- Wynik reakcji
- 12.962
Drodzy Gracze,
chcielibyśmy Wam oficjalnie zakomunikować zmianę, którą cześć z Was zdążyła już zaobserwować. Dotyczy ona Punktów Premium kupowanych w ramach ofert promocyjnych typu "+x % więcej PP", pojawiających się czasami na Waszych kontach w określonych okolicznościach.
Uzyskane w ten sposób Punkty Premium można wykorzystać wyłącznie w ramach własnego konta, bez możliwości przesłania ich na inne konto.
Ostrzeżenie o tym fakcie (z informacją o blokadzie przez 10.000 dni, docelowo będzie tam wprost słowo "nigdy") pojawia się na ekranie płatności w czasie trwania takiej oferty promocyjnej. Zdarza się, że na głównym ekranie płatności pojawia się tylko na chwilę - bezpośrednio po jego otwarciu, lepiej widoczne jest już po wybraniu określonego pakietu punktowego.
Docelowo będziemy chcieli poprawić jeszcze ten komunikat, aby był on jeszcze bardziej widoczny i trudny do przeoczenia.
Jeśli macie jakieś pytania w tej kwestii, to prosimy o kontakt z supportem gry.
Pozdrawiamy
Wasz Plemiona Team
chcielibyśmy Wam oficjalnie zakomunikować zmianę, którą cześć z Was zdążyła już zaobserwować. Dotyczy ona Punktów Premium kupowanych w ramach ofert promocyjnych typu "+x % więcej PP", pojawiających się czasami na Waszych kontach w określonych okolicznościach.
Uzyskane w ten sposób Punkty Premium można wykorzystać wyłącznie w ramach własnego konta, bez możliwości przesłania ich na inne konto.
Ostrzeżenie o tym fakcie (z informacją o blokadzie przez 10.000 dni, docelowo będzie tam wprost słowo "nigdy") pojawia się na ekranie płatności w czasie trwania takiej oferty promocyjnej. Zdarza się, że na głównym ekranie płatności pojawia się tylko na chwilę - bezpośrednio po jego otwarciu, lepiej widoczne jest już po wybraniu określonego pakietu punktowego.
Docelowo będziemy chcieli poprawić jeszcze ten komunikat, aby był on jeszcze bardziej widoczny i trudny do przeoczenia.
Jeśli macie jakieś pytania w tej kwestii, to prosimy o kontakt z supportem gry.
Pozdrawiamy
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: