Kasacja konta

Czy podoba się pomysł?

  • Tak

    Głosy: 313 85,5%
  • Nie

    Głosy: 28 7,7%
  • Do dopracowania

    Głosy: 25 6,8%

  • W sumie głosujących
    366
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Gram od 5 lat i od 5 lat zakładam plemiona i borykałem sie z tym nie raz.
Popieram jak najbardziej !
 

DeletedUser

Guest
Szczególnie na starych światach takie ulepszenie może się przydać, bo jak wspomniano wyżej - byłby czas na przygotowanie się do przejęcia często kilkuset wiosek przez plemię, do którego kasujący konto należał. Głos na TAK.

hmm. Jak jeszcze grałem na s20 to tam nikt praktycznie nie kasował bez odzewu. Dawali zasta i tyle. Więc moim zdaniem bardziej użyteczne będzie to na nowych światach gdzie plemie nie jest zżyte ze sobą itp :)
 

DeletedUser160889

Guest
spoko pomysł nieraz ktoś wywali jakiś numer a tak to można by się troszkę przygotować
 

DeletedUser98935

Guest
A nawet ja kby to widział, to co zrobi? ;D

Otóż wiele może zrobić i dlatego jestem na NIE. Niektórzy uczepili się tutaj wypowiedzi Kmica, a to tylko jeden z wielu argumentów przemawiających za nie wprowadzeniem takiego podglądu.
Większość wypowiadających się patrzy z punktu założyciela plemienia, w którym taka kasacja konta bez zapowiedzi występuje. Spójrzcie na to z punktu widzenia plemienia wrogiego obok... Co to kogoś obchodzi, że macie takich ludzi czy innych, którzy rezygnując z gry (i tu raczej chodzi mi o późniejszy etap gry gdzie każdy ma już sporo tych wioch) i nie zostawia konta w plemieniu do rozbiórki. Szare wioski nie są już teoretycznie Waszą własnością i nie przynależą do żadnego plemienia. Każdy może sobie je atakować/przejmować. Chcecie je mieć to walczcie itd. (Dla mnie większą frajdą byłoby poczekać aż ktoś przejmie i odbijać)
Jest kilka możliwości i kumaci założyciele radzą sobie dość dobrze z tym problemem.
Pierwszy przykład banalny ale jest: nieobecność 3 dni: piszę do gracza, nie odzywa się to koniec i rozbiórka z offami.