Po kilku latach przerwy w grze z ciekawości zajrzałem jak wygląda Arkadia i mogę wyciągnąć kilka wniosków.
Ten świat jest zdecydowanie dla graczy którzy mają mniej czasu i którzy lubią spokojną grę.
Dodam jeszcze kilka spostrzeżeń na temat przyszłości świata.
- w ciągu miesiąca powinny zostać przejęte wszelkie barbarki na obrzeżach, a wtedy zacznie się trochę bardziej aktywna gra na frontach.
- morale bardzo ograniczają możliwość walki, jednak nie przekreśla to możliwości wojowanie
- świat się w praktyce podzielony na dwa obozy i każdy będzie dążył do opanowanie obrzeży i nabrania masy.
Po tym okresie zacznie się bardziej aktywny okres w grze, a to że morale ograniczają walki to od głównodowodzących będzie zależeć jak będą wstanie wykorzystać potencjał swoich graczy jak i swoje strategie. Dowódcy mają duże pole do popisu np; przy takich moralach muszą narzucać swoim graczom którzy mają robić tylko offa, kto ma robić deffa itp aby móc wykorzystać możliwość ataku ze względu na morale. Bardzo ciekawy świat pod względem strategicznym i taktycznym.