DeletedUser
Guest
Uważam że pomysł jest nawet dobry ale jestem na NIE.
Pomysł jest dobry dla obrońcy i tylko dla niego:/
Jeśli obserwujemy gracza przez np. tydzień wiemy kiedy go nie ma a kiedy jest można w tedy zaatakować[warto tak robić jeśli gracz jest silniejszy].
Jeszcze coś jak ktoś wysyła ataki czyszczące a minute potem wpadają grubasy jak plemię ma mu pomóc
mogło to być nawet fajne ale o to w tej grze chodzi,kto więcej siedzi ten ma więcej punktów.
U nas w plemieniu niektórzy gracze mają osobną zakładkę i tam umieszczamy wszystkie skany na nich i ataki.
A jeśli plemię jest zgrane wystarczy raz napisać na forum o pomoc i idzie kilkadziesiąt tysięcy deffa.
Jak jest ktoś blisko wroga to logiczne że musi mieć dobrze poobstawiane wioski
Pomysł jest dobry dla obrońcy i tylko dla niego:/
Jeśli obserwujemy gracza przez np. tydzień wiemy kiedy go nie ma a kiedy jest można w tedy zaatakować[warto tak robić jeśli gracz jest silniejszy].
Jeszcze coś jak ktoś wysyła ataki czyszczące a minute potem wpadają grubasy jak plemię ma mu pomóc
mogło to być nawet fajne ale o to w tej grze chodzi,kto więcej siedzi ten ma więcej punktów.
U nas w plemieniu niektórzy gracze mają osobną zakładkę i tam umieszczamy wszystkie skany na nich i ataki.
A jeśli plemię jest zgrane wystarczy raz napisać na forum o pomoc i idzie kilkadziesiąt tysięcy deffa.
Jak jest ktoś blisko wroga to logiczne że musi mieć dobrze poobstawiane wioski