Osada koczowników - wojsko?

  • Rozpoczynający wątek Lerhond
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba Ci się ten pomysł?


  • W sumie głosujących
    203
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Znalazłem pewien temat, w którym ktoś pisał że w osodami koczowników jest łatwo bo nietrudno je przejąć. A może niech ta wioska sama wytwarza wojsko, tak jak każdy gracz? Oczywiście najpierw musi wybudować koszary i badać, itd...
PS Link do tamtego tematu tu:
http://forum.plemiona.pl/showthread.php?t=24110
PSS Oceniajcie też ten temat gwiazdkami, tam gdzie są "Narzędzia wątku", "Przeszukaj ten wątek", "Wygląd" to tam jest oceń wątek itam się ocenia.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Ja myśle że mogłyby wytwarzać wojsko ale po co ? chyba tylko def :p chyba ,że miała by być naprawdę wioską koczowniczą i atakować równe sobie wioski z okolicy(graczy oczywiście) ..heh ;)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Tak, o def chodzi głównie. O atakach rzeczywiście nie pomyślałem, ale to raczej nie, bo przecież botowi trudno taktykę opracować... Chyba że ktoś na nich gra :p
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Bardzo dobry pomysł...Ostatnio powstał pomysł by zrobić coś z 4.0 ponieważ dzieci mają za łatwo.To jest idealne rozwiązanie na to by dzieciaki nie miały sobie tak łatwo...10/10
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Taa... Ale tylko def... Małe utrudnienie dla dzieci, i pujdą do mamusi:D:D:D:D
No to za tak jestem... Niech się nauczą walczyć o miano
 

DeletedUser21757

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

I dobrze im tak! Na tych światach z wersją 4.0 wszyscy tylko przejmują te koczownicze, które mają bonusy,a nie mają wojska. Graczy prawie nikt nie przejmuje, bo im się to nie opłaca. Gracz będzie miał woja, a nie będzie miał bonusów. Uważam, że pomysł jest Świetny!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Bardzo dobry pomysł, gra zrobiłaby się troche trudniejsza.
 

DeletedUser26724

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Raczej nie. Już wioski barbarzyńskie budują armię. Jestem stanowczo na NIE!
 

DeletedUser25567

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

heh a może wytwarzałyby nowe jednostki np. koczowników
Koczownik:
wymagania: koszary 5
kuźnia 5
50 drewna, 100 cegły, 40 żelaza
co do pomysłu to jestem na tak, bo nie powinno być tak łatwo
P.S Z tą jednostką to żartowałem.;)
 

DeletedUser13971

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Ja proponuję aby takie wioski robiły codziennie 20 pików, 10 mieczy, 5 toporników itd...
Wtedy była by wyrównana gra, mogły by robić np, jeszcze 4 tarany itd..
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

No w sumie to można by dopracować ten system wiosek, bo to że one się same rozbudowywują to tylko pomaga graczą ale gdyby tam było wojsko to by było juz ciekawie:) Może z tym atakowaniem przez nie to przesada bo nie wyobrażam sobie żeby być farmionym przez komputer:)
 

DeletedUser13971

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Fakt, ale ile razy słyszę że "NA początku leć w defa i pzrejmij jakomś ładną koczowniczą" to mnie blood zalewa...
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

na tym swiecie koczownicze slabo sie rozwijaja to juz nei to samo co na s14 gdzie wioski koczownicze mialy wiecej punktow niz gracz TOP1 !! moze jakby wprowadzili do koczowniczych produkcje wojska to by nOObki sie tak nie rzucali na nie z przejmowaniem i zaczeli robic wojo zeby przejac gracza nie koczownicza albo sami by zostali przejeci...bardziej sklaniam sie by wprowadzili produkcje wojska
 

DeletedUser39229

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Zdecydowanie zły pomysł ponieważ , gdy nie raz taką wioske zaatakuje jakis gracz z 100+ pkt bo chce zdobyć troche surowców , a tutaj nie wiadomo jakie wojsko mu wyskakuje i co wtedy? Na starcie klęska ... :p
 

DeletedUser23335

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

TOM3K1 - zauważ , że jak zaczynasz grę zostajesz wywalony na kraniec świata - w miarę jak rośnie liczba graczy rośnie też liczba koczo. mają one wtedy też mało pkt i jesteś z nimi na równie "a nawet wyżej"
była by to miła innowacja w grze >jestem za<
 

DeletedUser

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Zdecydowanie zły pomysł ponieważ , gdy nie raz taką wioske zaatakuje jakis gracz z 100+ pkt bo chce zdobyć troche surowców , a tutaj nie wiadomo jakie wojsko mu wyskakuje i co wtedy? Na starcie klęska ... :p

Od tego sa zwiadowcy,pozatym jakby wprowadzili produkcje wojsk to na pewno koczownicze hurtowo by nie produkowaly jednostek..
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Był też taki temat, w którym było opisane, że koczownicze&opuszczone "przyczepiałyby" się do jakiejś wioski na innym świecie i razem z nią rozwijały(a więc wojo też by robiły), możnaby też dodać, że atakowałyby cele w pobliżu, może nawet je przejmowały...
To było dobre, bo graczy(a co za tym idzie wiosek) jest sporo, więc wykrycie tej jednej, która jest wzorem byłoby praktycznie nimożliwe.
Poza tym, wioski rozwijałyby się w normalnym tempie i trzebaby uważać na nie.
 

DeletedUser23335

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

LOL napisał:
"przyczepiałyby" się do jakiejś wioski na innym świecie i razem z nią
wiem, że był taki temat. ale to jest bezens - np gostek jest atakowany katapultami, a ta wioska która go naśladuje ni z tego ni z owego nagle traci pkt
 

DeletedUser22906

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

Niee, wtedy zostaje, dopuki tamten sie nie rozwinie. Można to nazwać, że dąży do stanu tamtej(tylko w pozytywnych rzeczach tzn. nie burzy itp.).
Źle mnie zrozumiałeś.

@edit
A tak przy okazji, to ja nie mam nicku LOL. Może okularki?
 

DeletedUser23335

Guest
Odp: Osada koczowników - wojsko?

wiem, że nie masz niku LOL - po prostu wydało mi sie to śmieszne :D
poza tym jest to głupi pomysł bo jak by tak miał rozwaloną zagrodę do poziomu 2 to mi by nie chciało by się od nowa robić tylko tą zagrodę.
a w takiej sytuacji wioska koczo stała by w miejscu
 
Status
Zamknięty.
Do góry