DeletedUser137434
Guest
Ja robiłem kilka rodzajów off oraz kilka rodzajów deff.
Dlaczego ? W zależności od sytuacji lokalnej.
1 Deff - 6000 Pik 6000 Łuka 1500 CK 100 zwiadu -> deff standardowy na światy z łucznikami. Szybko się produkuje, mobilny, szybko idzie przesyłać duże ilości CK między wioskami pobliskimi.
2 Deff - 2500 CK \\ 3000 pik \\ 3000 łuka - deff o zwiększonym zapotrzebowaniu na CK. Skuteczne i silne konie z dodatkowym zabezpieczeniem, gdyż same mają wadę (są wrażliwe na ataki złożone z lK)
3 Deff - 3000 katapult + rycek z ogniem - na światy z przedmiotami.
Offy :
1. 6000 toporków // 2500 lekkiej // 400 ŁNK \\ 400 taranów
2. 5000 lekkiej (bardzo szybki i mobilny off, do kontr i uderzeń gdzie liczona jest prędkość i zaskoczenie)
3. 5000 toporków \\ 2000 lekkiej \\ 1000 tarana \\ 100 kat - murorozwalacz, skuteczny na ubicie muru w bunkrach, zmniejsza ilość skutecznie potrzebnego offa do rozbicia bunkra (wpierw pada mur dzięki takim offom, później dodajemy zwykłe by szybciej wybijać jednostki na zerowym poziomie murka)
4. Destruktywny do zbicia punktów przeciwnikowi 3000 toporków 2000 lekkiej i 800 katek.
Dlaczego ? W zależności od sytuacji lokalnej.
1 Deff - 6000 Pik 6000 Łuka 1500 CK 100 zwiadu -> deff standardowy na światy z łucznikami. Szybko się produkuje, mobilny, szybko idzie przesyłać duże ilości CK między wioskami pobliskimi.
2 Deff - 2500 CK \\ 3000 pik \\ 3000 łuka - deff o zwiększonym zapotrzebowaniu na CK. Skuteczne i silne konie z dodatkowym zabezpieczeniem, gdyż same mają wadę (są wrażliwe na ataki złożone z lK)
3 Deff - 3000 katapult + rycek z ogniem - na światy z przedmiotami.
Offy :
1. 6000 toporków // 2500 lekkiej // 400 ŁNK \\ 400 taranów
2. 5000 lekkiej (bardzo szybki i mobilny off, do kontr i uderzeń gdzie liczona jest prędkość i zaskoczenie)
3. 5000 toporków \\ 2000 lekkiej \\ 1000 tarana \\ 100 kat - murorozwalacz, skuteczny na ubicie muru w bunkrach, zmniejsza ilość skutecznie potrzebnego offa do rozbicia bunkra (wpierw pada mur dzięki takim offom, później dodajemy zwykłe by szybciej wybijać jednostki na zerowym poziomie murka)
4. Destruktywny do zbicia punktów przeciwnikowi 3000 toporków 2000 lekkiej i 800 katek.