Brak Obrzeży

Podoba Ci się taki pomysł

  • Tak

    Głosy: 8 26,7%
  • Nie

    Głosy: 21 70,0%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 1 3,3%

  • W sumie głosujących
    30
Wynik reakcji
0
Witam wszystkich sympatyków plemion. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie często uczestniczę na FO, ale starałem się znależć podobny temat i nie znalazłem, dlatego też pozwoliłem sobie go założyć.
Postaram się wyraźić jak najprosciej :)
Mianowicie ostatnio myślałem jak wyglądała by gra bez obrzeży. W sensie takim, że najbardziej wysunięte na wschód plęmię, które dotąd miało obrzeża, już by ich nie miało, tylko sąsiadowało z plemieniem wysuniętym najbardziej na zachód.

Tak jak w rzeczywistości spoglądamy na mapę realnego świata to widzimy po lewej stronie Ameryki, a po prawej Australie, choć w rzeczywistości wiemy, że nikt nie podróżuje przez całą mapę (ocean, Europę i Afrykę) tylko własnie tymi "obrzeżami.


Mam nadzieję że w miarę zrozumiale wyraziłem to co mam na myśli. Co Wy sądzicie o takim pomyślę i jakby to wpłynęło na grę :) ?

Pozwoliłem sobie wstawić mapę świata, której autorem jest Kitoll. Dla zobrazowania - sytuacja wyglądała by tak że obrzeża plemienia -=N=- sąsiadowałyby z obrzeżami plemienia Auu!
 
Wynik reakcji
0
Myślę że na pewno znalazło by się jakieś rozwiązanie, wiadomo to tylko taka rozkmina pod wpływem chwili, ale chociażby najprostszy sposób to ograniczona ilość miejsc. Myślę, że analitycy potrafiliby wyliczyć ile mniej więcej osób startuje na konkretnym świecie, z konkretnymi ustawieniami itp.
Wiadomo, lepiej było by wyliczyć bardziej na plus niż minus, bo lepiej żeby tego miejsca zostało, niż nie było by w ogóle dla nowych graczy.
Pewnie i znalazło by się więcej rozwiązań, ale to by trzeba pomyśleć. Szczerze ja bym z chęcią zagrał na takim eksperymentalnym świecie :)
 

Jacq

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
788
Można by było zrobić raz na ruski rok światy tylko dla ekip czyli żeby wejść na świat trzeba mieć zarejestrowane Plemię z składem (max 1 człon) powiedzmy 60-80 osobowy, i nie może wejść na taki świat żaden zwykły gracz bez plemienia, tylko ekipy które się zgłosiły. Wtedy nie miałbyś "obrzeży" tylko same ekipy i ewentualnie trochę barbarek
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
201
Przekształcenie świata gry z płaskiego na kulisty to po pierwsze zbyt dużo roboty dla twórców gry, a po drugie całkowita zmiana gry na inną. Na nie.
 

jurekn79

Moderator
Plemiona Team
Moderator
Wynik reakcji
60
Rozwiązaniem byłoby zrobienie świata, gdzie np. rejestruje się nazwijmy wódz plemienia i poprzez zaproszenia zbiera 1 człon. I np. na to jest tydzień. Po tym czasie nie ma możliwości dołączania nowych graczy i plemion. Grasz w kilka plemion, stałymi ekipami cały świat. Czy byliby chętni na takie coś? Pewnie jacyś szaleńcy by się znaleźli.
 

BHAK

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
219
Rozwiązaniem byłoby zrobienie świata, gdzie np. rejestruje się nazwijmy wódz plemienia i poprzez zaproszenia zbiera 1 człon. I np. na to jest tydzień. Po tym czasie nie ma możliwości dołączania nowych graczy i plemion. Grasz w kilka plemion, stałymi ekipami cały świat. Czy byliby chętni na takie coś? Pewnie jacyś szaleńcy by się znaleźli.
A jest taka możliwość, żeby tak się stało?
 

jurekn79

Moderator
Plemiona Team
Moderator
Wynik reakcji
60
Tzn tak myślę, że gdyby to było na zasadzie tygodnia rejestracji i np. po tygodniu/miesiącu nie ma opcji zmiany plemienia i rejestracji nowych graczy. Brak możliwości odrodzenia. Do tego bez pp, farmy, ms... Hmmm chyba sam bym na takim świecie grał :D