Pomysł pierwsza klasa, z przyjemnością zjednoczyłbym się z pozostałymi Polskimi plemionami żeby skopać tyłki innym nacjom
A jaki problem postawić serwer dla tylu graczy... 10 lat temu nie było to problemem to i teraz powinni zrobić to od ręki
Albo zrobić międzynarodowy świat bez farmy, wtedy obciążenia byłyby dużo mniejszeKiedyś nie było asystenta farmera, dlatego było wysyłanych do serwera o wiele mniej akcji na sekundę
Na s100 mimo iż nie było 100 000 graczy tak jak na starych serwerach tylko kilkadziesiąt tys. to był on o wiele bardzej obciążony niż stare światy z absurdalnie dużymi ilościami graczy. Jak grałeś zapewne pamiętasz te lagi na s100. Po paru tygodniach dokupili dla tego świata lepszą maszynę i wtedy lagi ustały - pojawił się o tym post na forum ze strony administracji.
Lecz tak jak pisałem, kupno odpowiedniego serwera dla takiego międzynarodowego świata to powinna być zwykła formalność - przecież zwróciłby się w mgnieniu oka
I tak się rodzą miejskie legendy o mitycznym dokupywaniu serwerów... tymczasem topologia serwerów gry jest dość złożona i na pewno nie składa się z jednej maszyny, to co widzicie po zalogowaniu się na świat jest tak naprawdę efektem współpracy bardzo wielu pojedyńczych modułów obliczeniowych i elementów systemu, nad którymi i ich specyfiką nie mam zamiaru się rozwodzić, no ale nie można tego sprowadzić do "jednej maszynki"Po paru tygodniach dokupili dla tego świata lepszą maszynę i wtedy lagi ustały - pojawił się o tym post na forum ze strony administracji.
A ja znam kilka stopni warnów i banów za wyzwiska i wulgi, dla równowagi w przyrodzie znam kilka wyzwisk po angielsku i rosyjsku to mógłbym na FO trochę powalczyć
Jako rynek międzynarodowy, po zamknięciu Międzynarodowej Ligi Szybkich, wyznaczono tribalwars.net - każde z angielskojęzycznych mocarstw ma z kolei własne wydanie, niezwiązane ani z .net, ani często nawet ze sobą osobami w administracji. Coś takiego byłoby więc niezłym zduplikowaniem bytów,,-Użytkownik zaproponował, również by świat międzynarodowy był wyświetlany w każdej wersji językowej gry tj.
na polskiej wersji obok świat 137,świat 138, INTERNATIONAL 1
na niemieckiej wersji obok Welt 162, Welt 163, INTERNATIONAL 1
I tak się rodzą miejskie legendy o mitycznym dokupywaniu serwerów... tymczasem topologia serwerów gry jest dość złożona i na pewno nie składa się z jednej maszyny, to co widzicie po zalogowaniu się na świat jest tak naprawdę efektem współpracy bardzo wielu pojedyńczych modułów obliczeniowych i elementów systemu, nad którymi i ich specyfiką nie mam zamiaru się rozwodzić, no ale nie można tego sprowadzić do "jednej maszynki"
A co do 2-giej kwestii, to osobiście się nie jestem ekspertem w takich kwestiach, ale ty jako obeznana osoba mógłbyś powiedzieć, czy nie istnieje żadne realne obejście takiego problemu z numerami graczy.
np. dostęp do tego świata może widnieć przy pozostałych światach danego państwa, lecz kliknięcie go i dołączenie do świata by było innym odnośnikiem jak zwyczajny "odnośnik do świata" tj. tworzyło by osobny numer gracza dla tego konkretnego świata.
zrobienie takiego nowego projektu nie bylo by problemem w dzisiejszych czasach. No chyba ze grupa która to tworzy zatrzymala sie w rozwoju
No właśnie największy problem w tym, że tworzenie i wiązanie tu różnych projektów jest w Niemczech ograniczone prawnie. Taka "nowa wersja" gry byłaby prawnie zupełnie innym produktem firmy (tak jak poszczególne wersje językowe między sobą) i tu nawet przepływ danych osobowych z produktu do produktu nie może być dowolny - po prostu takie prawo
No i wspomniana zasada brzytwy Ockhama - jeżeli teraz wersja .net jest uznana za międzynarodową, to stworzenie nowej "międzynarodówki" zdubluje istniejący byt, zupełnie niepotrzebnie
Jako rynek międzynarodowy, po zamknięciu Międzynarodowej Ligi Szybkich, wyznaczono tribalwars.net - każde z angielskojęzycznych mocarstw ma z kolei własne wydanie, niezwiązane ani z .net, ani często nawet ze sobą osobami w administracji. Coś takiego byłoby więc niezłym zduplikowaniem bytów
Panie Łukaszu... skoro gracze na polskich plemionach, czy też francuskich nie mają o tym pojęcia to "produkt" jest kiepski, niedostosowany do oczekiwań graczy jak i chyba założeń Innogames (jesli to serio międzynarodówka dla wszystkich). Kogo to obchodzi czy to będzie tribalwars.net czy internationale1... Tu chodzi tylko o sam zamysł - umożliwienie gry/ułatwienie jej - graczom z różnych państw. Czy to jest możliwe prawnie/ technicznie / finansowo raczej leży w kwestii Innogames.
Przypomnę tylko że tematy zakładane tutaj muszą zawierać ankietę. Warto byłoby zebrać sporo głosów na tak, a sam pomysł dopracować...
Panie Łukaszu dodałbyś ankiete:3?
Opiekun Projektu (OP)
Osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie projektu Plemiona.pl jako całości. Zarządzają konfiguracją światów oraz oprawą językową gry, pomagają w problemach dotyczących płatności. Stanowią także kanał pośredniczący między społecznością gry oraz firmą InnoGames, poprzez bieżące zgłaszanie błędów i pomysłów rozwoju gry, a także w drugą stronę: informując graczy o wszystkich nowościach, zmianach czy wydarzeniach specjalnych. Zajmują się także rozpatrywaniem skarg na pracę Super Operatorów Gry.
Bez przesady. Nie trzeba daleko szukać, żeby zauważyć działania zupełnie odwrotne niż w twojej teorii.Co wy xd Polski Team Plemion jest bardziej nastawiony przeciwko gracza niż dla graczy. Wszystkie pomysły maja gdzieś i robią swoje badziewia. Gierka upadnie w ciągu kilku lat i tyle A szkoda...