DeletedUser146432
Guest
Witam, przybywam z propozycją. Mój pomysł polega na tym że gdy atakujemy czyjąś wioskę możemy ustawić jakich surowców ma szukać. Chodzi o to że przykładowo:
Atakujemy wioskę, wybieramy jednostki, a niżej mamy do wyboru - Splądruj: [lista rozwijana] Drewno, Glina, Żelazo, Wszystkie.
Wysyłamy ileś tam jednostek wielkość łupu 1000 w wiosce jest 800 każdego surowca. Gdy wybraliśmy Drewno to bierze nam 800 drewna, 100 gliny, 100 żelaza. Można również dodać jeszcze jakiś stosunek, tzn. Gdy wybierzemy Drewno to możemy wybrać stosunek to pozostałych 2 surowców, czyli np. 100 do 1 czyli jak będzie w wiosce 1000 drewna, 1000 gliny, 1000 żelaza, a wielkość łupu to 1200 to weźmie 1000 drewna i po 100 pozostałych 2 surowców. Propozycja może jeszcze być poddana do dopracowania czekam na wypowiedzi.
Propozycja v1.1
Atakujemy wioskę, wybieramy jednostki, a niżej mamy do wyboru - Splądruj: [lista rozwijana] Drewno, Glina, Żelazo, Wszystkie.
Wysyłamy ileś tam jednostek wielkość łupu 1000 w wiosce jest 800 każdego surowca. Gdy wybraliśmy Drewno to bierze nam 800 drewna, 100 gliny, 100 żelaza. Można również dodać jeszcze jakiś stosunek, tzn. Gdy wybierzemy Drewno to możemy wybrać stosunek to pozostałych 2 surowców, czyli np. 100 do 1 czyli jak będzie w wiosce 1000 drewna, 1000 gliny, 1000 żelaza, a wielkość łupu to 1200 to weźmie 1000 drewna i po 100 pozostałych 2 surowców. Propozycja może jeszcze być poddana do dopracowania czekam na wypowiedzi.
Propozycja v1.1
Aktywne do osiągnięcia 300 pkt.
Ostatnio edytowane przez moderatora: