xUnc
Łucznik
- Wynik reakcji
- 910
Proponuję wprowadzenie funkcji zaplanowania wysyłki wojsk. Uważam, że wysyłanie ataków to nie jest żaden "skill", tylko często żmudny obowiązek, który nie jest dobry dla snu itd. Mamy MK od budynków, czemu by nie mieć jakiegoś wsparcia od ataków?
Ale spokojnie, proponuję to mocno ograniczyć!
Więc tak.
Sama propozycja konkretniej to możliwość zaplanowania ataku/wsparcia danymi wojskami na daną wioskę - rozkaz, który by wyszedł o podanej przez gracza godzinie na podaną przez gracza wioskę.
A żeby nie było tak dobrze, proponowałbym następujące ograniczenia:
- zaplanować rozkaz można tylko z wojskami, które aktualnie znajdują się i są dostępne w wiosce (a jeśli ją opuszczą w międzyczasie, to taki zaplanowany rozkaz byłby anulowany)
- zaplanowany rozkaz musiałby wykorzystywać min. 90% wojsk (jak fake limit, ale z większym limitem) (żeby nie robić tym sposobem masy nocnych fejków bez kosztu)
- zaplanowany rozkaz wchodziłby w widełkach czasowych, powiedzmy +/- 15 minut (żeby się nie dogrywać za bardzo, można by dać zresztą wyższe widełki - skoro z milisekudnami się da, to i tak powinno?)
- ataki nie mogłyby zawierać grubych (bo tak)
Może trochę więcej graczy potrafiłoby się dograć na akcję, a część graczy mogłaby spokojnie spać, zamiast się budzić po nocach. Może ktoś, kto skończył grę, bo nie chciał zarywać nocek na akcje, wróciłby do gry? A jak ktoś by chciał budzić się w nocy, to ciągle byłaby z tego spora korzyść w postaci fejkowania nocnego.
Zresztą przydałoby się to też w trakcie dnia, nie każdy pracuje zdalnie i nie każdy może wysłać atak w pracy.
Ale spokojnie, proponuję to mocno ograniczyć!
Więc tak.
Sama propozycja konkretniej to możliwość zaplanowania ataku/wsparcia danymi wojskami na daną wioskę - rozkaz, który by wyszedł o podanej przez gracza godzinie na podaną przez gracza wioskę.
A żeby nie było tak dobrze, proponowałbym następujące ograniczenia:
- zaplanować rozkaz można tylko z wojskami, które aktualnie znajdują się i są dostępne w wiosce (a jeśli ją opuszczą w międzyczasie, to taki zaplanowany rozkaz byłby anulowany)
- zaplanowany rozkaz musiałby wykorzystywać min. 90% wojsk (jak fake limit, ale z większym limitem) (żeby nie robić tym sposobem masy nocnych fejków bez kosztu)
- zaplanowany rozkaz wchodziłby w widełkach czasowych, powiedzmy +/- 15 minut (żeby się nie dogrywać za bardzo, można by dać zresztą wyższe widełki - skoro z milisekudnami się da, to i tak powinno?)
- ataki nie mogłyby zawierać grubych (bo tak)
Może trochę więcej graczy potrafiłoby się dograć na akcję, a część graczy mogłaby spokojnie spać, zamiast się budzić po nocach. Może ktoś, kto skończył grę, bo nie chciał zarywać nocek na akcje, wróciłby do gry? A jak ktoś by chciał budzić się w nocy, to ciągle byłaby z tego spora korzyść w postaci fejkowania nocnego.
Zresztą przydałoby się to też w trakcie dnia, nie każdy pracuje zdalnie i nie każdy może wysłać atak w pracy.