy. Problemem jest tylko to, że na farmie jest więcej patologii (darma do przejęcia, darma do farmiena, offówka/deffówka) niż bezfarmie (offówka/deffówka, darma pod przejęcie). Nie bez powodu wielu uważa, że bezfarmy są bardziej skillowe, a na farmie grają bociarze. Na bezfarmie bez darmy idzie bez problemów grać - darma się przydaje jak ci pierwsze przejęcie nie poleci i rekompensujesz stratę. Na farmie darma daje ci surki, potencjalne wojsko/ochronę, wieś pod przejęcie. Dlatego farma wymaga większego zaangażowania supportu - a jeżeli niektóre tickety się z automatu zamykają z powodu braku odpowiedzi to jasno oznacza, że support nie dopilnuje tego. Sugeruje to, aby zapobiec patologii to trzeba wpaść w wir patologii - analogicznie jak w przypadku masówek. Jeżeli nie chcesz wcześnie odpaść to mając 50 osób vs 200 osób to musisz narekrutować, by nie być w plecy. A nikt nie gra po to, aby czekać na świat dwa miesiące i dostać oklep po dwóch tygodniach.No spoko jest i co z tego
jak mu to udowodnisz ma raport z czyszczenia i przejecia. Wiem bo na s198 w mojej okolicy jest tego na pęczki
a na bez farmie jak jeden straci całego offa a drugi straci 1/10 to tez jest znaczaca róznica ładnych pare dni.
Sial postrach chlopakPrzemoseb to byl taki gosc ze my sie go balismy bardziej niz wroga on mowil , puszczac offy i wszyscy grzecznie puszczali w synchro
Też nie lubię farmić. W sumie to zawsze wolałem późniejszy etap gry (tak od kilkunastu wsi) kiedy nie było to kluczowe a początki z reguły za peletonem.. na 50 np. na początku nie chciało mi się farmić i byłem mocno w tyle... ale niestety bez farma dla mnie łączy się ze zbyt dużą częstotliwością akcji co bardzo meczy przy mocno ograniczonym zasobie czasu wolnego. Ostatnie Światy (poza 182) to schodziłem z konta/odpuszczalem bo po prostu miałem już dość gry i potrzebowałam odpocząć.Z całym szacunkiem ale mi się nie chce jak debil siedzieć cały dzień i wysyłać wojo na farmy xd
Podpowiem Ci tylko przykład gdzie gość na 1300 wsi sfarmil 1/3 limitu, a drugi na 3 wioski sfarmil 1/1
Prawdę mówiąc start, bo on jest najważniejszy jest najbardziej wyrównany na bezfarmie, gdzie na początku nie dostajesz boosta za sfarmienie kuzynów
Gdyby popatrzeć na ekipy jakie startują na bez farmy a z farmą w poprzednich latach to nie ma porównaniaNa razie jedna ekipa tym straszy. Możesz wymienić inne?
Widzę u siebie na discordzie jakie ludzie limity wbijają i ile ataków ślą - z różnych ekip. Tym aspektem się w szczególności interesowałem, bo mam jeszcze flashbacki ze 150 świata jak przejmowałem barby na obrzeżach i po ile ataków z centrum latało xd Kwestia liczby barb i przelicznika limitu, ale po prostu nie wierzę supportowi by to sensownie zrobił.
czyli finalnie nie opłaca sie grac jakie ustawienia by niebyły
Czyli = Twoja projekcja.Gdyby popatrzeć na ekipy jakie startują na bez farmy a z farmą w poprzednich latach to nie ma porównania
tam było więcej problemów - co jubileuszowe światy problem jest ten sam właściwie. Największym problemem ciągle jest to, że support próbuje na siłę przedłużać światy różnymi wymysłami. Tu dostajesz ankiety nad światem a kluczowych informacji brak. Niejednokrotnie pojawiał się postulat o większej liczbie barb, większym rozrzuceniu graczy po kontynencie, jakiejkolwiek reklamie, czy faktycznej dyskusji. Jak wyglądają nowe światy to każdy wie kto gra. Olano kluczowe kwestie a skupiono się na pierdołach i ankietach, gdzie w sumie na ten moment tylko 3 mają jakiś większy sens (jednostki, kościół i rycerze). Dostajemy możliwość wyboru pierdół, gdy się okazuje, że na kluczowe kwestie nie mamy wpływu. Dosłownie nie mamy, bo wszystko jest oparte co tam Kmic lub jak to twierdzi - Niemcy określają. Zatem cale te gadki są tylko pozorne i raczej tylko robienie ciśnienia, gdzie zazwyczaj skończy się rozczarowaniem. Niech jeszcze ogłoszą ustawienia tego samego dnia co dadzą wstępne logowanie i będzie komplet. Wszystkim ustawieniami nie dogodzisz, ale są jednak jakieś hamulce redukujące wady świata. W dyskusji nad ustawieniami świata napisałem, że bezfarma musi być, albo ograniczona farma z dużą liczbą barb. Większa liczba barb nikomu nie zaszkodzi nawet na normalnej bezfarmie, ale no czemu support tego nie zrobi to nie wiadomo. Opcje na pewno mają, bo na Classicu to wprowadzili (co prawda minęło już 3,5 roku, ale no nadal Classic jest lepiej ze wspominanych światów na obecnych plemionach). A później się dziwić, że ekip jest coraz mniej. Na 200 zapowiedziało start Witam, Nki, APK, SPEED, TI, słyszałem, ze Bojar z Elite coś kręci i Nuppki coś kminią. Nie wiadomo co z DELMĄ, znajdzie się pewnie parę ekip z giełdy. Na 150 byli: Stefany, Ticket, sINY, SP!EED, APK, Misie, Nki, WO, PinWiny, Nuppki, Marzyciele i Niszczyciele. Naturalnie ta gra ginie, ale nie robi się niczego, aby zachęcić graczy do grania. Są tylko ruchy pozorneNa 150 limit był bardzo bardzo niski, ale problemem był brak wyboru kierunku oraz brak przedmiotu do przenosin. Koncentracja dużej ilości ekip w centrum spowodowała, że barby były puste.
U nas też jest napisane, ile barb jest generowanych, np. 198Co do barb to nie rozumiem czemu u szwaba w ustawieniach świata może być parametr określający ich ilość. Jest też opisane tempo wzrostu barb.
Nie wiem czemu u nas tego nie ma.
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
o całkowita chyba nowość, bo na poprzednich światach tego nie ma. Szkoda, bo bym sobie porównał te parametry jakie były na ClassicuU nas też jest napisane, ile barb jest generowanych, np. 198
Generowanie wiosek barbarzyńskich 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Chyba długo już to jest, 182 też ma podane więc pewnie Classic też mógł mieć.o całkowita chyba nowość, bo na poprzednich światach tego nie ma. Szkoda, bo bym sobie porównał te parametry jakie były na Classicu
Licząc, że średnio nowe światy pojawiają się co 60 dni to 200 świat wypada na 29 lutego i ciekawe by to było jakby akurat jubileuszowy świat wyapdł w rok przestępny, w datę którą pojawia się tylko co 4 lata
192 wyjdzie za 45 dni ( około 3 lipca 2023 r. (poniedziałek) )
194 wyjdzie za 105 dni ( około 1 września 2023 r. (piątek) )
196 wyjdzie za 165 dni ( około 31 października 2023 r. (wtorek) )
198 wyjdzie za 225 dni ( około 30 grudnia 2023 r. (sobota) )
200 wyjdzie za 285 dni ( około 29 lutego 2024 r. (czwartek) )
Pomiędzy datą 19 maja 2023 r. (piątek) a datą 29 lutego 2024 r. (czwartek) jest 285 dni co stanowi 9 miesięcy i 10 dni.
@kmic co ty na to ?