Obiecane szczegóły ustawień w załączonej tabelce.
Obszar | Parametr | Świat 201 | Świat 202 |
Prędkość | Świat | 1 | 2 |
| Jednostki | 1 | 0,5 |
Funkcje Premium | Konto Premium | Tak | Tak |
| Menedżer Konta | Tak | Tak |
| Asystent Farmera | Tak | Nie |
| Giełda Premium | Tak | Nie |
| Handlarz na rynku | Tak | Nie |
| Bonus produkcji | Tak | Nie |
| Skracanie czasu budowy | Tak | Nie |
| Obniżka kosztów budowy | Tak | Nie |
Jednostki | Rycerz | Tak, system wielu | Tak, jeden na gracza |
| Łucznicy | Tak | Nie |
| Chłopi | Tak | Nie |
| Technologia jednostek | Prosta (zbadane/niezbadane) | 3 poziomy rozwoju (max 15 w wiose) |
Budynki | Kościół | Nie | Nie |
| Wieża strażnicza | Nie | Tak |
| Twierdza | Nie | Nie |
Wysyłanie wojsk | Rabowanie surowców | Nieograniczone | Brak (żadne ataki nie przynoszą surowców) |
| Milisekundy | Tak | Nie |
| Min. odstęp między komendami | 250ms | --- |
| Zbieractwo | Tak | Nie |
| Fake limit | 1% | 1% |
Szlachcic | Rekrutacja | Złote monety | Złote monety |
| Maksymalny dystans | 70 pól | 50 pól |
Plemię | Limit członków | 50 | 50 |
| Wsparcie tylko do plemienia | Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk | Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie wsparcia możliwe po 2 dniach spędzonych w plemieniu |
| Ataki na członków plemienia | Traktowane jako odwiedziny | Odbywają się normalnie |
| System poziomów plemienia | Tak | Tak |
Ochrona graczy | Ochrona początkowa | 7 dni | 3 dni |
| Ochrona stosunkiem punktów | 10:1 - 60 dni | 20:1 - 60 dni |
| Morale | Tak, oparte na punktach | Tak, oparte na punktach+czasie gry |
| Noc | 23-8 (bonus obrony +200%) | 23-7 (bonus obrony +100%) |
Wioski | Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich | 2000 | 2000 |
| Burzenie się większych do tego poziomu | Tak | Tak |
| Wioski bonusowe | Tak | Tak |
Inne | Flagi | Tak (możliwość zdobywania przez 180 dni) | Nie |
| Handel | Tylko wymiany rynkowe 1:1 | Tylko wymiany rynkowe 1:1 |
| Zapraszanie obok wioski | Tak | Nie |
| Przedmiot do przenosin | Tak | Nie |
| Zastępstwo | Tak | Włączone po 30 dniach |
| Inne | - | - brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
- brak opcji "Zacznij od nowa" w menu Ustawienia |
Zwycięstwo | System | Dominacja | Dominacja |
| Warunek | 70% | 75% |
Start świata | Wstępne logowanie | 28 kwietnia 2024 godziny wieczorne | 28 kwietnia 2024 godziny wieczorne |
| Początek gry | 3 maja 2024 godziny okołopołudniowe | 3 maja 2024 godziny okołopołudniowe |
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów na forum (
klik!) a także w dedykowanych im kanałach na naszym
serwerze Discord.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony -->
klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team