Poradnik jak zrobić nie pokonane wojsko defensywne.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser160294
  • Data rozpoczęcia

Czy poradnik się przydał???


  • W sumie głosujących
    349

DeletedUser145692

Guest
No chociaż deffik niezły to jednak takie wiochy to najlepiej bunkrować np. na froncie.
 

DeletedUser168672

Guest
Nie będę skromny ale znam to doskonale i to już od dawna. Jest jednak pewien szkopuł, mianowicie, nie na wszystkich światach gadżet do rycerza podnoszący zdolności obrony katapult czyli ogień olimpijski jest na tyle efektywny to raz a dwa, jeśli już rozpatrujemy to w takich kategoriach to konieczna jest wioska albo z bonusem do szybszej produkcji w warsztacie albo z większą zagrodą tylko tu też jest problem bo nie na wszystkich światach takie osady koczowników występują. Tak czy siak ja osobiście zrezygnowałbym z tych pików i całą zagrodę wypełnił po brzegi katapultami + oczywiście Nasz nieszczęsny rycerz (nazwijmy go dla ułatwienia Jędruś :D) wioski bym maksymalnie nie rozbudowywał, ba, „odchudziłbym” ją jak tylko jest to możliwe czyli wyeliminował takie budynki jak Stajnia – jest Nam w takiej wiosce niepotrzebna, eko, oprócz gliny bo tej na rekonstrukcję katapult potrzeba najwięcej a resztę można śmiało zbić nawet, uwaga, do 28 poziomu i też będzie dobrze !! Rynek na 10 poziom, Ratusz na 20, obowiązkowo Pałac, Schowek, Mur, Zagroda na maxa i dopiero wtedy (mamy w prawdzie skromną wioskę ale..) mamy dobrze przygotowaną wioskę na bunkier (najlepiej w centrum innych wiosek defensywnych na froncie lub do obstawy ofensywnej też na lini frontu) taka wioska/wojsko nie jest niezniszczalne ale z całą pewnością stawia mocniejszy opór niż zwykła piechota. Polecam dosłać do takiej wioski zagrodę piechoty na wsparcie (piki + miecze + łucznicy w stosunku 2:2:1) i mamy już mocną wioskę. To takie skromne wyjaśnienie z mojej strony.

Zapomniałem dodać, koniecznie dosłać wsparcie zwiadu, nawet niewielkie do 1k. ale musi być aby przynajmniej w niewielkim stopniu wyeliminować prawdopodobieństwo szpiegostwa.

Taktyka naczelnego ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser149828

Guest
Tak pik+ck to deff szybki w budowie choć ok 20 % słabszy w obronie od deffa złożonego z piechoty (pik,miecz,łuk)
 
Wynik reakcji
477
Piki + CK na późniejszym etapie, bez kombinowania.
Jak każdy ma inne deffy to np. na świecie z technologiami może polec[na frontalnych powiedzmy techy 3 TOP; 3 LK; 2 TARAN; 3 PIK; 3 CK; 1 MIECZ] i deff PIKI + MIECZE będzie ***** warty;]
 

Keymil LoveOrHate

Szlachcic
Wynik reakcji
6.026
najlepszy deff to 6k pik +6k łuków i reszta ck do farmienia:d
i kolejki w deffowych zapchane na kilkadziesiat godzin mozna spokojnie utrzymac:d
 

DeletedUser166080

Guest
Oj, wiele błędów w tym poradniku i mało sprecyzowane, ale dla nowicjusza może być. Nie każdy przecież wie, że rycek z nowym ogniem olimpijskim ma taki bonus co do katapult. ;)
 

DeletedUser174659

Guest
najlepszy deff to 6k pik +6k łuków i reszta ck do farmienia:d
i kolejki w deffowych zapchane na kilkadziesiat godzin mozna spokojnie utrzymac:d

Dzięki Key! Już myślałem, że tylko ja jestem taki "staromodny" i taki def uważam przeważnie za najskuteczniejszy :)
 

DeletedUser

Guest
Witam,

Każde wojsko da się pokonać więc bez przesady z tą nazwą tematu.
Moim zdaniem jak piszemy takie poradniki to w nazwie zawieramy info gdzie one są przydatne.
Przykładowo gram na świecie gdzie nie ma rycerzy i ten poradnik jest nie przydatny.
 

DeletedUser

Guest
Powinien obiczyć tak 100 obrony x 10 = 1000x2 = 2000 ... Koleś nie ogarnia liczenia ^^
 

DeletedUser

Guest
Moim zdaniem powinno być 2-3k piknierów bo katapulty mają 50 tylko obrony więc jak ktoś lekką wpadnie to dużo katapult pada. Więc lepiej robić 2-3k pika i reszte katapult lub w jednej wiosce katapulty a w 2 wiosce np. 10 000 piknierów wtedy to jest deff praktycznie nie do pokonania.
 

DeletedUser172390

Guest
Wszystko jest do pokonania :D Lepiej piki w innej wiosce robić a katy w takiej 50% warsztat :)
 
Do góry