Problem z punktami premium.

Ejronik

Chłop
Wynik reakcji
1
Dzień Dobry, w dniu dzisiejszym kolega dokonał zakupu punktów premium za kwotę 319,99 zł.

Chciał przesłać mi część tych punktów, ponieważ złożyliśmy się na to razem, na co regulamin przyzwala - jednak mimo, że wcześniej nie dostał żadnej informacji o blokadzie to jego punkty zostały zablokowane do "NIGDY" ...

Jak to wygląda wygląda z Państwa strony? Dlaczego punkty zostały zablokowane mimo braku takowej informacji?
 

Załączniki

  • 386870904_1303554186973598_4686289905048589982_n.jpg
    386870904_1303554186973598_4686289905048589982_n.jpg
    121,7 KB · Wyświetlenia: 28

Ejronik

Chłop
Wynik reakcji
1
Dla potwierdzenia - screen z brakiem jakiejkolwiek informacji o potencjalnej blokadzie.
Z tego co wiem, jeżeli do blokady ma dojść to takowe ostrzeżeni pojawia się w prawym górnym rogu menu płatności.
 

Załączniki

  • obraz_2023-10-04_202151959.png
    obraz_2023-10-04_202151959.png
    530,2 KB · Wyświetlenia: 19
Wynik reakcji
6.933
Ponieważ kupiliście je z promocji 10%, a każda promocja ma blokadę i nie ważne ile to jest %, jeżeli kupilibyście standardowy pakiet za 8500pp to mielibyście odblokowane, a przy zakupie promocji macie informację, że pp są blokowane.
 

Ejronik

Chłop
Wynik reakcji
1
Ponieważ kupiliście je z promocji 10%, a każda promocja ma blokadę i nie ważne ile to jest %, jeżeli kupilibyście standardowy pakiet za 8500pp to mielibyście odblokowane, a przy zakupie promocji macie informację, że pp są blokowane.
Owszem, zgodnie z regulaminem taka informacja powinna się pojawić, o blokadzie na 10.000 miesięcy - niestety, ale taka informacja się nie wyświetliła, dlatego też zdecydowaliśmy się na zakup.

Dodatkowo, osoby z naszego plemienia dokonywały już zakupów tego samego pakietu, w tej samej cenie i nie miały takiej sytuacji jak my.
Dlatego też uważam, że to co najmniej dziwne :D
 
Wynik reakcji
6.933
Nie ma takiej opcji, że kupowali pakiet promocyjny i nie miały blokady, farmazonisz. Od kilku lat jest ta blokada i o tym każdy wie, że ppki zakupiony z promocji są permanentnie blokowane.
 

Ejronik

Chłop
Wynik reakcji
1
Mam świadomość tego, że taki komunikat wyskakuje w przypadku, gdy przekazywanie punktów będzie niemożliwe - ale problem w tym, że komunikat się nie pojawia, dlatego pytam na Forum.
Uderzymy po prostu do Supportu
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.961
Widziałem ten wpis - jednakże powiedz mi proszę, gdzie jest ta informacja o blokadzie na 10.000 dni...
Załączam screen bezpośrednio po wejściu do oferty... Skoro takiej informacji nie zobaczyliśmy, to zdecydowaliśmy się na zakup.

Ale przecież screen przedstawia zakup BEZ oferty promocyjnej, czystego pakietu 8500 PP. Więc nic dziwnego, że nie ma tu żadnego komunikatu.
 
Do góry