Nowa Jednostka: HETMAN :)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser12880
  • Data rozpoczęcia

Dobry pomysł?

  • TAK

    Głosy: 58 28,9%
  • NIE

    Głosy: 96 47,8%
  • TAK, ale trzeba dopracować

    Głosy: 47 23,4%

  • W sumie głosujących
    201
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

GENERALNIE TO JESTEM ZA
ale jak już to 2 jednostki
Na przykład łucznik ale atakujący nie do obrony.
i proponuje upgrade pików
po wybudowaniu 15 poziomu kuźni lub dodać budynek(było by super)

HARD-PLAYER"S
***grup***
View attachment 1551
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

Nie będzie takiej jednostki bo nie można wprowadzać nowych jednostek :p
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

Poza tym nikt takiego czegoś po 2 miesiącach gry ztą jednostką nie będzie chciał :D
 

DeletedUser26958

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

zupełnie bez sensu...większość światów by go nie miała ale w sumie to i dobrze, poprostu pomysl jest "do bani" wszystkim nam (przynajmniej tak mi sie wydaje) gra sie dobrze z obecnymi jednostkami i jakoś większość nie narzeka ;]
 

DeletedUser24619

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

Nie nie nie, to jest bezsensowne, widze że nie podali jeszcze jednego powodu żeby nie robić jednostki ci co odpowiadali

Jeżeli ktoś ma np 2 piki a jakiś tam hetman atakuje go to wynika z matmatyki że jakby 50 % pika dostał... to jest po prostu głupie:d no załóżmy ktoś tak zrobił i będzie pisało:
połowa pinkera
albo

100 pinkerów całych 1 połowa pinkera

JEstem za nie i nie tylko z tego powodu ale z powoduw tych którzy niniejszym tutaj wymienili gracze i użytkownicy
 

DeletedUser26958

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

na chłopski rozum jakby już to wprowadzili (oby nie) to:

@up
koleś by nic nie dostał, nie dzielmy włosa na czworo ;]
 

DeletedUser27356

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

1. Hetman jako dowódca wojsk zaczął działać w późnym średniowieczu, a Plemiona są ulokowane fabularnie (jeżeliby można użyć tego słowa) we wczesnym średniowieczu.

2. Zadaniem Hetmana nie było przejmowanie wrogich wojsk, zarządzanie jeńcami itp. Jego zadaniem było dowodzenie wojskiem i jedyne, co można by mu przypisać w systemie gry to redukcja kary za morale lub podwyższanie morale w bitwie.

3. Regulamin zabrania dawania propozycji nowych jednostek, co było kilkakrotnie poruszane w tej rozmowie.

4. Jeżeli to ma być dobra koncepcja jednostki, to bez obrazy, ale nie chcę widzieć tych złych. Jestem na nie.
 

DeletedUser12848

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

Trochę by się za prosto grało :/
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

Ale się uśmiałem tą propozycją
:) :) :) :) :) :) :) :)
 

DeletedUser25993

Guest
Odp: Nowa Jednostka: HETMAN :)

Ej, chłopcy, jak już wprowadzimy Hetmana i pociągi to wprowadźmy też czołgi i samoloty, ok???? Gra będzie wtedy zdecydowanie bardziej ciekawa i super!111onejeden

D.N.O. ofc. NIE
 

DeletedUser14218

Guest
Hetman nie - Wojewoda tak

Koncepcja takiej jednostki jest do dopracowania:

Obecnie plemiona nie sa skalkulowane optymalnie pod wzgledem wydatków surowców - kazdy to przyzna chyba.
>>>Dlatego koszty proponuje nastepujace:
100 miejsc w zagrodzie, 40 tys. drewna, 65 tys. gliny, 100 tys. zelaza.

>>>Cechy militarne: 500 sily ataku, 500 wytrzymalosci. Ginie ostatni.

>>Powolywany w palacu (jestem ze swiata 9, wiec nie znam poziomów palacu)

>>>Nazwa - jak zauwazono hetman jest szarza czasów nowozytnych a nie sredniowiecza, bardziej odpowiednia nazwa jest WOJEWODA.

>>>Nie trafiono troche z kierunkiem zdolnosci takiej jednostki. Wobec czego proponuje, za sugestia ktoregos z przedmówców, nastepujace premie:
Wojewoda zastapilby rycerza - moglby byc jeden na gracza, korzystalby z artefaktów, podnosilby szczescie w ataku i obronie o 20% zawsze zas morale dawalby zawsze 100%.
Wytrzymalosc jednostek o 5pkt w obronie i o 5 pkt. w sile ataku dla piechoty i odpowiednio po 10pkt dla kawalerii oraz po 15pkt dla machin.
Dodatkowo splendor jego chwaly daje o 10% wieksza produkcje w stacjonowanej wiosce. Wyslany ze szlachcicem podwaja obnizenie poparcia.

>>>Predkosc 15 minut dla ataku i 10 dla wsparcia dla wszystkich wojsk idacych pod jego dowodztwem.

Wojewoda moglby byc tworzony i przesuwany tylko pomiedzy wioskami maksymalnie rozbudowanymi.

Rycerz - tworzony w kazdej wiosce o 10 poziomie ratusza, koszarów, kuzni i rynku.
Moze uzywac artefaktów z polowa mocy wojewody. Rycerza nie mozna przeniesc do innej wioski, mozna go tylko wyslac. Rycerz przyspiesza predkosc wojska do 18 minut w ataku i 12 minut w obronie. Daje premie plus 5pkt do wytrzymalosci i sily ataku wszystkim wojskom z wioski, z której pochodzi.

Jestem otwarty na krytyke i polemike w tej kwestii.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Pomysł ciekawy:)
Ale ten "Hetman" to zbyt mocna jednostka chyba :(
Dałby za dużą przewagę dobrym graczom :D
Dlatego jestem na nie
 

DeletedUser64440

Guest
sam w sobie pomysl bdb

pomysł sam w sobie dodania tego typu opcji bardzo dobry

- urealnia (bo czesto za tych czasów brali jeńców)

- urozmaica

-----------------------------------------------------------
co do techniki realizacji to mysle ze w jakimś stosunku ataku do obrony
razy szczęście i może jeszcze razy cośtam np długość drogi od miasta z pałacem

aa może nie dokońca tu i zaraz mnie zbanują
ale coś takiego jak było w pirates
że sie samemu wybiera co sie chce łupić
z ludzi i z surowców

+
wojska złapane obniżają jakiś czas morale/szczęście napadu
??
:eek:
 

DeletedUser

Guest
30049ll.jpg


Tylko zamiast tej korony by sie cos innego odrobiło :) Nie wiedziałem co mam tam wkleić :)

1. Jak wiadomo Hetman był to średniowieczny GŁÓWNODOWODZĄCY WOJSK

2. Hetman jest drogi i można mieć tylko jednego na wioskę.

3. Pierwszego hetmana można wytworzyć dopiero jak Rycerz zdobędzie wszystkie przedmioty.

4. Tak opisowo:

Podczas gdy szlachcic. Nawija z ludem i obniża poparcie, hetman udaje sie do wojsk w raz z Rycerzem i przejmuje 25% wszystkich wojsk znajdujących sie w wiosce. I przyłancza je do naszej armii ( gdy nie mamy wystarczającej ilości miejsc w w zagrodzie to po powrocie z jeńcami w naszej wiosce pozostaje tylko tyle woja ile się zmieści a reszta "znika":D)

5. Hetman "działa" TYLKO w tedy gdy atakuje z Rycerzem i Szlachcicem

6. Maksymalnie można mieć 10 Hetmanów

7. Każdy hetman zajmuje o 50 miejsc w zagrodzie więcej od poprzedniego
(1=150; 2=200; 3=250 itd.)

8.Hetmana wytwarza sie w Pałacu

I jak wam sie podoba? :D
Będę wdzięczny za opinie :)
Pozdro


uwazam, ze trzeba dopracowac:

1. hetman dziala tylko z rycerzem
2. kosztuje 80000 drewna 100000 gliny i zelaza
3. porusza sie 25 min/pole
4. wybiera sie JEDEN tup jednostki i hetman zabiera od 20% do 35% wojsk
5. przy 10 hetmanach mozna miec potem 1 hetmana na 2 wioski
 

DeletedUser53724

Guest
to moze zamiast robic nowa jednostke zrobi sie nowy przedmiot dla rycerza.
 
Status
Zamknięty.
Do góry