niewolnicy

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser25775
  • Data rozpoczęcia

Dobry pomysł?


  • W sumie głosujących
    126
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

DeletedUser25775

Guest
Może było by dobrze żeby byli niewolnicy którzy byli wart np. 10 gliny i zdobywało by sie ich wtedy jak się atakuje wioske a potem można ich sprzedać:rolleyes:
 

DeletedUser12146

Guest
Odp: niewolnicy

Spodziewałem się kolejnego beznadziejnego pomysłu :)
Ale pomysł jest moim zdaniem dobry zagłosowałem na może bo nie pokazałeś jak to powinno wyglądać i gdzie można byłoby sprzedawać tych niewolników i czy byli by oni do czegoś innego przydatni niż sprzedaży?

Pomysł pewnie i tak nie wejdzie bo to zmiany w kodzie gry bo zapewne i nowy budynek musiał by powstać ale pomysł nadał by grze realizmu :)

Generalnie fajny pomysł ale nie z małą szansą na realizacje...

EDIT: Przepraszam bardzo za błąd:p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: niewolnicy

Zanim coś napiszesz POMYSL !!!! to nie takie trudne !!!!!!






ZDECYDOWANE NIE !!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser25775

Guest
Odp: niewolnicy

Sprzedawało by sie ich na rynku albo musieli by dawać surowce bo jak by nie dali to wojska mogą ich zabić:):confused:
 

DeletedUser22884

Guest
Odp: niewolnicy

Spodziewałem się kolejnego beznadziejnego pomysłu :)
Ale pomysł jest moim zdaniem dobry zagłosowałem na może bo nie pokazałeś jak to powinno wyglądać i gdzie by się sprzedawało tych niewolników i czy byli by oni do czegoś innego przydatni niż sprzedaży.

Pomysł pewnie i tak nie wejdzie bo to zmiany w kodzie gry bo zapewne i nowy budynek musiał by powstać ale pomysł nadał by grze realizmu :)

Generalnie fajny pomysł ale nie z małą szansą na realizacje...

to co podkreślone nie napisał i poprawna polszczyzna nie boli :rolleyes:
Ja jestem na nie... zrób porządny opis, i ładnie narysuj takiego niewolnika.
Jednym słowem PORZĄDNY PROJEKT (do roboty:D) !!
 

DeletedUser

Guest
Odp: niewolnicy

nie wiem jaka jest twoja idea istnienia niewolników w plemionach. jeśli wymyślisz jakiś konkretny i realny jak na czasy średniowieczne i mający zastosowanie w grze cel istnienia niewolników to zagłosuję na tak. w tej chwili wstrzymuję się od głosu. dopracuj pomysł.
 

DeletedUser12146

Guest
Odp: niewolnicy

To teraz pokaż jakby wyglądały raporty ilu niewolników wzięło się do niewoli na jakiej zasadzie byłaby liczona liczba wziętych niewolników podczas ataku i jak by wyglądało opcja sprzedaży na rynku??


Masz roboty:)
 

DeletedUser22483

Guest
Odp: niewolnicy

Kolejny beznadziejny temat!!!!Plemiona to nie starożytny Egipt żeby byli niewolnicy




Jestem na NIE!!!!!!
 

DeletedUser6793

Guest
Odp: niewolnicy

Po pierwsze niepotrzebne kopiowanie właściwości łupu (zamiast zgarniać łup zgarniasz niewolników, i sprzedajesz za sukę, niepotrzebna strata czasu na sprzedaż). Po drugie rzeczywiście nie pasuje do klimatu plemion - jeżeli już powinien być okup za rycerza.NIE
 

DeletedUser

Guest
Odp: niewolnicy

to moze ja się pobawię, bo im bardziej myślę nad tym pomysłem to coraz bardziej mi się podoba.

jeśli agresor wygra to:

każda jednostka, która u agresora przeżyje atak (oprócz zwiadu) może zabrać ze sobą max jednego niewolnika z wojsk obrońcy, które by normalnie poległy. jeśli jednostek w obronie byłoby mniej niż wojsk agresora które przeżyły, to tylko tyle ile było w obronie.

jeśli obrońca wygra:

każde 4 jednostki obronne, które przeżyły atak(liczone w sztukach, nie w miejscach zagrody) mogą wziąć max 1 jednostkę do niewoli(wzór tak jak powyżej)

później w rynku można byłoby sprzedać niewolników za 25 każdego surowca za jednego niewolnika.

to jest tylko propozycja

obrońca z tego, że sie broni nie ma żadnych korzyści oprócz obrony swojej wioski przed jej utratą. w ten sposób miałby pewną rekompensatę za swoje straty. natomiast agresor tez nieraz atakuje wioskę, a ktoś się surki pozbędzie albo wyśle nie wiadomo gdzie i tez nie ma żadnych zysków z tego ataku. w ten sposób gra stałaby się bardziej dynamiczna, byłoby więcej ataków, a co za tym idzie więcej by się działo.

jako ze wszystko byłoby w rynku to niepotrzebny by był nowy budynek, potrzebna byłaby tylko mała zmiana w rynku i jego opcjach
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser25775

Guest
Odp: niewolnicy

to moze ja się pobawię, bo im bardziej myślę nad tym pomysłem to coraz bardziej mi się podoba.

jeśli agresor wygra to:

każda jednostka, która u agresora przeżyje atak (oprócz zwiadu) może zabrać ze sobą max jednego niewolnika z wojsk obrońcy, które by normalnie poległy. jeśli jednostek w obronie byłoby mniej niż wojsk agresora które przeżyły, to tylko tyle ile było w obronie.

jeśli obrońca wygra:

każde 4 jednostki obronne, które przeżyły atak(liczone w sztukach, nie w miejscach zagrody) mogą wziąć max 1 jednostkę do niewoli(wzór tak jak powyżej)

później w rynku można byłoby sprzedać niewolników za 25 każdego surowca za jednego niewolnika.

Właśnie o to mi chodzi
 

DeletedUser8802

Guest
Odp: niewolnicy

dodal bym cos jeszcze :D mozna bylo by puzniej zwrocic niewolnikow temu graczowi lub podarowanie innemu i niewolnicy (ok 2xwiecej niz trzeba w eko) zwiekszali by produkcje:D

pomysl sie podoba ale niech sie rozwinie dopiero zaglosuje:p
 

DeletedUser

Guest
Odp: niewolnicy

Ja mam pytanie. Któryś z tych pomsłów, które są tutaj przedstawione zostały zastosowane i wprowadzone w życie??

Tak mi się wydaje, że chyba nie (może się myle, dlatego się pytam) więc po co to całe wymyślanie tych zmian w grze?
 

DeletedUser12146

Guest
Odp: niewolnicy

Z tego co wiem to łucznicy rycerz pałac taki jaki mamy to zostało w prowadzone
wersja 4.0 to też raczej pomysły graczy;)
 

DeletedUser

Guest
Odp: niewolnicy

Pomysł beznadziejny. Szczególnie, że ukradziony z sarkastycznej wiadomości:cool:
 

DeletedUser25359

Guest
Odp: niewolnicy

Nie, ale gdyby brać część pokonanyh wojsk na niewolników (byli by o połowe sładsi).
 
Status
Zamknięty.
Do góry