DeletedUser154181
Guest
Tak , każdy wysłany atak to jak odwiedziny rodziny czyli wojsko ci wraca ale bez surowców . ) szlachta zbija tylko popa
Tak , każdy wysłany atak to jak odwiedziny rodziny czyli wojsko ci wraca ale bez surowców . ) szlachta zbija tylko popa
Czyli jak będą szły 4 ataki w 1 sekundzie to klinowania będzie niemożliwe ? Np. jak bym koledze wysyłał pomoc w tej sekundzie co atak to jest szansa na klinowanie czy to jest po prostu niemożliwe ? Lub po prostu przez komende atakuj i przerwij ?
Troche dziwny będzie ten świat kto szybciej szlachte zrobi i troche offa + 4 grubych jest w pozycji wygranej bo klina nikt nie wbije doklepiesz 1 grubego i możesz jechać na 4 aż morale nie zaczną dokuczać
Wychodzisz z neta puszczasz offa w świat tak ,żeby w wiosce nie siedział eko Ci rośnie ale nikt surowców nie zabierze chociaż można atakować chyba na znaczeniu w tej grze zyskają katapulty i burzenie rywali
Prawde mówiąć do poziomu 1-1.5 tys nie bedzie sie opłacac robić woja , bo po co ? nikt nie sfarmi a kto będzie mieć duże eko ten ma przewage bo surowce tylko z eko własnego będą czyli zarazem według mnie po prostu wielu graczy zacznie przejmować szaraki 1,2,3 i tak dalej
Zrezygnowaliśmy z używania milisekund na rzecz zasady "komenda wysłana wcześniej wchodzi wcześniej".
Czyli że co!? Pozbawiacie tym samym graczy możliwości na wbicie klina z uwagi na to że 'nowicjusze' i tak tego nie zrobią czy wszystko będzie się odbywać na 'chybił - trafił' !?
Dobry pomysł z tym, że niebędzie zysku surowców za plądrowanie. Przynajmniej każdy będzie mieć równe szanse
Ale pomyśl jak będzie ciekawie
niestety masz rację, żadnych możliwości współpracy pozaplemiennej, to binaryzacja zasad, ustawiona pod cel świata.ierze rolę plemion sojuszniczych - co najwyżej można się będzie wspierać w ataku, ale nie ma mowy o wsparciu sojusznika w obronie.
... Jeśli nie ustawisz wystarczającej obrony, która by weszła przed ofem, to agresor zawsze przejmie ci wioskę. ...Trudno przecież, .