DeletedUser9034
Guest
Aby szlachcic miał coś z rycerza - czyli przeprowadzka.
Cześć....
Dokładnie chodzi taką możliwość którą ma rycerz, mianowicie: przeprowadzka szlachcica między własnymi wioskami.
Aby nie było za łatwo, czas przeprowadzki musi być spory, ale nie do przesady.
miej więcej myślę że powinno to trwać tyle co atak na najbliższą wioskę (35minut) +czas produkcji 3:08:40 , oraz prędkość rycerza podczas zmieniania wiosek (a z tego co zaobserwowałem na przykładzie S6 trwa to również sporo czasu).
(Czyli na pewno dłużej niż zabicie i wyprodukowanie go gdzie indziej - więc za łatwo nie będzie)
Obecnie jest trochę męczące zabijanie go gdzieś na jakiejś pobliskiej wiosce a potem budowanie w innym miejscu, zwłaszcza jak ktoś ma ponad 100 wiosek i planuje zmienić front działań wojennych
Oczywiście zachowujemy regułę zagrody, tam gdzie zagroda jest "zapchana" tzn. nie ma wolnych 100 miejsc szlachcica nie da sie przeprowadzić, oraz wioska musi posiadać niezbędne budynki na określonym poziomie .
Zapraszam do komentowania oraz poprawek a także konstuktywnej krytyki .
Pozdrawiam - Sławek [123sl]
[edycja z dnia 09-04-2007 23:40]
Przeprowadzka szlachcica dała by korzyść w postaci zaoszczędzonego czasu, bo odpadły by 3 czynności (wg mnie wymagające conajmiej 2 lub 3 logowań do gry dla tej czynności), czyli:
-zabicie szlachcica
-(prawdopodobna) zbiórka surowców w wiosce docelowej
-wyprodukowanie jednostki
Po wprowadzeniu pomysłu powyższe 3 czynności zamieniły by się w wybraniu wioski (w pałacu gdzie osobnik wybrany do przeprowadzki rezyduje) kliknięcie linku przeprowadź szlachcica i wpisaniu koordynat docelowej wioski, albo wybrania jej z rozwijanego spisu własnych wiosek, a potem tylko czekać aż zawędruje do celu.
Z chwilą dotarcia przydałby się raport.
Propozycja tytułu: Wędrówka Szlachcica zakończona.
W tekście: Szlachcic został przeniesiony z wioski [bb-code] do wioski [bb-code].
Dla informatyków też chyba nie było by problemem wprowadzić to do gry, wystarczy zmodyfikować skrypt przenoszenia rycerza pod postać szlachcica.
[koniec edycji]
Cześć....
Dokładnie chodzi taką możliwość którą ma rycerz, mianowicie: przeprowadzka szlachcica między własnymi wioskami.
Aby nie było za łatwo, czas przeprowadzki musi być spory, ale nie do przesady.
miej więcej myślę że powinno to trwać tyle co atak na najbliższą wioskę (35minut) +czas produkcji 3:08:40 , oraz prędkość rycerza podczas zmieniania wiosek (a z tego co zaobserwowałem na przykładzie S6 trwa to również sporo czasu).
(Czyli na pewno dłużej niż zabicie i wyprodukowanie go gdzie indziej - więc za łatwo nie będzie)
Obecnie jest trochę męczące zabijanie go gdzieś na jakiejś pobliskiej wiosce a potem budowanie w innym miejscu, zwłaszcza jak ktoś ma ponad 100 wiosek i planuje zmienić front działań wojennych
Oczywiście zachowujemy regułę zagrody, tam gdzie zagroda jest "zapchana" tzn. nie ma wolnych 100 miejsc szlachcica nie da sie przeprowadzić, oraz wioska musi posiadać niezbędne budynki na określonym poziomie .
Zapraszam do komentowania oraz poprawek a także konstuktywnej krytyki .
Pozdrawiam - Sławek [123sl]
[edycja z dnia 09-04-2007 23:40]
Przeprowadzka szlachcica dała by korzyść w postaci zaoszczędzonego czasu, bo odpadły by 3 czynności (wg mnie wymagające conajmiej 2 lub 3 logowań do gry dla tej czynności), czyli:
-zabicie szlachcica
-(prawdopodobna) zbiórka surowców w wiosce docelowej
-wyprodukowanie jednostki
Po wprowadzeniu pomysłu powyższe 3 czynności zamieniły by się w wybraniu wioski (w pałacu gdzie osobnik wybrany do przeprowadzki rezyduje) kliknięcie linku przeprowadź szlachcica i wpisaniu koordynat docelowej wioski, albo wybrania jej z rozwijanego spisu własnych wiosek, a potem tylko czekać aż zawędruje do celu.
Z chwilą dotarcia przydałby się raport.
Propozycja tytułu: Wędrówka Szlachcica zakończona.
W tekście: Szlachcic został przeniesiony z wioski [bb-code] do wioski [bb-code].
Dla informatyków też chyba nie było by problemem wprowadzić to do gry, wystarczy zmodyfikować skrypt przenoszenia rycerza pod postać szlachcica.
[koniec edycji]
Ostatnio edytowane przez moderatora: