Rundy od 4h do 24h

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182378
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser182378

Guest
Dziękuję Wam za poprzednie schematy, zdecydowana większość została dodana do tzw "gotowców" i losowo co jakiś czas jest wrzucana na szybkie.
Chciałabym nieco zmienić jednak system dodawania tych rund, dlatego zakładam nowe tematy.

Proszę zamieszczać rundy według schematu dostępnego tutaj.

Co jakiś czas (docelowo co 5-7dni) będę przeglądać posty i każdy schemat oznaczać jako Dodane bądź Odrzucone. Dzięki temu będziecie wiedzieć które rundy konkretnie trafią do puli.

Poza schematem (gdzie zawarte są punkty które muszą się pojawić) można dopisać coś od siebie, np zakaz podbijania barb, ile barb na gracza itp.
 

DeletedUser

Guest
Oto moja propozycja:

Ochrona trwa: 10 minut.
Wioska startowa: 3,000p.
Chłopi: Tak.
Łucznicy: Tak.
Rycerz: Nie.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 5.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
9 wiosek na gracza
eko x 9
 

DeletedUser191924

Guest
Oto moja propozycja:
Czas rundy 6-7h
Ochrona trwa: 1h
Wioska startowa: 1 poziom
Chłopi: Nie.
Łucznicy: Tak.
Rycerz: Nie.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 3
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Wioski barbarzyńskie rozwijają sie do 850pkt
Szlachta: Monety
5 wiosek na gracza
eko x 2
 

DeletedUser85594

Guest
Czas trwania: (8h)
Szybkość: (300)
Szybkość jednostek: (1)
Rycerz: (Nie)
Łuki: (nie)
kościół: (nie)
technologie: (1-3,)
Zwiad: (widzą wszystko)
reguła zagrody: ( brak)
Poziomy budynków: 0
Szlachta: (paczki)
Limit graczy w plemieniu: (3)
Utrata poparcia: (normalnie 20-35, )
Wioski barbarzyńskie rozwijają sie do 2000 ( 10 wiosek na gracza)
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
Możliwość opuszczenia plemienia: TAK
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Ochrona trwa: 30 min
 

-one loser

Najbardziej lubiany gracz
Wynik reakcji
4.127
  • Predkosc jednostek 0,3
  • Czas trwania 4h
  • Ochrona trwa: 90 minut.
  • Produkcja surowców: x10
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35
  • Reguła zagrody: 700
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety 20% ceny początkowej
 

-one loser

Najbardziej lubiany gracz
Wynik reakcji
4.127
Pytam dlaczego nie ma oznaczen odrzucone badz zaakceptowane. Admin mainsin chyba rzuca slowa na wiatr co smieszne sama rzuca propozycje
 
Do góry