DeletedUser
Guest
Postaram się to jak najprościej a zarazem wyczerpująco przedstawić;
PROBLEM:
- Często jest tak, że wraz z przesuwaniem się frontu - zostają nam szlachcie w wioskach daleko od frontu co skutecznie uniemożliwia przejmowanie wiosek przeciwnika.
CEL:
- Chodzi mi o to, żeby była możliwość przenoszenie szlachciców pomiędzy własnymi wioskami tak jak np rycerzy. Czyli np. została nam wioska z 2 szlachcicami daleko od frontu, to przenosimy tych szlachciców do którejś wioski frontowej.
WARUNKI:
- Wioska, do której przenoszony jest szlachcic musi mieć wolne miejsca w zagrodzie, aby go "przyjąć", równocześnie po przeniesieniu szlachcica, zwalnia się miejsce w zagrodzie w wiosce, z której się go przeniosło.
- Aby zapobiec nadużyciom typu: ucieczka szlachcicem z atakowanej/przejmowanej wioski przez przeciwnika, można by to w ten sposób ograniczyć, że po wydaniu polecenia przenosin, szlachcic zbiera tyłek i przenosi się po 12h, 24h, lub innym ( do ustalenia ) czasie.
- Szlachcic podróżuje swoją normalną prędkością ( zależną od świata na którym gramy ), oraz nie można go przenieść dalej niż jego znamienny zasięg.
PROBLEM:
- Często jest tak, że wraz z przesuwaniem się frontu - zostają nam szlachcie w wioskach daleko od frontu co skutecznie uniemożliwia przejmowanie wiosek przeciwnika.
CEL:
- Chodzi mi o to, żeby była możliwość przenoszenie szlachciców pomiędzy własnymi wioskami tak jak np rycerzy. Czyli np. została nam wioska z 2 szlachcicami daleko od frontu, to przenosimy tych szlachciców do którejś wioski frontowej.
WARUNKI:
- Wioska, do której przenoszony jest szlachcic musi mieć wolne miejsca w zagrodzie, aby go "przyjąć", równocześnie po przeniesieniu szlachcica, zwalnia się miejsce w zagrodzie w wiosce, z której się go przeniosło.
- Aby zapobiec nadużyciom typu: ucieczka szlachcicem z atakowanej/przejmowanej wioski przez przeciwnika, można by to w ten sposób ograniczyć, że po wydaniu polecenia przenosin, szlachcic zbiera tyłek i przenosi się po 12h, 24h, lub innym ( do ustalenia ) czasie.
- Szlachcic podróżuje swoją normalną prędkością ( zależną od świata na którym gramy ), oraz nie można go przenieść dalej niż jego znamienny zasięg.