Dyskusja o sytuacji na świecie 189

Vayenard.

Miecznik
Wynik reakcji
78
FWMrYEZWAAIkc3q.jpg
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
a i tak 8 tys. poszło w krzaki, bo support jest niekompetentny i nie odpowiada swoim klientom na pw i tickety

W celu rozmowy z supportem zapraszamy do kontaktu z supportem. Proste. Na pewno do tego celu nie służy pm na forum.
Wprawdzie mam obecnie kilkaset ticketów otwartych, ale zdecydowanie żaden z nich nie pochodzi ze stycznia.
 

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
6.351
W celu rozmowy z supportem zapraszamy do kontaktu z supportem. Proste. Na pewno do tego celu nie służy pm na forum.
Wprawdzie mam obecnie kilkaset ticketów otwartych, ale zdecydowanie żaden z nich nie pochodzi ze stycznia.
Nie no, bo w ogóle w tamtym momencie nie wysłałem około 20 ticketów z prośbą o przekierowanie sprawy do Ciebie.
Przecież od razu zacząłem spamować Ci na pw pomijając normalne zgłoszenia.
Ticket ze stycznia sobie zamknęliście bez odpowiedzi XD
1687214380947.png
 
Ostatnia edycja:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
Nie no, bo w ogóle w tamtym momencie nie wysłałem około 20 ticketów z prośbą o przekierowanie sprawy do Ciebie.
(...)
Ticket ze stycznia sobie zamknęliście bez odpowiedzi XD

Jeśli wysłałeś 20 ticketów, to prawidłowym zachowaniem powinno być odgórne zamknięcie 19 z nich. A najlepiej zablokowanie dostępu do supportu takiemu spamerowi, co, szczęściarzu, niestety nie nastąpiło.
Z tego co widzę jeden Twój ticket faktycznie trafił do mnie, ale został zamknięty zanim zdążyłem go przeczytać... zamknięty przez Ciebie...
1687215836333.png

Spieszmy się kochać tickety, tak szybko są zamykane przez ich twórców, narzekających potem jak to są olewani...
Oj ten niedobry support...
 

cybran

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
730
Jeśli wysłałeś 20 ticketów, to prawidłowym zachowaniem powinno być odgórne zamknięcie 19 z nich. A najlepiej zablokowanie dostępu do supportu takiemu spamerowi, co, szczęściarzu, niestety nie nastąpiło.
Z tego co widzę jeden Twój ticket faktycznie trafił do mnie, ale został zamknięty zanim zdążyłem go przeczytać... zamknięty przez Ciebie...
View attachment 49848

Spieszmy się kochać tickety, tak szybko są zamykane przez ich twórców, narzekających potem jak to są olewani...
Oj ten niedobry support...
To dalej nie zmienia faktu że macie masę otwartych zgłoszeń które po prostu zlewacie cienkim sikiem.. i chyba jedyna osobą która faktycznie jest w stanie te zgłoszenia odbierac i faktycznie się przykłada do roboty w supporcie to Małgorzata.. podczas gdy wyszukujecie bany z dupy losowane na kole fortuny. Ona działa.

Ah i proszę sprostować jedną rzecz, z rozmowy z Małgorzatą wynika że niektóre zgłoszenia mogą nie zostać odebrane nawet do 3 dni.. więc co się dzieje, że od momentu przekierowania do odpowiedniej osoby zajmującej się zgłoszeniem mija 10 dni i nie ma odpowiedzi czy ktokolwiek raczy zająć się sprawą.


Tu już serio nie chodzi o nic innego jak o to, że wygląda to w dość kiepski sposób, żeby nie rzucić głupią myślą na temat znajomości w supporcie i faworyzowaniu graczy.. lub pewnych ugrupowań, co przecież nie jest dziwną praktyką..

O nieudolności administracji już nie wspominając. Bo akurat nie wiem jak było na innych sw ale na tym to chyba macie tam gorące krzesła.
 
Ostatnia edycja:

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
6.351
Skoro mówisz, że 19 z 20 powinno być zamkniętych, to co za różnica czy jakieś poboczne zgłoszenie zostało zamknięte przez nas czy przez supportera? Chyba powinniśmy byli przez tego głównego ticketa dać radę dostać się do Ciebie?
I od razu piszę. Nie wiem czy coś było zamknięte przez nas. Wtedy we dwóch graliśmy na koncie.
Może @-TuMiDaj- coś kliknął, bo ja na pewno nie.
Czego byś teraz nie napisał z twarzą i tak nie wyjdziesz. Wiele było ticketow wysłanych. W głównym gdzie był sprzeciw pisany było kilka razy proszone o przekazanie ticketa do Ciebie. Dodatkowo dostałeś spersonalizowaną wiadomość z prośbą o ingerencję, a i tak olałeś.
Ogólnie mam w poważaniu, że przepadły mi wtedy te drobne. Mam nadzieję, że już uporaliscie się z problemem i znaleźliście przyczynę błędu, jaki Wam się pojawia przy normalnym użytkowaniu giełdy
 
Ostatnia edycja:

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
6.351
Kolejna sprawa, skoro już tutaj odpisujesz, a to zdarza się rzadko.
Jest jakiś błąd przy budowie budynków gdy czas budowy trwa ponad 24h. Pokazuje czas budowy niby 2h przy budynku co buduje się 26h. Kosmetyka, ale dostałem już w tej sprawie od swoich grajków kilka pytań i musiałem im tłumaczyć ten błąd.

Dopiero patrząc na datę widać, że będzie budować się przez 26h, a nie 2h
 

Załączniki

  • IMG_20230620_014015.jpg
    IMG_20230620_014015.jpg
    322,2 KB · Wyświetlenia: 46
  • IMG_20230620_014906.jpg
    IMG_20230620_014906.jpg
    297 KB · Wyświetlenia: 45

cybran

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
730
Ale czego Ty się spodziewasz ? Oni nie byli w stanie poprawnie wprowadzić tego eventu na 20 lecie bo wypieprzalo multum błędów.. to to też będzie za trudne do wytłumaczenia..
 

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
6.351
Ale czego Ty się spodziewasz ? Oni nie byli w stanie poprawnie wprowadzić tego eventu na 20 lecie bo wypieprzalo multum błędów.. to to też będzie za trudne do wytłumaczenia..
To też było zabawne jak dzień 9 się otwierało przed dniem 8 XD
 

Optimum830

Łucznik
Wynik reakcji
305
Dżobi już na tyle jest pogodzony z przegraną, że zamiast szukania kolejnych członów dzików to teraz winę porażki zwala na support xD
 
Do góry