Światy 52 i 53 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser154181

Guest
Tak , każdy wysłany atak to jak odwiedziny rodziny czyli wojsko ci wraca ale bez surowców . ;)) szlachta zbija tylko popa
 

DeletedUser132821

Guest
s52 wydaje sie być ciekawy i raczej na nim zagram, cóż nie trzeba farmic, zobaczymy jak sobie poradzimy z nową taktyką napewno pod eko ;d
no nic swiat wydaje sie ciekawy, wojsko sie bedzie szybko robic, szlachty tanie, nie trzeba farmic, nic tylko logowac sie 2x dziennie;d
 

DeletedUser99975

Guest
Dobry pomysł z tym, że niebędzie zysku surowców za plądrowanie. Przynajmniej każdy będzie mieć równe szanse
 

DeletedUser145660

Guest
Tak , każdy wysłany atak to jak odwiedziny rodziny czyli wojsko ci wraca ale bez surowców . ;)) szlachta zbija tylko popa

Wielkie dzięki za odpowiedź. Tak się właśnie zastanawiałem, czy to będzie również miało miejsce wysyłając ataki na wioski zajęte lub opuszczone wioski. Swoją drogą trzeba nabrać nowej taktyki, aby dobrze rozpocząć start na tym świecie i to musi być dobrze dobrana taktyka, ponieważ niedobrana taktyka może się okazać kompletnym niewypałem. Plemiona serwują nam nowe możliwości gry.
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Czyli jak będą szły 4 ataki w 1 sekundzie to klinowania będzie niemożliwe ? Np. jak bym koledze wysyłał pomoc w tej sekundzie co atak to jest szansa na klinowanie czy to jest po prostu niemożliwe ? Lub po prostu przez komende atakuj i przerwij ?

Troche dziwny będzie ten świat kto szybciej szlachte zrobi i troche offa + 4 grubych jest w pozycji wygranej bo klina nikt nie wbije doklepiesz 1 grubego i możesz jechać na 4 aż morale nie zaczną dokuczać ;/
Wychodzisz z neta puszczasz offa w świat tak ,żeby w wiosce nie siedział eko Ci rośnie ale nikt surowców nie zabierze chociaż można atakować chyba na znaczeniu w tej grze zyskają katapulty i burzenie rywali
Prawde mówiąć do poziomu 1-1.5 tys nie bedzie sie opłacac robić woja , bo po co ? nikt nie sfarmi a kto będzie mieć duże eko ten ma przewage bo surowce tylko z eko własnego będą czyli zarazem według mnie po prostu wielu graczy zacznie przejmować szaraki 1,2,3 i tak dalej
 

DeletedUser

Guest
Świat 52 jest znakomity, lecz trza bedzie ruszyc na 53 bo tam stary styl:p
 

DeletedUser127066

Guest
Czyli jak będą szły 4 ataki w 1 sekundzie to klinowania będzie niemożliwe ? Np. jak bym koledze wysyłał pomoc w tej sekundzie co atak to jest szansa na klinowanie czy to jest po prostu niemożliwe ? Lub po prostu przez komende atakuj i przerwij ?

Troche dziwny będzie ten świat kto szybciej szlachte zrobi i troche offa + 4 grubych jest w pozycji wygranej bo klina nikt nie wbije doklepiesz 1 grubego i możesz jechać na 4 aż morale nie zaczną dokuczać ;/
Wychodzisz z neta puszczasz offa w świat tak ,żeby w wiosce nie siedział eko Ci rośnie ale nikt surowców nie zabierze chociaż można atakować chyba na znaczeniu w tej grze zyskają katapulty i burzenie rywali
Prawde mówiąć do poziomu 1-1.5 tys nie bedzie sie opłacac robić woja , bo po co ? nikt nie sfarmi a kto będzie mieć duże eko ten ma przewage bo surowce tylko z eko własnego będą czyli zarazem według mnie po prostu wielu graczy zacznie przejmować szaraki 1,2,3 i tak dalej

Świat 52 jest po prostu inny :) Mówisz, że zrobienie offa + 4 grubych wystarczy jak zrobisz to jako pierwszy. Tylko powiedz mi jak pogodzić jednocześnie robienie offa i eko, które jest gwarantem ciągłości produkcji. Pamiętaj, że nie będzie można farmić. Do tego jeżeli inni gracze pójdą w deffa + eko to mogą na tym wyjść zwycięsko w takim pojedynku...
Ciekawi mnie czy jakaś ekipa podejmie się oficjalnie rywalizacji o 150mln na takim świecie :)
 

DeletedUser

Guest
Z pewnością zagram na s52 ;) Na świat bez farmienia mam już taktykę, bo grałem na s55 na tribalwars.net.
 

DeletedUser153277

Guest
Hehe i w końcu będzie start :)
Św 52-ma dobrą konfigurację-szczególnie dla nowicjuszy.
Ja chyba będę wolał zagrać na św 53 :)
 

DeletedUser153277

Guest
Ale ustawienia się boskie-na obydwu światach.
Św 52- no tutaj trzeba będzie(przynajmniej ja) pójść pod deffa na poczatku,bo offa raczej z eko nie pogodzisz.
 

DeletedUser

Guest
Zrezygnowaliśmy z używania milisekund na rzecz zasady "komenda wysłana wcześniej wchodzi wcześniej".

Czyli że co!? Pozbawiacie tym samym graczy możliwości na wbicie klina z uwagi na to że 'nowicjusze' i tak tego nie zrobią czy wszystko będzie się odbywać na 'chybił - trafił' !? ;)
 

DeletedUser153277

Guest
Czyli że co!? Pozbawiacie tym samym graczy możliwości na wbicie klina z uwagi na to że 'nowicjusze' i tak tego nie zrobią czy wszystko będzie się odbywać na 'chybił - trafił' !? ;)

Ale pomyśl jak będzie ciekawie :D
 

DeletedUser154422

Guest
Dobry pomysł z tym, że niebędzie zysku surowców za plądrowanie. Przynajmniej każdy będzie mieć równe szanse

Każdy by miał równe szanse, czy jest farmienie czy nie,,, tylko że bez farmienia nie ma gry,,, nuda... to lepiej wejść sobie na niemieckie forum i ściągnąć sobie wersje offline... i grać samemu albo z rodziną... Farmienie to najważniejsza chyba rzecz w tej grze... co nam po samym zbiciu poparcia, jeśli będziemy musieli czekać mnóstwo czasu na surowce. Przez takie coś ogranicza się gre. Zamiast powiedzmy siedzenia kiedy tylko nadarzy sie okazja, wystarczy wejść dwa razy dziennie... czyli tracimy całą przyjemność z gry.... :( Farmienie oraz rekrutacja wojska potrzebna do tego to jest zabawa, a nie robienie eko jak dzieci co nie znają się na grze. Osobiście wole świat 53, jednak nie lubie starego stylu, więc raczej zostane na starych swiatach...
Każdy chyba chce jak najszybciej osiagnąć jak najlepsze wyniki.... a na samym eko gra będzie się dłużyc, i po co będą nam sojusznicy... bez sensu skoro oni i tak nam nie pomogą, ani w surowcach ani militarnie... będą same wojny.. fajne jest to, że wreszcie jakaś gra będzie miała koniec.... ale koniec jest troche przesadzony... bo wystarczy spojrzeć na inne światy 150mln pkt ? to troche za mało jak dla mnie i czas w jakim trzeba to utrzymać jest za krótki.... ja bym dał przy tym czasie około 250mln pkt, plus jakieś osiągniecia plemienia, zakaz odchodzenia z plemienia, pierwsze plemie jakie się wybierze te pozostanie na wieki.... inaczej na samym końcu może powstać wielka fuzja silnych graczy i konic, nikt ich juz nie pokona... najgorsze jednak to brak farmienia czyli mozna to powiedziec tak brak farmienia koniec przyjemnosci z gry.
 

DeletedUser

Guest
Ale pomyśl jak będzie ciekawie :D

Nie wiem co w tym ciekawego - mniej będzie liczył się skill a więcej ilość czasu spędzonego przy grze bo kto się pierwszy dorobi czterech grubych i będzie działał z rozwagą ten sobie ustawi okolice ... Tak czy siak nowi gracze dostaną po tyłku ;) Mam na myśli oczywiście świat 53 bo zabawa w budowanie domków mnie nie bawi ;)
 

DeletedUser137434

Guest
W końcu genialnie przemyślany świat 52.

Na początku będą liczyć się umiejętności, przemyślenie i nie będzie potrzebny ogrom czasu na farming.

Będziemy atakować graczy, kto z nich zrobi sobie farmę, ten będzie miał dobrze, kto nie, to ma pecha.

Brak wyboru kierunku, świetne posunięcie. Uniemożliwi to trochę zgranym ekipą na grę w jednym kierunku.

No i stary styl :)

Kurcze, miałem nie grać na nowych światach, ale ten 52 zapowiada się genialnie zwłaszcza jeśli chodzi o zakończenie serwera ;]
 

Keymil LoveOrHate

Szlachcic
Wynik reakcji
6.129
co to za gra bez farmienia ;d nuda nuda nuda:p
wystartuje na 53 chodz nie umiem na starym stylu grac, te paczki i wogole ale trzeba sie nauczyc :D mam nadzieje ze kolejna topka wpadnie do kolekcji :D
dobrze ze nie są tandemowe to na 52 sie zaloguje tak poklikac:D
aj to jeszcze tydzien :(
 

DeletedUser

Guest
ierze rolę plemion sojuszniczych - co najwyżej można się będzie wspierać w ataku, ale nie ma mowy o wsparciu sojusznika w obronie.
... Jeśli nie ustawisz wystarczającej obrony, która by weszła przed ofem, to agresor zawsze przejmie ci wioskę. ...Trudno przecież, .
niestety masz rację, żadnych możliwości współpracy pozaplemiennej, to binaryzacja zasad, ustawiona pod cel świata.
Poza tym...

brak zdobywania surowców przy napadzie,
brak możliwości swobodnego wsparcia surowcami,
brak możliwości pomocy militarnej każdemu graczowi,
brak możliwości wstawienia obrony na tę samą chwilę co atak,

to cechy świata 52, które powodują, że strategia jest narzucona z góry.
Wojska napadowe i wioskobicie na potęgę. Wygrają najbardziej agresywni dysponujący
dużą ilością czasu na bywanie w serwisie.
Wobec braku "dożywiania się" popularne powinno się stać niszczenie możliwości rozwoju wojsk,
zatem katapulty skierowane na "odżelazienie" wiosek wroga :)

Jedynym jasnym punktem jest określenie celu istnienia świata, przynajmniej jest się
o co bić .
 
Status
Zamknięty.
Do góry