Rundy od 4h do 24h

Dyskusja w 'Propozycje rund' rozpoczęta przez użytkownika MainSin, 24. Lip 2015.

Poleć tę stronę

  1. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.802
    Docenione treści:
    128
    Dziękuję Wam za poprzednie schematy, zdecydowana większość została dodana do tzw "gotowców" i losowo co jakiś czas jest wrzucana na szybkie.
    Chciałabym nieco zmienić jednak system dodawania tych rund, dlatego zakładam nowe tematy.

    Proszę zamieszczać rundy według schematu dostępnego tutaj.

    Co jakiś czas (docelowo co 5-7dni) będę przeglądać posty i każdy schemat oznaczać jako Dodane bądź Odrzucone. Dzięki temu będziecie wiedzieć które rundy konkretnie trafią do puli.

    Poza schematem (gdzie zawarte są punkty które muszą się pojawić) można dopisać coś od siebie, np zakaz podbijania barb, ile barb na gracza itp.
     
  2. Whistleblower

    Whistleblower Łucznik na koniu

    Dołączył:
    23. Gru 2011
    Wiadomości:
    788
    Docenione treści:
    11
    Czekamy na Wasze propozycje :)
     
  3. xxxac

    xxxac Guest

    Oto moja propozycja:

    Ochrona trwa: 10 minut.
    Wioska startowa: 3,000p.
    Chłopi: Tak.
    Łucznicy: Tak.
    Rycerz: Nie.
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 5.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    9 wiosek na gracza
    eko x 9
     
  4. Cmyntorz2000

    Cmyntorz2000 Chłop

    Dołączył:
    7. Sty 2016
    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Oto moja propozycja:
    Czas rundy 6-7h
    Ochrona trwa: 1h
    Wioska startowa: 1 poziom
    Chłopi: Nie.
    Łucznicy: Tak.
    Rycerz: Nie.
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 3
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Wioski barbarzyńskie rozwijają sie do 850pkt
    Szlachta: Monety
    5 wiosek na gracza
    eko x 2
     
  5. K. Rydzyk

    K. Rydzyk Topornik

    Dołączył:
    8. Lis 2008
    Wiadomości:
    158
    Docenione treści:
    27
    Czas trwania: (8h)
    Szybkość: (300)
    Szybkość jednostek: (1)
    Rycerz: (Nie)
    Łuki: (nie)
    kościół: (nie)
    technologie: (1-3,)
    Zwiad: (widzą wszystko)
    reguła zagrody: ( brak)
    Poziomy budynków: 0
    Szlachta: (paczki)
    Limit graczy w plemieniu: (3)
    Utrata poparcia: (normalnie 20-35, )
    Wioski barbarzyńskie rozwijają sie do 2000 ( 10 wiosek na gracza)
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
    Możliwość opuszczenia plemienia: TAK
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
    Ochrona trwa: 30 min
     
  6. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.251
    Docenione treści:
    40
    • Predkosc jednostek 0,3
    • Czas trwania 4h
    • Ochrona trwa: 90 minut.
    • Produkcja surowców: x10
    • Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
    • Chłopi: Nie
    • Łucznicy: Tak
    • Rycerz: Tak, stare przedmioty
    • Kościół: Nie.
    • Ilość Graczy w plemieniu: 5
    • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
    • Technologia: Proste
    • Zwiadowcy: Widzą wszystko
    • Fake limit: 1%
    • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    • Szlachcic zbija poparcie: 25-35
    • Reguła zagrody: 700
    • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
    • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    • Szlachta: Monety 20% ceny początkowej
     
  7. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.251
    Docenione treści:
    40
    Pytam dlaczego nie ma oznaczen odrzucone badz zaakceptowane. Admin mainsin chyba rzuca slowa na wiatr co smieszne sama rzuca propozycje