Używasz przestarzałej przeglądarki. Może nie wyświetlać poprawnie tej lub innych stron internetowych. Powinieneś ją zaktualizować lub użyć alternatywnej przeglądarki .
FUNKCJONALNOŚĆ:
Skrypt wpisuje wojska do posłania na zbieractwo tak, aby czas był jednakowy dla wszystkich poziomów (wysyłamy od najwyższego). Pozwala na ustawienie ile jakich wojsk ma być wysłanych, a ile zostawionych w wiosce. Oczywiście ręcznie trzeba kliknąć "Start".
USTAWIENIA OGÓLNE:
max_ressources - maksymalna ilość surowców do przyniesienia z jednego poziomu zbieractwa; może posłużyć do ograniczenia czasowego, gdyż jeśli różne poziomy przynoszą tą samą ilość surowców, to też robią to w tym samym czasie archers - czy chcemy posyłać łuczników (1 - tak, 0 - nie), oczywiście na światach bez nich musi być na 0 skip_level_1 - czy pominąć pierwszy (najmniej efektywny) poziom, jeśli przynajmniej jeden inny jest zbadany (1 - tak, 0 - nie)
USTAWIENIA JEDNOSTEK:
untouchable - jednostki "niewidzialne" dla skryptu, zawsze zostaną zostawione nietknięte; może służyć np. do zostawia po 1 jednostce każdego typu na dogrania lub pewnej ilości deffa na kliny max_unit_number - ograniczenie liczby jednostek danego rodzaju do posłania na wszystkie poziomy razem conditional_safeguard - warunkowe zabezpieczenie, jeśli w wiosce jest przynajmniej tyle jednostek danego typu, to zostaną zostawione, ale jeśli nie to zostaną posłane; może posłużyć np. do pomijania pełnych offów
FUNCTIONALITY:
This script fills forms in scavenge tab. It selects troops to send on consecutive levels in a way, so time is distributed evenly. Levels go from right to left.
SETTINGS:
max_ressources - max amount of resources to gather from one level (rounding may cause some reduction)
archers - is the world with archers (1 - yes, 0 - no)
skip_level_1 - do you want to skip 1 level (the least efficient one) when others are unlocked?
SETTINGS_UNIT:
untouchable - troops "invisible" for this script, to be completely ignored
max_unit_number - at most this number of troops of a kind will be send in total
conditional_safeguard - troops to leave in village if possible in total, but if not, they will be send
1. Czy jak usunę zapis o lekkiej (bo ją chce na farmę wysyłać)to rozwali to skrypt i przestanie działać? Pytam bo ja zielony jestem w tej kwestii i nie wiem jak to działa.
2. Czy wtedy mogę go używać? bo nie można modyfikować dopuszczonych skryptów bez zgody supportu
1. Czy jak usunę zapis o lekkiej (bo ją chce na farmę wysyłać)to rozwali to skrypt i przestanie działać? Pytam bo ja zielony jestem w tej kwestii i nie wiem jak to działa.
2. Czy wtedy mogę go używać? bo nie można modyfikować dopuszczonych skryptów bez zgody supportu
1. Tak, przestanie działać. Jest to jednak sytuacja przewidziana, na którą moża zaradzić zmieniając ustawienia skryptu. Nalezy wpisać porządaną wartość zmiennej max_unit_number w obiekcie settings_light. Domyślnie jest na 9999, w Twoim przypadku potrzebujesz 0. Zachęcam do przeczytania instrukcji powyżej.
2. Skrypty można legalnie modyfikować w ramach ich ustawień przewidzianych w wersji zatwierdzonej przez support. Wiele skryptów korzysta z tego faktu i część z nich nie miałaby racji bytu bez tego, np. skrypt do fejkowania Hermitowskiego, gdzie musimy wkleić w kod cele ataków.
Zasadniczo za inne drobne, nieznaczące zmiany też nikt Cię nie będzie ścigał. Jeżeli na przykład skrypt oznacza w grze jakieś elementy kolorem dla ich wyróżnienia, to możesz zobie zmienić w kodzie skryptu ten kolor i nikt nie będzie miał nic przeciwko temu. Dopóki nie zaczynasz dodawać nowych funkcjonalności bana nie dostaniesz. Wiem, że granica tego jest rozmyta i subiektywna, dlatego w przypadku najdrobniejszej wątpliwości należy zgłosić się z pytaniem do upportu, który jako jedyny tutaj ma prawo orzekania w takich sprawach. Jednakże to już raczej tyczy się ludzi, którzy potrafią co nieco pogmerać w kodzie, a nie tylko podążać za wytycznymi.
W przypadku apki nic nie poradzę. Nikt nie wie jak jest zbudowana, więc musiałbym zgadywać metoda prób i błędów.
Jeżeli chodzi o wersję mobilną gry, to da się zrobić, ale tego nie zrobię, bo nie używam.
Jedyne rozwiązanie to przestawić sobie w telefonie wersję gry z mobilnej na przeglądarkową (w ustawieniach w grze). Wtedy wszystko działa tak samo jak na komputerze, tylko tyćkę wolniej i literki są mniejsze.
Jaki sens ma używanie tego skryptu skoro wartości podzielone na 4 różne etapy zbierania powodują że surowców zgarniemy mniej niż wysyłając wszystkich na ostatnim poziomie?
Jaki sens ma używanie tego skryptu skoro wartości podzielone na 4 różne etapy zbierania powodują że surowców zgarniemy mniej niż wysyłając wszystkich na ostatnim poziomie?
@kraszian Taki, że skraca się czas jednej misji zbieractwa. Te same wojska w tym samym czase możesz posłać kilka razy pod rząd, jeśli rodzielisz je na więcej poziomów zbieractwa. Ostatecznie będzie większy przychód sumarycznie.
@Rok Szczura Coś więcej info? Zasadzniczo jest to możliwe, jeżeli nastąpi zmiana w dostępnych wojskach (bitwa, powrót itp) w trakcie wysyłki na zbieractwo (między poziomami). No i nalezy pamiętać, aby słać poziomy we właściwej kolejności.