Ja tu widzę inny problem... bo ten podział na wprowadzone/zaakceptowane/odrzucone jest bardzo płynny...
Wprowadzone - to teoretycznie najbardziej oczywista sprawa, bo to teoretycznie jest zmienna zero-jedynkowa (wprowadzone lub nie), ale nawet i to nie do końca. Bardzo rzadko zdarzają się bowiem pomysły, które są tak po prostu wprowadzane w zaproponowanej formie, zazwyczaj dotyczy to rzeczy prostych i jednoznacznych, np. swego czasu zgłosiłem propozycję (otrzymaną w tickecie) wprowadzenia nowego odznaczenia "Wall breaker" polegającą na zburzeniu X poziomu murów. Pomysł został zaakceptowany i wprowadzony. Inną taką "jednoznaczną" propozycją było np. dodanie roku do daty postów na forum plemiennym (kiedyś był tylko miesiąc i dzień).
Zazwyczaj jednak propozycje są dużo bardziej skomplikowane i stanowią swego rodzaju bardziej kompleksowe rozwiązania. Co powoduje, że często poddawane są rozmaitym modyfikacjom, których efektem jest to, że końcowy efekt można bardziej nazwać jako "coś podobnego do tego co zostało zaproponowane w wątku X". Np. od dawna pojawiało się (czy to na tym forum, czy w propozycjach składanych z innych wersji językowych) narzędzie umożliwiające filtrowanie raportów. Ktoś rzucił pomysł filtrowania po "kolorze kropki", ktoś po adresie wioski znajdującej się w raporcie, ktoś po dowolnym fragmencie tekstu z nazwy raportu... I tak powstało narzędzie zbudowane z wielu różnych drobnych pomysłów, w pewien sposób modyfikujące każdy z nich (bo każdy np. inaczej sobie wyobrażał implementację graficzną tego).
Zaakceptowane - przez kogo? Przez graczy? Uzyskując spory odsetek na "tak"? Przez obsługę gry i przekazane do zgłoszenia do InnoGames? W żadnym stopniu nie oznacza to, że pomysł taki będzie kiedykolwiek wprowadzony, a obawiam się, że w taki sposób rozumiałoby to większość użytkowników - skoro "zaakceptowane" to hura i czekamy z niecierpliwością kiedy w końcu znajdzie się to w grze...
Odrzucony - jw. - przez kogo? Oczywiście pomijam tutaj pomysły rodem z science-fiction typu "dodajcie czołgi". Problem bowiem jest taki, że nawet jeśli tutaj na forum (znów - decyzją graczy czy obsługi gry?) dana propozycja zostanie odrzucona, to nie znaczy to, że na identyczny pomysł nie wpadnie np. ktoś z japońskiej wersji gry, nie zyska on tam poparcia a następnie nie zostanie wdrożony... więc czemu został wprowadzony skoro jest "odrzucony"?
Jaką np. ocenę zyskałby pomysł, że gracze poniżej iluśtam (16?) lat nie mogą grać np. w godzinach 0-8? Myślę że odrzucony jednogłośnie, prawda? A wyobraźcie sobie, że coś w tym stylu funkcjonuje, bodajże (jeśli się nie mylę) w wersji koreańskiej... A blokada ataków w jakiś dzień tygodnia? Ha, też działa - w wersji izraelskiej ("Sabbath Peace")...