Poradnik jak zrobić nie pokonane wojsko defensywne.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser160294
  • Data rozpoczęcia

Czy poradnik się przydał???


  • W sumie głosujących
    348

DeletedUser

Guest
Fajy tut, ale aż tyle katapult to nie.. jeszcze mieczicy do takiego deffa i bedzie ok.
 

DeletedUser

Guest
Uwierz że warto robić katasy na świecie z ogniem.

3 zagrody koparek + ogien ( przy szczesciu 0 ) :


ugpbL.png



Tak więc sam policz ile zagród offów możesz wybić takim deffem ;)
 

DeletedUser

Guest
Do takich obliczeń polecam jednak brać zagrodę offa i zagrodę deffa, ale faktem jest, iż ogień w obronie jest totalnie OP, nawet przy niewielkich ilościach katapult sieje totalne spustoszenie w obronie.
 

DeletedUser165130

Guest
Katapulta:100 obrony x10(rycerz)=1000 obrony+107%obrony(od muru)=1000x20=20000 obrony jednej katapulty.

Do tej pory nie wiem skąd wziął tą pogrubioną dwudziestkę. :< powie mi ktoś?
 

DeletedUser

Guest
Do 3 zagród katast + rycek opłaca się wrzucić 2-3 zagrody piechoty.
Wtedy mniej katast będzie padać i murek będzie wolniej schodzić.
 

DeletedUser16230

Guest
Kiepski poradnik :p
Popracuj trochę nad różnymi rozwiązaniami defa i ich alternatywnym zastosowaniu, rycerza można mieć tylko jednego.
 

DeletedUser

Guest
Z poradnika nic nowego się nie dowiedziałem i to tylko na światach z rycerzem i przedmiotami.
 

DeletedUser

Guest
Cudów nie odkrył ten poradnik. I deff jak najbardziej do rozbicia.
Posiadanie 3 wiosek z kulkami zabija ich mobilność. Rycka masz tylko w jednej. Zreszta gdzie atak?
Sens ma kalkulacja 1 zagroda deff kontra zagroda off.

Sila kulek wielka ale.. wystarcza 3 ataki ..
741f234c4fb951c28979d509b118d8fc.JPG


72a28dca3fe39e57570a81d33209e5bb.JPG


5abaa90d83ba4b49bc7ecd6fbb87a88e.JPG


:)
 

DeletedUser121306

Guest
Cudów nie odkrył ten poradnik. I deff jak najbardziej do rozbicia.
Posiadanie 3 wiosek z kulkami zabija ich mobilność. Rycka masz tylko w jednej. Zreszta gdzie atak?
Sens ma kalkulacja 1 zagroda deff kontra zagroda off.

Sila kulek wielka ale.. wystarcza 3 ataki ..
741f234c4fb951c28979d509b118d8fc.JPG


72a28dca3fe39e57570a81d33209e5bb.JPG


5abaa90d83ba4b49bc7ecd6fbb87a88e.JPG


:)

no i deff jest do rozwalenia :)
 

DeletedUser162819

Guest
Dzięki za te rapki. Ładnie można kataski rozwalić,
 

DeletedUser163071

Guest
samych kat się nie opłaca dawać, ja zawsze jako wzmocnienie bunkra używałem :)
 

DeletedUser

Guest
Cudów nie odkrył ten poradnik. I deff jak najbardziej do rozbicia.
Posiadanie 3 wiosek z kulkami zabija ich mobilność. Rycka masz tylko w jednej. Zreszta gdzie atak?
Sens ma kalkulacja 1 zagroda deff kontra zagroda off.

Sila kulek wielka ale.. wystarcza 3 ataki ..
741f234c4fb951c28979d509b118d8fc.JPG


72a28dca3fe39e57570a81d33209e5bb.JPG


5abaa90d83ba4b49bc7ecd6fbb87a88e.JPG


:)

Dodaj z piechotą ... :)

I rycek powinien byc tylko w pierwszym rapku ;)
 

DeletedUser

Guest
Dla światów bez bonusów dla ognia jest dobry deff zbudowany z 9k mieczy i pików i reszta łuków (jeśli świat je oferuje) i troszkę katasów. Ale wioska musi być mało rozbudowana, tylko eko, mur, koszary, kuźnia na max. Daje nam to wiele więcej wojska
 
Do góry