DeletedUser25775
Guest
Może było by dobrze żeby byli niewolnicy którzy byli wart np. 10 gliny i zdobywało by sie ich wtedy jak się atakuje wioske a potem można ich sprzedać
Spodziewałem się kolejnego beznadziejnego pomysłu
Ale pomysł jest moim zdaniem dobry zagłosowałem na może bo nie pokazałeś jak to powinno wyglądać i gdzie by się sprzedawało tych niewolników i czy byli by oni do czegoś innego przydatni niż sprzedaży.
Pomysł pewnie i tak nie wejdzie bo to zmiany w kodzie gry bo zapewne i nowy budynek musiał by powstać ale pomysł nadał by grze realizmu
Generalnie fajny pomysł ale nie z małą szansą na realizacje...
Kolejny beznadziejny temat!!!!Plemiona to nie starożytny Egipt żeby byli niewolnicy
Jestem na NIE!!!!!!
to moze ja się pobawię, bo im bardziej myślę nad tym pomysłem to coraz bardziej mi się podoba.
jeśli agresor wygra to:
każda jednostka, która u agresora przeżyje atak (oprócz zwiadu) może zabrać ze sobą max jednego niewolnika z wojsk obrońcy, które by normalnie poległy. jeśli jednostek w obronie byłoby mniej niż wojsk agresora które przeżyły, to tylko tyle ile było w obronie.
jeśli obrońca wygra:
każde 4 jednostki obronne, które przeżyły atak(liczone w sztukach, nie w miejscach zagrody) mogą wziąć max 1 jednostkę do niewoli(wzór tak jak powyżej)
później w rynku można byłoby sprzedać niewolników za 25 każdego surowca za jednego niewolnika.